Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 17:38

MR.racing написа:
KovachevGR написа:Моя е ламаринен за цвх говоря ас :D
Хаха казвам по принцип.. :D
Мисля че сам виждал датчик на картер на бмв ма маиче беше за вискозитет-а на маслото да подсеща за смяната му..

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 03 май 2011, 17:41

При мене не е оригинално картера е разпробит над пропката и е завит датчик
ако бях го правил ас не бих го разпробил ами щях да го завия на мястото на пропката
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 17:47

Ми като се замисля и там си е добре..Все пак мери като цяло по голямата маса от маслото..Аа тая в потока е временна влиза и излиза...В зависимост ще е в кои краи на картера е щото има и вариянта.. ако се излива върху него преминалото вече през двигателя масло горещото.. :?

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 03 май 2011, 18:19

Ако се слага датчика на картера, то той би трябвало да е на легена.
Изображение
Повдигнах въпроса, защото и мен ме интересува, кое е подходящото място за датчика, ако наистина има разлика в температурите.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 18:29

Danchev написа:Ако се слага датчика на картера, то той би трябвало да е на легена.
Изображение
Повдигнах въпроса, защото и мен ме интересува, кое е подходящото място за датчика, ако наистина има разлика в температурите.
Мисля че там е точното му място най ниската точка друго не би било подходящо..

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 03 май 2011, 18:39

ам като е наи ниската точка няма ли да се охлажда от струята която се спира в него???
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 18:53

KovachevGR написа:ам като е наи ниската точка няма ли да се охлажда от струята която се спира в него???
Ее то там е повечето масло което те интересува..За кво ти е да се самозалъгваш със охладеното масло..

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 04 май 2011, 08:08

MR.racing написа:
KovachevGR написа:ам като е наи ниската точка няма ли да се охлажда от струята която се спира в него???
Ее то там е повечето масло което те интересува..За кво ти е да се самозалъгваш със охладеното масло..

Ас не се самозалъгвам мисля ти спомена за картера че е аломин и е оребрен ас само питам _friends_
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от fordmaniac » 04 май 2011, 08:37

По-важно е да се мери маслото, което постъпва към лагерите! За това мястото му е след филтъра и евентоално след някъкъв охладител. Така е на повечето коли които имат оригинални уреди.

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от vladi tanev » 04 май 2011, 08:59

Абсолютно правилно както каза колегата важно е маслото със каква температура отива към лагерите и към главата а не каква ти е температурата в картера,моя датчик е сложен след масления филтър и охладителя понеже ми трябва температурата която отива в главата и към турбината.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 04 май 2011, 19:56

Мхм, ясно .... поразрових се малко за хора, които са правили сравнение между температурите на двете сместа и казват, че разликата е в рамките на 5-10%
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от baro » 15 дек 2011, 15:22

Колега до къде я докара с проекта пусни някоя снимка или клип.Поздрави.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта