Фиеста РС

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от ivan_racing » 23 май 2012, 12:59

Слагането не е много трудно, буталата и вала са различни, главите нямат разлика, ако взимаш от фиеста Рс Турбо, тя е ЕФИ,ако е от ескорт трябва и главата. Но си е пари, то и на този мотор може, само другите бутала и колектора с турбото и инжекциона.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 24 май 2012, 00:40

Разпределителният вал е същия, само ролката е различна (с друг тайминг) ... и коляновият е същия :) няма го отичането на маслото на блока, което не е проблем.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 29 май 2012, 20:37

Здравейте пак.проекта се насочва към RS 1.6 Turbo.Днеска получих много добро инфо,а какво правим-рязане на буталата (т.е. стават равни от горе),EFI,турбо GARETT T3,шлайф блок и глава,чогунов испускателен колектор.за др. работи още не съм мислил,но предполагам че ще спирам с RS 2000 !!!!! Ако някои нещо може да допълни ;)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 29 май 2012, 20:59

Това са една малка част от нещата, които ти трябват и трябва да свършиш :)
Този колега продава бутала от RS turbo http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=14110" onclick="window.open(this.href);return false;
А този http://www.clubford.org/forum/memberlis ... ile&u=1360" onclick="window.open(this.href);return false; продава ревизиран, разреден и подготвен за турбиниране и поставяне във Фиеста 2.0 Зетек ... само трябва да си преправиш тампона и двете гарнитурки между кутията и блока.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от kenwoodl » 29 май 2012, 23:51

Danchev написа:Това са една малка част от нещата, които ти трябват и трябва да свършиш :)
Този колега продава бутала от RS turbo http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=14110" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
А този http://www.clubford.org/forum/memberlis ... ile&u=1360" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; продава ревизиран, разреден и подготвен за турбиниране и поставяне във Фиеста 2.0 Зетек ... само трябва да си преправиш тампона и двете гарнитурки между кутията и блока.

Ааааа...тампона е преправен и по скоро стойката на тампона, а самия тампон остава същия... а за кои гарнитури говориш между блока и кутията, че нещо спя и не мога да се сетя?

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 29 май 2012, 23:56

http://www.auto-tat.co.uk/Escort%20Upgr ... itting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
за двете тенекии говоря :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от fiesta_rs » 22 юни 2012, 13:15

здрасти колега!аз правих моята фиеста с рс 2000 мотор!да ти кажа честно колата си вървеше доста прилично,но не сложих спънка на бомбетата и малко се разкрачи,кутията на този мотор може да се сложи но е голям филм!аз бях с дизелова и бях много доволен,а за тампона може и да не се реже и заваря само трябва да се намери подходящ за там!инталацията я редих 1 месец и пусках тук жичка там жичка....кофти работа!сега имам рс турбо незнам колко пъти съм по доволен!за сега съм налял в нея около 1500лв и има още работа по нея но не толкова!сега ми работи на 1бар и направо не може да хване прав път :D както казват и другите колеги по добрия варият е турбото!и най вече успех ти пожелавам!

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 02 ное 2012, 00:24

fiesta_rs ---- Колега ти с какво турбо си ? Защото това което ми казаха че ми трябва е около 1000лв само турбото,не помня точното название.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Give_me_the_money » 04 ное 2012, 20:32

Aбе колега,ако искаш да ти върви фиестичката, най-евтиния на4ин е 2,0 зетек:)с оригиналното еку или една мега:)А след това и турбо.Пак за рс2000 мотора ,може да има "+" и "-" ама пролетта търсихме глава под дърво и камък:)голям зор и едни цени:)тя колата не струва толкова:)

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 05 ное 2012, 01:35

Не си наясно с темата,прочети няколко поста по нагоре да видиш кум какво се насочих :D
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от fiesta_rs » 05 ное 2012, 18:25

Т3 от фиат купе за 250 лв :)

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 03 мар 2013, 20:27

Някои може ли да ми каже,стоково турбо от RS1600,колко максимално мога да го надуя? И колко hp горе доло ? :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от kenwoodl » 03 мар 2013, 21:22

DobrinNikolov написа:Някои може ли да ми каже,стоково турбо от RS1600,колко максимално мога да го надуя? И колко hp горе доло ? :)
Стоковата с която карах -гарет т2 я надувах на 0,8 и сдаде още на следващия месец...рециклирах я и след половин година пак се строши, но имало някакъв проблем с тях и след време се износвал корпуса, така ми казаха

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 03 мар 2013, 22:03

Да,не е добър вариянт т2,слабичка идва.До сега четах че мах е 0.55 бар.може и принудително да си я счупил.Значи Т3 ме спасява :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 03 мар 2013, 22:18

A Tурбо IHI RHB5-VJ11 от Probe 2.2 ? :? :shock: :o :-/: :-/: :-/: :-/:
купи си фиеста за да караш с 200 :P

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от kenwoodl » 04 мар 2013, 23:14

Т2-ката е много слаба...да прав си повече от 0,5 и пропушва. Взимай т3-ка има ги много, но гледай да е в запазено състояние, да не е задирала перката, аксиален луфт не трябва да има никакъв и ако е с 360 градусов лагер и няма да имаш проблеми. Моята я взех в много добро състояние, но след 1 година каране на 1 и по-късно 1,5 бара и се предаде...предаде силно казано, защото пушеше само докато загрее маслото и после спираше да го гори (така и отидох до Сливен и обратно без капка да изгори), но ме достраша да не задере и и направих рециклаж при Митко турбото. Еми сигурно имам над 300 старта от място и още 3 пъти по толкова ръчки на 1,5 бара и засега се държи.

Недостатък на голямата турбина е че бууста идва към 4, но и зависи на какво налягане ще я караш..просто е малък мотора. Ето ти графики на стандартна рс турбо с Т2 със стоково налягане от 0,44:

Изображение

Ето ти и такава с надута на максимум т2-ка...тука на този рън на диното когато изкара 140 коня на колела...буквално строши турбината и щеката на маслото поради повишеното картерно налягане е ударила тавана на халето с диното:)

Изображение
...
Ето ти и дино графика с т3-ка от фиат купе...виж къде идва бууста...налягането е малко...няма и бар, но разпределителния вал ми беше износен и затова идва толкова високо и графиката е пикова...нормално примерно със стоков вал идва след 3000 оборота стабилен бууст и по плавна графика, но нямам графика да ти покажа...

Изображение

Взимаш една т-3ка и при положение, че двигателя ти става и най-малкото е поддържан на налягане 0,6-0,7 вадиш едни стабилни 150 коня на колелата и не бараш по-високо за да имаш най-малкото сигурна кола, а не през ден в сервиза.

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 05 мар 2013, 15:01

Благодаря за информацията колега :) Даи боже тази година е готова и ако успея да я покарам на Плевен,още по-добре ;) _friends_ _friends_ _friends_
купи си фиеста за да караш с 200 :P

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от kenwoodl » 06 мар 2013, 20:28

DobrinNikolov написа:Благодаря за информацията колега :) Даи боже тази година е готова и ако успея да я покарам на Плевен,още по-добре ;) _friends_ _friends_ _friends_
То това е изпитания вариант...всичко друго е проба и грешка...има страашно много теми в английски форуми. За мен най важното е колата да се настрои когато сложиш турбо...правилната настройка и дори малко по-богати смеси и добър двигател ще ти осигурят по-дълго време ръчка на колата.

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 14 мар 2013, 16:52

Малко да раздвижа темата.Колеги как стои имплантирането на 2.0i Зетец 136 hp от мондео в фиеста mk3 ? Ако закупя мотора с кутията,компа,тампоните и кабелите.Какво друго ми трябва? Полуоски ? Знам че много питам,но за това е форума,размишлявам върху няколко варианта,защото все още не съм си намерил турбо . _friends_ _friends_ _friends_ :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DigiPro » 14 мар 2013, 19:22

DobrinNikolov написа:Колеги как стои имплантирането на 2.0i Зетец 136 hp от мондео в фиеста mk3 ?
Koлегата disc го е правил. Мисля че имаше и тема във форума. Иначе ето от английски сайт: http://www.fiestaguides.co.uk/content/e ... rsion.html

П.С. Ето подобна тема в нашият форум: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=81&t=22790

Заключена

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта