Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 30 апр 2011, 03:18

Малко пред история..Зетековия мотор беше просто резачка така да се каже скъса доста гуми докъто един приятел не се качи и след завъртането на стартера както си беше минус няколко градуса натисна гаста до краи и на всяка предавка докъто не изклиучи инж. не я остави затова и се случи тъка че колата запъна и залежа пред гаража..За начало може да започнем със 1 2 лагера преличащи на изрезка от котиика на кока кола вала не ставаше за нищо.. След тва ми изпадна двигател 2.0 8V от Scorpio и така се започна с много мъки пот рязане заварки и много капки за очи... Бях замислил да правя зетека с принудително пълнене ма след като видях лагерите на вала един върху др шанс нямаше начин.. Тва го казвам заради колегата данчев който до колкото усещам се изнерви като чу че съм измъкнал стария и съм се задоволил със 2.0 8v двигател двувалка.. :D ето и малко снимки от изминалите няколко месеца.. http://racingmr.hit.bg/Mishe000.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe004.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe010%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe006%5B2%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Тампоните лада колкото се може по опростено лапите са от скорпиона..Заварване тук там 2 3 планки и всичко се нареди двигатела стои много здраво ии наи-важното на пълно прав http://racingmr.hit.bg/Mishe018%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Старите ЕФИ смукателни траби несе сабираха..Бяха доста големи стърчаха около 10 см на горе и опираха в купето на страни затова реших да ги разкарам и попаднаха в казана за излищха тенекия.. бе по принцип са си за там пък и тежат доста.. Другия проблем беше че водата минава през тях и трябваше нещо да се мисли..Решението ми беше точно това.. http://racingmr.hit.bg/Mishe014.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe015.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe016.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Понакълцах леко смукатела и измъкнах важната част коята ше ми върши работа.. Запуших дупката на термустата със гарнитура и метална пластина..Напраих си нови от алпака малко по големки мисля че е от поулза които в момента довършвам.. http://racingmr.hit.bg/Mishe007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe005.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; до тук сам стигнал тръбите плиус фланци.. Правата от горе я няма тия дни ше ги карам да се заварява направо на място ше я сложа..Така би трябвало да изглеждат http://racingmr.hit.bg/0706_turp_011z+2 ... nifold.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Запалването си оставих от фиестата скорпиото има делко което също опираше и пречеше.. На блока на DOHC-то има също импулсен датчик засичащ на коляновия вал докъто на фиестата е на маховика но както и да е замених датчика сложих стария и оставих ел със 4-те бубини която ми се вижда по надеждна http://racingmr.hit.bg/Mishe011.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .. Сега клоня нещата към Megasquirt.. за тва ще ми е нужна помощ от някои в форума ако е възможно..Има едно доста интересно клипче в иоутубе сиерра със 9 инжектора без мега или др комп :shock: поне така казва пича разпроби инжектора и положи още 4 плус 1 след дросела сиерата се представяше мн добре..Ето и клипа.. http://www.youtube.com/watch?v=jsT3rMENApQ" onclick="window.open(this.href);return false; Мислех за тоя вариянт маа.. Някои по опитен да си даде компетентното мнение по въпроса..Таа да поразправям и за турбото начи стандартния начин на разреждане 2 гарнитури с метална Гарнитура в случая която ми попадна много случаино от един приятел 2мм доста интересно за сефте виждам такава http://racingmr.hit.bg/Mishe018.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Турбото т4 имам също и едно ккк от ауди и някво др митсубиши http://racingmr.hit.bg/Mishe18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; За т4-ката съм навитак. http://racingmr.hit.bg/Mishe004%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Колектора още не съм го започнал щото чакам да ми изрежат планката.. Тои би трябвало да изглежда е така: http://racingmr.hit.bg/Misho19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/DummyCosworthHea ... nder10.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; малко специфични и трудни извивки ма коша на фистата е малък и няма мн място за своеволия.. коляната тръби всичко за колектора..тръбички за пътищата са на лице гумени тръбички ии клапани blowoff-и разни всичко друго горе долу.. http://racingmr.hit.bg/Mishe019.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe005%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe010.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://racingmr.hit.bg/Mishe006%5B1%5D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; кулера от мерцедес цлк на тая снимка се вижда.. http://racingmr.hit.bg/Mishe002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Дросела на 65 мисля да сложа разполагам със 2 един 60 ,65 и 1 от баварец ма неси спомням размера.. За масления радиатор кво ви е мнението ако може да споделите..http://racingmr.hit.bg/Mishe013.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Мислех го преди турбото ма дали няма късно да отива на турбото масло докъто се извлачи по трабите да напълни радиатора и накрая да спече.. За след турбото там пък е на самотек пак сложно бавно пълнене или задържане в турбината.. Взел съм и джанти и сликове 15 дали няма да и доиде доста зор на скорости полуоски и т.н.. http://racingmr.hit.bg/Mishe017.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; За опаковката която ми е специялноста мисля да я докарам до нещо такова.. http://racingmr.hit.bg/dscf0551.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ма тва е края сега имам доста неща за доизшлаифане ако някои е заинтерсован няма да ми е излищна помощт все пак сам нов в занаята ии всеки един савет ми е в плиус.. За сега само бащами ми помага и то доста за което много му благодаря.. По принцип е завършил двигатели с вътрешно горене ии някогашен механик в гаража на МВР където са се правели лади и жиги за ралитата маа тва е доста изостанала техника и не много неща са ми в поуза за сегашния проект благодаря на всички отзовали се предварително.. >:D<:

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 30 апр 2011, 06:23

Не съм се нервил братле, не виждам за какво :) дадох съвет, но ти си прекалено напреднал с колата и май е късно :)
Виждам много и добре свършена работа, хубави идеи и да се повторя кофти избор на мотор ...
Не виждам какво те е изплашило в Зетека, мотора е чуден с много читаво дъно и малко и лесно преодолими кусури по главата.
Имам доста преки наблюдения върху DOHC-то покрай Владо като си събираше мотора и най-малкото мога да кажа - ужасно тежък мотор с излишно тежка карантия.
Дори да оставя двата мотора чисто като възможностти, теглото е първото което ще ме спре и то точно при Фиеста и то в турбо вариант .... все пак се иска тая кола да може да завива.
Като я оглозгаш вътре отзад си става лагерница, просто няма какво да и тежи и с тежката предница се получава .... недозавива, недозавива и като я напънеш малко повече изтърве гъза. Просто баланса между двата моста става 6 без 10 .... В Англия където Фиеста е изключително масова пистаджийка, дори и с турбо Зетеците се оплакват от този ефект .... и масово си ги карат атмосферни.
Виж ако правиш драгаджийка, спокойно можеш да ми се скараш, че приказвам глупости .... там ако не друго тежкият мотор си тежи където трябва :mrgreen:
Успех ти пожелавам и ще следя темата с голям интерес ...
П.С. макси раздувките от линка са супер :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 30 апр 2011, 16:17

Danchev написа:Не съм се нервил братле, не виждам за какво :) дадох съвет, но ти си прекалено напреднал с колата и май е късно :)
Виждам много и добре свършена работа, хубави идеи и да се повторя кофти избор на мотор ...
Не виждам какво те е изплашило в Зетека, мотора е чуден с много читаво дъно и малко и лесно преодолими кусури по главата.
Имам доста преки наблюдения върху DOHC-то покрай Владо като си събираше мотора и най-малкото мога да кажа - ужасно тежък мотор с излишно тежка карантия.
Дори да оставя двата мотора чисто като възможностти, теглото е първото което ще ме спре и то точно при Фиеста и то в турбо вариант .... все пак се иска тая кола да може да завива.
Като я оглозгаш вътре отзад си става лагерница, просто няма какво да и тежи и с тежката предница се получава .... недозавива, недозавива и като я напънеш малко повече изтърве гъза. Просто баланса между двата моста става 6 без 10 .... В Англия където Фиеста е изключително масова пистаджийка, дори и с турбо Зетеците се оплакват от този ефект .... и масово си ги карат атмосферни.
Виж ако правиш драгаджийка, спокойно можеш да ми се скараш, че приказвам глупости .... там ако не друго тежкият мотор си тежи където трябва :mrgreen:
Успех ти пожелавам и ще следя темата с голям интерес ...
П.С. макси раздувките от линка са супер :)
Ее ти веднага се досети че ще върви само на право няма кво да пояснявам.. За двигатела наистина доста тежък само главата да кажем със валове клапани и всичко по нея не се вдига да се сложи на блока.. Да поразнищим другите въпроси.. :D

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 30 апр 2011, 18:56

И от мен поздрави за проекта много добре изпълнен ако изключим избора на мотор.
За след турбото не слагаи масления радиатор
15-ските няма да са ти тежки нагласи си керамика ако не си си нагласил вече,кутиите не издържат много за съжаление но с 13-ски ще си по доволен ако ще я ползваш за стартове
направо се насочваи към мега може да потърсиш съдеиствие от колегата disc това с допълнителните инжектори ще влезеш в голям филм
Смукателя смятал ли си го или си го правиш по място както ти е удобно? Инжекторите каде ще стоят отгоре или отдолу на смукателя? Оригинално с каква степен на сгъстяване е ? И за т-4 ката каква е като марка
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 30 апр 2011, 19:21

Степента е 10.3:1
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 30 апр 2011, 19:25

с мегата при добри настроики ще минете 1-бар налягане без да срещате затруднения :P
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Motocross » 30 апр 2011, 19:48

Амии дам - ние сме на 1.3 вече - но с дюзите от Nissan Silvia :) Mega rocks !

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 30 апр 2011, 22:23

KovachevGR написа:И от мен поздрави за проекта много добре изпълнен ако изключим избора на мотор.
За след турбото не слагаи масления радиатор
15-ските няма да са ти тежки нагласи си керамика ако не си си нагласил вече,кутиите не издържат много за съжаление но с 13-ски ще си по доволен ако ще я ползваш за стартове
направо се насочваи към мега може да потърсиш съдеиствие от колегата disc това с допълнителните инжектори ще влезеш в голям филм
Смукателя смятал ли си го или си го правиш по място както ти е удобно? Инжекторите каде ще стоят отгоре или отдолу на смукателя? Оригинално с каква степен на сгъстяване е ? И за т-4 ката каква е като марка
По ринцип съм със маховика на фиестата и съединителя тва не съм го споменал по горе които и чисто нов и мисля да го поизтъркам след тва на керамиката.. Турбото марката му е Detroit.. Колекторите... Гледах нещо като старите да се получат до колкото е възможно другото импровизация.. Тръбите са си прави в долния край при захващането към фланеца на 90 градуса изрязани.. фи 44,5 малко по голямо от оригиналните къто мисля че те бяха на 42 съответно планките по големи и отворите на главата прешлаифани и полирани тръбите ще доидат доста по късички от оригиналните които са около 20 (МЕТРА).. Мисля че тва също е добре :D :D .. Инжекторите от горния краи пробиване на тръбите легалата със нипели и наваряване..Горивната рейка след нареждането на инжекторите по размер ше я правя.. Степента на сгъстяване 9,8 я пишат във характеристиките пък нз надявам се да са точни.. :D За допълнителните инжектории.. Знам ли.. може да не успея ма съм длъжен да опитам преди да се заема със мегата с която до сега несъм и имал нищо общо ма маи ше се опознаваме... За масления радиатор някои да помага.. Аа да допълня купето е поизрязано като цяло всичко излищно е работено с ъглошлаифа и премахнато стъклата са си от колата щото стъкопласта го вкарах на друго място..Едната седалка и roll cage останаха в купето... Подарявам седалки кори ел. за прозорците и всичко с което разполагам и е не нужно..

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 30 апр 2011, 22:28

Danchev написа:Степента е 10.3:1
Не беше ли DOHC-to 2.0 16V 10.3:1..

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 01 май 2011, 01:39

Мисля, че не .... аз имам следната информация:
DOHC 8V (EFI/Carb) - 10.3:1
DOHC 16V от Скорпио - 9.8:1
DOHC 16V от RS2000 - 10.3:1
OHC-то е с най-ниската степен от всички и е най-популярният мотор за турбо конверсия при старите фордове на задно ... като в двата варианта е:
Carb - 9.0:1
EFI - 9.2:1
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 01 май 2011, 08:11

Незнам защо искаш да си усложняваш живота с маслен радиатор след като колата ще я ползваш за стартове според мен и водния охладител на блока ще ти върши работа........дори при по дълго задържане на пълна гас маслото отива на 105-110 гр което с хубаво масло не трябва да те притеснява..............Ас не съм фен на маслените радиатори имам двама трима познати които патиха от тях!!! Като го монтираш почваш да кербоваш маркучи и те не са евтини почват да текат, увеличаваш обема на маслото............Но ако си решил пиши ще му намерим място,
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от fordmaniac » 01 май 2011, 15:44

За къси стартове доказано добра версия е водно-маслен охладител, който се монтира под масления филтър. На XR3 се ползва и на доста други.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 01 май 2011, 17:32

KovachevGR написа:Незнам защо искаш да си усложняваш живота с маслен радиатор след като колата ще я ползваш за стартове според мен и водния охладител на блока ще ти върши работа........дори при по дълго задържане на пълна гас маслото отива на 105-110 гр което с хубаво масло не трябва да те притеснява..............Ас не съм фен на маслените радиатори имам двама трима познати които патиха от тях!!! Като го монтираш почваш да кербоваш маркучи и те не са евтини почват да текат, увеличаваш обема на маслото............Но ако си решил пиши ще му намерим място,
Тук Владо трябва да се обади, той си сложи воден охладител при масленият филтър, той ще каже от каква кола го взе.
Като ходихме да я настройват мапера през цялото време повтаряше, че е изумен от градусите, които държи мотора.
На магистралата от Стара Загора до Чирпан и обратно люта гас през цялото време седеше закована на 80 градуса (маслото).
Преди да го сложи имаше температури от 100+ градуса.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 01 май 2011, 19:14

Е не прави чудеса този маслен охладител.......
Може да се вземе от хр-3,рс-турбо,скорпио в6,и сигорно съм пропуснал нещо сички стават,ас имам някаде трябва да се поразтърся........Само да отбележа заради такъв маслен охладител хвърлих масло за 100лв проби се и омеси маслото с вода.
На сериозно каране с охладител стига 105-110гр.......ама има ефект от него пробвал съм и без него и има разлика 8)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от Danchev » 01 май 2011, 19:21

Мисля, че беше от някъв мергел неговият, може и да бъркам, ама не е от Форд.
Като се видим после ще му кажа да пише тук :)
Като се замисля обаче, датчика за темепературата е сложен с преходник там където седи датчика за критичното налягане. Това според мен означава, че мери температурата на маслото непосредственно след охлаждането и преди работният цикъл.
Това означава ли, че примерно ако датчика за температурата се сложи до пробката на картера например температурата ще друга :? до сега не бях се замислял .... виждал съм, че някой хора слагат датчика на картера ..... ще има ли разлика в температурата между двете места според Вас :?:
Edit ... от Пежо бил
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 16:36

Danchev написа:Мисля, че беше от някъв мергел неговият, може и да бъркам, ама не е от Форд.
Като се видим после ще му кажа да пише тук :)
Като се замисля обаче, датчика за темепературата е сложен с преходник там където седи датчика за критичното налягане. Това според мен означава, че мери температурата на маслото непосредственно след охлаждането и преди работният цикъл.
Това означава ли, че примерно ако датчика за температурата се сложи до пробката на картера например температурата ще друга :? до сега не бях се замислял .... виждал съм, че някой хора слагат датчика на картера ..... ще има ли разлика в температурата между двете места според Вас :?:
Edit ... от Пежо бил
Ами би трябвало да има няква разлика.. Ако след охлаждането температурата е все още критична става зле и няма фаида от охлаждането.. :roll:

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 03 май 2011, 16:41

Моят датчик е в картера може би от там разликата в показаната температура при мен и при вас..........ас редовно стигам 100гр и нагоре :D
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 16:51

KovachevGR написа:Моят датчик е в картера може би от там разликата в показаната температура при мен и при вас..........ас редовно стигам 100гр и нагоре :D
Бее.. то и картера деиства един вид като охладител.. Наребрената му форма и алуминиевия корпус са доказателство за тва.. Ма си е закачен за двигателя и поема температурата на целия мотор така че.... Знам лии.. наи вероятно има разлика.. :-/:

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от KovachevGR » 03 май 2011, 16:55

Моя е ламаринен за цвх говоря ас :D
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

MR.racing
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Местоположение: Petrich
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo

Мнение от MR.racing » 03 май 2011, 16:57

KovachevGR написа:Моя е ламаринен за цвх говоря ас :D
Хаха казвам по принцип.. :D

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта