KE-JETRONIK или EFi

Отговори
Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

KE-JETRONIK или EFi

Мнение от niki_nikolaev » 27 май 2011, 16:11

KE-JETRONIK или EFi би било по-подходящо за Ескорт Рс турбо(ке-Джетроник в оригинал) и Фиеста Хр 2 Инжекцион(ефи)
Кое би било по-подходящо или направо megasqruit?
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: KE-JETRONIK или EFi

Мнение от Danchev » 27 май 2011, 17:47

EFI + мега
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

mi8racing
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 29 май 2011, 23:30
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Re: KE-JETRONIK или EFi

Мнение от mi8racing » 31 май 2011, 18:55

зависи какво очакваш да се случи...иначе разбира се по-добре е с мегата и ще имаш много възможности за настройка.

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: KE-JETRONIK или EFi

Мнение от niki_nikolaev » 03 юни 2011, 14:34

Идеята е максимално вървене и добро палене винаги.Моя Ke-Jetronik трудно пали при +10-+30 градуса,а лесно пали при 0-+10Градуса; и влошава под 0 пак,някои да знае как се настройва Ke-Jetronik, от онази кутия до филтъра ли е,че не съм добър с тези неща достатъчно?
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: KE-JETRONIK или EFi

Мнение от niki_nikolaev » 12 сеп 2011, 15:46

В крайна сметка най-добре е с 4 хоризонтални вебера,никакви проблеми и върви като луда!
Поздрави Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта