Ford Sierra 2000 dohc turbo

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 12 май 2011, 11:39

И ас така си помислих ама викам да те питам,и ас имам някаде и все се каня да го вържа ама при мене проблема е че няма кои да го управлява и ще разтоварва на заводско нагласено налягане 0.5 да речем което не ми върши работа.Ти го управляваш с мегаскорта,само не мога да си обесня от каде идва разликата при него и механичния контрол и като гледам са едни 1000 оборота по ранно развъртане което е много, а в момента не ми идва нищо на акъл кое кара турбината да развърта толкова рано,принципно турбото се развърта от скороста и обема на изходящите газове.
Ти кога монтира соленоида по едно време с хибрида или?
По тази логика ако сложим едно греди(електронен контрол на буста ,за хората които не знаят ) да речем което е в пъти по прецизно от мегата ще постигнем още по рано излизане от вакум което ме съмнява мн


Твоя соленоид олепи ли го с нещо че имат навика да не задържат такова налягане и взема да го отърва ако нямаш блу офф ще го чуеш,но ти имаш така, че няма да го осетиш

Забравих да допълня за турбината не държа да ми вземаш мненията на сериозно,но за мене не ти е проблем 270гр лагер вярно е че не носи на големи налягания като 360гр,но ти нямаш такива интензивни натоварвания предполагам за да го сасипеш толкова бързо.По вероятно проблемати да е бил в турбото .....баланс прави ли като го зглобявахте хибрида......рестриктор слага ли ли сте на входа на турбото...отичането ти добро ли е ? И маслото маи винаги излиза наи виновно
Турбината ти е била стандартна кослорт нали ? Ако е такава мнението ми идва от там че ние сме работили с такава турбина и колата се движи все още без проблемно на твоето налягане при което се ползва за дрифт
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от vladi tanev » 12 май 2011, 16:35

Когато бях със стандартната Т3 нямаше проблем,която си е стандартна от коси, но когато сложих Т4 тогава се износи питах няколко човека които се занимават със турбини и те ми казаха че е от по големия студен охлюв,има си и рестрикор и отичащото масло е наред,доста я натоварих турбината по време на настройването два часа се караше постоянно на макс,и не не я балансирахме просто бързах да я настроим че момчето което ми я правеше щеше да заминава извън страната и след това щях да я настройвам но сега ще я пращам на някъде за ремонт.
А относно соленоида сложихме го заедно с турбината,разликата идва от там че при директното(механичното) връзване гейта започва да отваря по рано и затова се получава така че тръгва при по големи обороти а със клапана държи затворено до последно и когато си направи налягането започва да отваря и то не стои постоянно отворено ами то си цъка и хем отваря хем затваря само че със някаква ултра мега бърза скорост,със едно греди ще се постигне същия ефект но едва ли ще се развие по рано,това вече зависи от топлия охлюв,моя не съм го олепвал с нищо но ми направи друго впечатление звука на блу офа стана по друг или връща през турбината сложих супер мека прожина за по лесно отваряне но пак имаше същия ефект все едно връща от турбината и също и през блу офа е вярно звука е супер но ми стана по лагава със меката пружина и си сложих пак старата.

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 12 май 2011, 18:01

vladi tanev написа:Когато бях със стандартната Т3 нямаше проблем,която си е стандартна от коси, но когато сложих Т4 тогава се износи питах няколко човека които се занимават със турбини и те ми казаха че е от по големия студен охлюв,има си и рестрикор и отичащото масло е наред,доста я натоварих турбината по време на настройването два часа се караше постоянно на макс,и не не я балансирахме просто бързах да я настроим че момчето което ми я правеше щеше да заминава извън страната и след това щях да я настройвам но сега ще я пращам на някъде за ремонт.
А относно соленоида сложихме го заедно с турбината,разликата идва от там че при директното(механичното) връзване гейта започва да отваря по рано и затова се получава така че тръгва при по големи обороти а със клапана държи затворено до последно и когато си направи налягането започва да отваря и то не стои постоянно отворено ами то си цъка и хем отваря хем затваря само че със някаква ултра мега бърза скорост,със едно греди ще се постигне същия ефект но едва ли ще се развие по рано,това вече зависи от топлия охлюв,моя не съм го олепвал с нищо но ми направи друго впечатление звука на блу офа стана по друг или връща през турбината сложих супер мека прожина за по лесно отваряне но пак имаше същия ефект все едно връща от турбината и също и през блу офа е вярно звука е супер но ми стана по лагава със меката пружина и си сложих пак старата.

За това с по ранното отваряне на геита съм съгласен но не съм съгласен че ще ти направи 1000 оборота разлика просто ми се вижда огромна.Според мен разликата ти е дошла от по голямата студена част.
Сигурен съм че ще има разлика в кранчето и соленоида но тя няма да е голяма.И веднага ти казвам защо си мисля така при два еднакви ЦВХ-а моя и на приятел от форума няма да му пиша името ако иска да напише при еднакви турбини с еднаква степен на сгъстяване и еднакви колектори в моя вариант буста оправляван по механичен път при него управление с соленоид и мега колите са еднакво лагави.
И да те питам колко ти е голям рестриктора и сигурен ли си че ти трябва принципно лагерните турбини не им трябва кои знае какво количество масло за това рестриктора няма да ти е пречка но все пак да те питам,........ нали знаеш за какво се слага.И пак не мога да схвана защо от по голямата студена глава стават такива проблеми при положение че налягането не е кои знае какво.Според мен по вероятно да е от баланса.....и ти казвам пак защо си мисля така разглобих една турбина в не добро здраве като и извадих оста след оглед и почистване я зглобих както трябва и малко след като я запалихме износи сигмента задра перката се весели неща това се дължи на баланс неслучаино ако си обръщал внимание на перката на студената част и си се замислял гаиката защо не е шестограм?
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от Danchev » 12 май 2011, 20:44

А гъстият мотор, все пак тия 9 и нещо трябва да оказват някакво влияние и на това кога идва буста.
И преди да сложи клапана нямаше кранче :!: маркуча отиваше директно от студеният охлюв на гейта, а налягането се регулираше от оста между соленоида и гейта, която е раздвижна.
Явно е някаква комбинация от неща ......
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 12 май 2011, 23:26

Danchev написа:А гъстият мотор, все пак тия 9 и нещо трябва да оказват някакво влияние и на това кога идва буста.
И преди да сложи клапана нямаше кранче :!: маркуча отиваше директно от студеният охлюв на гейта, а налягането се регулираше от оста между соленоида и гейта, която е раздвижна.
Явно е някаква комбинация от неща ......
Оказват тия 9 и нещо и то много голямо влияние........пак от личен опит тях не ти ги споменавам защото при тях нищо не е коригирано те си остават така като е запалвала на 4к и сега на 3к об
това си е нормалния начин за механично корегиране, от оста на геита ас пиша кранче за по бързо
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от Danchev » 13 май 2011, 02:42

Ясно :) аз кранче викам на механичните контролери.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 13 май 2011, 08:40

Danchev написа:Ясно :) аз кранче викам на механичните контролери.

Няма разлика просто с кранчето става по бързо не си играиш да натягаш или отпускаш оста на геита
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от vladi tanev » 13 май 2011, 08:47

Не е от студения охлюв всъщност като се сетя той даже Никито беше с нас ако се сеща,като сложих големия охлюв и отидохме да я настройваме неможахме да подкараме соленоида отначало и я карах няколко дена на механичния буст контрол и тогава си идваше след 4000 оборота буста,след като монтирахме соленоида започна да идва буста след 3000 оборота даже тогава Никито ги видя аз не бях обърнал внимание,незнам на какво се дължи но явно си оказа влияние този клапан,а относно турбото незнам може и да е от баланса но не вярвам,рестриктора ми е 1,7мм а турбината е фтулкова,от този където взех турбината ми каза че е заради аксиалния лагер той кара със същата турбина на коси мотор само със 360 градуса лагер без баланс даже той си ги зглобява и няма никакви проблеми при положение че я кара колата само на състезания и то на 2 бара и само с пълна газ,също така каза че преди да сложи 360 градусовия лагер е смлял много 270 градусови,явно всичко идва от по голямото натоварване със по големия охлюв все пак е с по голяма перка и вече количеството въздух което засмуква е повече и от там явно се натоварва повече също така ми казаха че може и да е от запушен въздушен филтър също се износвал,незнам но сега ще я пращам до София за ремонт че тука в града ми искат едни пари дето не ми се коментира,че истърва масло от горещия охлюв.

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 13 май 2011, 08:55

vladi tanev написа:Не е от студения охлюв всъщност като се сетя той даже Никито беше с нас ако се сеща,като сложих големия охлюв и отидохме да я настройваме неможахме да подкараме соленоида отначало и я карах няколко дена на механичния буст контрол и тогава си идваше след 4000 оборота буста,след като монтирахме соленоида започна да идва буста след 3000 оборота даже тогава Никито ги видя аз не бях обърнал внимание,незнам на какво се дължи но явно си оказа влияние този клапан,а относно турбото незнам може и да е от баланса но не вярвам,рестриктора ми е 1,7мм а турбината е фтулкова,от този където взех турбината ми каза че е заради аксиалния лагер той кара със същата турбина на коси мотор само със 360 градуса лагер без баланс даже той си ги зглобява и няма никакви проблеми при положение че я кара колата само на състезания и то на 2 бара и само с пълна газ,също така каза че преди да сложи 360 градусовия лагер е смлял много 270 градусови,явно всичко идва от по голямото натоварване със по големия охлюв все пак е с по голяма перка и вече количеството въздух което засмуква е повече и от там явно се натоварва повече също така ми казаха че може и да е от запушен въздушен филтър също се износвал,незнам но сега ще я пращам до София за ремонт че тука в града ми искат едни пари дето не ми се коментира,че истърва масло от горещия охлюв.
За буста отава загадка поне за мен.............колко налягане ти държи на маслото? Моя рестриктор мисля беше 2мм...........Това за баланса да го видя не го вярвам понеже съм пробвал и знам какво става.......Защо до София до Варна според мен ще ти е по добре какви пари ти казаха в София
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от vladi tanev » 13 май 2011, 12:08

Ами със 10-40 маслото което ползвах за разработка на място при загрял мотор ми държеше скапно налягане някъде към 1,4 а сега със пълна синтетика 10-50 под 2 бара не пада на обороти,във високите незнам че датчика ми се скапа и неможе да показва повече от 2,5 бара във София ми искат 300 лева за пълен ремонт на турбината със баланс,във Варна знаеш ли какви пари вземат но със 360 градуса лагер и баланс и евентуално ако имаш телефон за връзка.

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 13 май 2011, 20:04

Утре ще се помъча да взема телефона
Да те питам соленоида след геита ли е вързан и геита колко е натегнат
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от Danchev » 13 май 2011, 21:13

Аз до колкото помня пружината е от форда на Царски и е до 3 бара. Както беше завъртян гейта за 1.1 бара го отпуснахме може би 7-8 оборота. Преди това бяхме пробвали с по-малко отпуснат и наду на 1.7, значи в момента е отпуснат може би за около 1.8-2 бара ... там някъде.
Клапана е вързан между охлюва и гейта.
Това което на мен ми направи впечатление обаче, че преди като беше директно вързан лепваше 1.1 и не мърдаше оттам. Сега с клапана има склонност да плющи малко оувърбуст.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от KovachevGR » 14 май 2011, 19:34

vladi tanev написа:Ами със 10-40 маслото което ползвах за разработка на място при загрял мотор ми държеше скапно налягане някъде към 1,4 а сега със пълна синтетика 10-50 под 2 бара не пада на обороти,във високите незнам че датчика ми се скапа и неможе да показва повече от 2,5 бара във София ми искат 300 лева за пълен ремонт на турбината със баланс,във Варна знаеш ли какви пари вземат но със 360 градуса лагер и баланс и евентуално ако имаш телефон за връзка.

Мога да ти свърша работа през седмицата ако те устроива за телефона.........300лв изглеждат приемливи за цялостен ремонт стига да ти свършат работа като хората
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от naskoto » 14 май 2011, 21:15

Unitech Това е сервиза във Варна.
http://www.unitechturbo.com/index_bg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 2000 dohc turbo

Мнение от vladi tanev » 03 юни 2011, 20:05

Ето една нова и много ценна придобивка че ми писна да ми тече маслото
Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта