CVH тунинг

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от niki_nikolaev » 27 окт 2012, 16:40

Страхотен е станал ЦВХ-а. А какъв код на мотора е? Успех !
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от DobrinNikolov » 25 яну 2013, 17:51

Слагат се Бутала от JPA(11 степен на свиване) или ХР3 ЕФИ (9,7 степен на свиване)
Слага се спортен вал (оригиналния е 225 градуса)за ефект минимално 255-260градуса,за повече мощност но не става за нормално ползване поне 290градуса.+6-10 коня
Аз съм със 1.6 ЦВХ,трябва ли да сменям буталата ? А коляновия вал същия ли е ? И от какво да търся колянов вал,ако не е същия?Мога ли вместо да сменям дузите да исползвам регулатор на горивото от 1800 РС ? Благодаря много за информацията,мисля да направя някакво такова извращение :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от andon anestiev » 28 яну 2013, 16:59

Зависи какъв разпределителен вас ще си избереш,тъй като той ти разрежда компресията на мотора,аз сложих на Newman PH2 (260''градуса) и от 13.6 падна до към 13 компресия в атмосфери говоря,преди това отнех главата 0.8мм.Можеш дори да си отнемеш главата,но пак казвам зависи от вала...какви фази ще избереш и т.н.Щом си със стерен 9.75 това значе,че в атмосфери си с 12.6 компресия,спокойно можеш да си изпилиш главата 0.5- 1мм.(говоря за вал до 276-280'' градуса)с вала компресията ти ще падне до към 13-13...атмосфери(това при ревизиран мотор)Добре е да обърнеш внимание и на долницата,за да няма неприятни изненади!!!;)Късмет П.С коляновият вал е същия за всички 1.6 ЦВХ

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от naskoto » 31 яну 2013, 19:13

andon anestiev написа:Зависи какъв разпределителен вас ще си избереш,тъй като той ти разрежда компресията на мотора,аз сложих на Newman PH2 (260''градуса) и от 13.6 падна до към 13 компресия в атмосфери говоря,преди това отнех главата 0.8мм.Можеш дори да си отнемеш главата,но пак казвам зависи от вала...какви фази ще избереш и т.н.Щом си със стерен 9.75 това значе,че в атмосфери си с 12.6 компресия,спокойно можеш да си изпилиш главата 0.5- 1мм.(говоря за вал до 276-280'' градуса)с вала компресията ти ще падне до към 13-13...атмосфери(това при ревизиран мотор)Добре е да обърнеш внимание и на долницата,за да няма неприятни изненади!!!;)Късмет П.С коляновият вал е същия за всички 1.6 ЦВХ
Тоя мотор на кой Форд е,кога ще го видим в действие,само разтягаш локуми тука :D

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от andon anestiev » 03 фев 2013, 14:18

Насе той двигатела е готов и си го карам,сигурно съм навъртял с него вече 10 000км. готов ревизиран,засега е добре!Тези дни слагам пак карбураторите,че ги давах на синхрон преправях филтрите им,ревизиика и скоро пак ще има прояви на агресия из Аксаково :D направо с тези карбуратори друга кола става!Мисля и едно раздвижно колело да и сложа за валчето,с него малко предварение да и дам,докато му угодя!Ти гледам пак 2 Ескортчета си намерил

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от naskoto » 03 фев 2013, 14:52

andon anestiev написа:Насе той двигатела е готов и си го карам,сигурно съм навъртял с него вече 10 000км. готов ревизиран,засега е добре!Тези дни слагам пак карбураторите,че ги давах на синхрон преправях филтрите им,ревизиика и скоро пак ще има прояви на агресия из Аксаково :D направо с тези карбуратори друга кола става!Мисля и едно раздвижно колело да и сложа за валчето,с него малко предварение да и дам,докато му угодя!Ти гледам пак 2 Ескортчета си намерил
Намирам си работа...остай го тва Аксаково,няма фордчета по пистите :)

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: CVH тунинг

Мнение от andon anestiev » 03 фев 2013, 21:16

Ти поне имаш възможност,имаш доста части даже бол за РС 2000 можеш да направи един проект с едно углозгано купе ще пелниш едно моторче,окачване имаш хубаво нз какво чакаш?:)

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта