Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с.

Отговори
GermanPower
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 13 ное 2011, 01:22
Модел на автомобила: Ford Eskort
Status: Извън линия

Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с.

Мнение от GermanPower » 11 фев 2012, 18:53

Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с. Ще може ли да сменя моя 1.3 кубиков двигател от Ескорт Марк 5 '92 със този, и искам да ви попитам дали ще е нужно да сменям и скоростната кутия тя е 5 скороста механична ?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с.

Мнение от Didibao » 11 фев 2012, 19:04

Скоростите трябва да стават, но защо ти е такава екзотика, замисли се за зетек 2,0.
Изображение

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с.

Мнение от peigera » 11 фев 2012, 20:23

За двигателя -Един доста силен и здрав мотор със сравнително скъпи и трудно откриваеми части.Е не всичко но...Удоволствието от него за мен лично е много голямо.При разумно каране дава и разумен разход.
За скоростната-Моето мнение е да е смениш ,понеже кутията на РС2000 е МТХ75 (монтира се и на 1,8ТД) и тя допълнително допринася за доброто ускорение на автомобила. И е направена да издържа на този мотор.Освен всичко разлика има в каретата вътрешно и външно, полуоските са по дебели,спирачните апарати ,дискове и накладки са по големи.Много е важно да си на ясно, че една кола умее ли да ускорява силно трябва и да умее да СПИРА СИЛНО. Но ако решиш може да си поставиш и друга скоростна кутия.Не знам само каква е кутията на 1,3 ескорта.Мога да ти пратя снимки на захващането на кутията на РС и да прецениш сам дали ще можеш да е монтираш на мотора.
За окачването-Няма кой знае каква разлика и по точно разликата е,че РС е малко по нисък от стандартните и с малко по твърдо окачване.Но смятам че и обикновеното ще се справи със задачата .Стига да е здраво всичко.
За купето- купето ще стане без да се налага никакви промени по него. Трябва само да си вземеш тампоните на двигателя-1бр. и на скоростната кутия-2бр. за да нямаш никакви проблеми.
Добре е също така да вземеш и водния радиатор на РС. Той е същия като на останалите но е с по дебела пита.
С този модел на Форд имам навъртяни вече около 170 000км. и мнението ми е МНОГО ДОБРА И ВЯРНА МАШИНА
Последна промяна от peigera на 11 фев 2012, 20:39, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с.

Мнение от ivan_racing » 11 фев 2012, 20:26

Двигател с верига, не с ангренажен ремък, доста по-бърз от 1,3-то. Но ако ще сменяш мотора ще ти трябват други спирачни апарати, пружини и амортисъори, за да остане колата и в пътя.
8,3 0-100 км/ч му дават по документи на Рс 2000
Поздрави.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Какво мислите за двигателя РС2000 150 к.с.

Мнение от naskoto » 11 фев 2012, 20:42

АКО наистина си решил да правиш подобно нещо...по-добре си купи рс 2000 :),ще ти излезе по-евтино,за пълна конверсия,както си трябва,ще отидат пари колкото за цяла кола.АКО смяташ да си спестиш спирачки и скоростна кутия,не се хващай изобщо.
Относно мотора-много здрав и издръжлив на тормоз,зетека е обикновен мотор,а повярвай,има разлика дали един мотор е създаден със спортна цел :)

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта