Фиеста РС

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 28 мар 2012, 22:50

Здравейте колеги,бях в дилема дали да си тунинговам моя 1.6 CVH или да са сложа РС 2000.И се спрях на рс 2000,но сега остана проблема какво ми е нужно да сложа на моята Фиеста мк3.Ако някой е наясно,надявам се да ми помогне !!!! :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от andon anestiev » 29 мар 2012, 12:14

Ако си готов да дадеш едни 1500лв. добре......макферсони,скоростна кутия,полуоски,окачване,спирачки,инсталация в голям екшън ще влезеш!Според мен стегни си ЦВХ-ша и не се занимаващ с глупости,намери си едни карбуратори от Хонда ЦБР 600(36-37,5мм.-дросел)един хубав разпределителен вал,пилиш 1мм.главата,като същевременно я портваш и полираш и си готов да летиш! :wink: Спокойно може да се наредиш с някой РС 2000 на старт!И крайната цена на тунинга сигурно ще ти стъпи на около 500-600лв...Успех!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DigiPro » 29 мар 2012, 18:38

Един колега от форума си е сложил двигател от RS2000 на Fiesta MK3. Много добре вървеше на Kалояново, когато правихме сбирка.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 29 мар 2012, 19:48

И после я разглоби поради ред причини ... тоя мотор не е за това купе, искаш ли двулитровка варианта ти е Зетек.
andon anestiev написа:Ако си готов да дадеш едни 1500лв. добре......макферсони,скоростна кутия,полуоски,окачване,спирачки,инсталация в голям екшън ще влезеш!Според мен стегни си ЦВХ-ша и не се занимаващ с глупости,намери си едни карбуратори от Хонда ЦБР 600(36-37,5мм.-дросел)един хубав разпределителен вал,пилиш 1мм.главата,като същевременно я портваш и полираш и си готов да летиш! :wink: Спокойно може да се наредиш с някой РС 2000 на старт!И крайната цена на тунинга сигурно ще ти стъпи на около 500-600лв...Успех!
CVH-вата глава се оказва доста пипкава за портване, вече гледам няколко домашно портнати глави, които след това на дино без да е пипано нищо друго изкарват по-малко коне. Портването си е занаят и флоуа на глава се разваля много лесно когато незнаеш какво правиш. Отделно 500-600 лева за ревизия на глава, вал и карбуратори няма да стигнат до никъде ... трябва и помпа за тия карбове, трябва и нещо да управлява запалването :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 29 мар 2012, 21:44

И какво се оказа нито РС нито CVH ?!?!?! И защо РС-а да не е за това купе ??? Има страшно много фиести РС
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 29 мар 2012, 21:53

Има много Фиести РС :) ама аз до колкото разбирам става въпрос за мотор от РС2000 ... такива правени съм виждал многоооо малко. ЦВХ-то нищо лошо не съм казал за него, даже напротив много си го харесвам. За мен това са ти двата приемливи варианта да си направиш една ревизийка на ЦВХ-то и да си го караш с кеф или да търсиш двулитровка Зетек ако искаш нещо повече. Има един лаф "лекият атмосферен тунинг е безсмислен ... целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин"
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 29 мар 2012, 22:15

Не става въпрос само за двигател РС,а за всичко все пак и за това питам.Аз вече го реших,до 2-3 месеца започвам проекта !!!! :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от naskoto » 29 мар 2012, 22:19

"лекият атмосферен тунинг е безсмислен ... целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин"-ахахаха,евала,много точно казано :lol:

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от bateto_toshko » 29 мар 2012, 23:18

DobrinNikolov написа:Не става въпрос само за двигател РС,а за всичко все пак и за това питам.Аз вече го реших,до 2-3 месеца започвам проекта !!!! :)
Добри , не се занимавай с щуротии , ако искаш да дойда на някоя сбирка , да ме биеш на 100 метра гонка и да мирясаш :) .... с тези 105 коня на фиестата ако не си доволен не знам
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 29 мар 2012, 23:31

Не не съм доволен,а и аз достатъчно ги шамаря :D :D :D и пак не мога да мирясам...... :D
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от niki_nikolaev » 30 мар 2012, 09:55

Ако искаш да направиш нещо, версиите са или да подобриш Цвх-а, има много начини, парите са г/д 1000-2000лв,за 600лв е само спортния вал. ЦВХ-а до към 120 коня се докрва. Но версията с 2,0 от Рс 2000, със сигурност върви повече, но ще е по-трудна за спиране и управление колата. Ако я направиш с 2,0 Рс ще върви като откачена, но подсили купенцето предварително, лично мое мнение. Каквото и да решиш, по-ефтина версия за голямо вдигане на мощността е 2,0-ката, но свързана с главоболия(тампони, скоростната кутия мисля, че става дори с преходна планка да е, спирачките, цялата електроника прехвърляне), но после кефа е голям. Каквото и да решиш, давай не се чуди!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от ludavoda » 31 мар 2012, 17:38

Подкрепям Данчев и дори ще те посъветвам нещо още по-радикално - купи си друга кола. Най-евтино и най-хубаво ще стане. Към тунинга на CVH-а, който Данчев ти препоръчва, си сложи и 500 лв. за генерация. Като цяло сумата ще е многократно по-голяма от тази, която сега планираш! А резултатите съмнителни. За 500-600 лв. нищо не става. Ако ставаше, аз ще ги дам да ми тунинговат escort-а и няма да се занимавам години с глупости...

Успех...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 31 мар 2012, 19:36

За съжаление в нашата реалност си е точно така, много по-рентабилно е да си земеш един Зетек, да си го ревизираш и да си го караш, отколкото да налееш 1000 и кусур лева дето ги нямаш в един ЦХВ и после ти отреже главата с разход на гориво. Като цяло ЦВХ-то е малко неблагодарно за атмосферен тунинг, затова и масово се тунингова в турбо варианта си. Искаш ли добри резултати без вал няма да минат нещата, а който се интересува от тоя мотор знае за проблемите му точно с разпределителният вал. Можеш да си земеш примерно някой Kent или Piper дето ще е смъкнат след 20-30 хил. км. можеш да си земеш и Newman дето ще изкара доста, ама пък той си иска задължително твърди повдигачи ....
На пича мотора му е ЕФИ и затова по-добрият вариант е с дросели и мега, хем ще върви по-мазно и леко от карбовете, хем и с една добра настройка разхода ще е по-нормален ... и т.н и т.н. и всичко това за да може да се доближим до заводските параметри на двулитровка Зетек :mrgreen: CVH-и се правят и ще се правят още доста време, ама трябва много да си го обичаш и да можеш да си го позволиш, че да му наливаш като атмосферка :)
Ето малко снимки как изглеждат нещата, когато станат много сериозни :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от naskoto » 01 апр 2012, 02:53

Колеги,момчето пита за РС мотор,от това се интересува и това иска да направи,не пълнете темата с излишни неща.
Някой може ли да каже,защо РС мотор е неподходящ за Фиеста,малко по-градивно...купи си друга кола или турбинирай 200 годишния цвх съвсем не са варианти в случая.Става въпрос за нещо РЕАЛНО и РАБОТЕЩО,което може да се кара всеки ден.Сектантите,дето се занимават с цвх са за специализирана помощ :)(с пари става тоя мотор,ама труд трябва да го е...),пък зетек 150 коня трудно ще стане,от финансова гледна точка най-вече.

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от andon anestiev » 01 апр 2012, 11:05

Не,че няма да влезе РС 2000 в коша на Фиестата,но трябва доста подсилване на коша,друго окачване,спирачки,а и като вземе някой такъв мотор нали се сещате,че трябва една ревизиика(сещате се,че щом е РС...ще е ял доста бой,преживял доста битки)така,че всичко опира до пари...и пак всичко ще стъпи сигурно към 2000 лв.това удоволствие!Моят вариянт го споменах по горе(да си стегне ЦВХ-а,ако може да вложи малко за вал,карбове и ще се получи доволно моторче)Все пак е Фиеста и ще върви доста прилично! :lol:

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 01 апр 2012, 18:58

Наско, момчето пита дали да си прави CVH-а или да сложи RS2000 с тая идея ми беше и по горният пост .... аз през цялото време приказвам колко нерентабилно е да се прави атмосферен CVH, освен ако не си сектант както ти сам спомена :mrgreen:

С RS2000 има редица проблеми, някой са сходни със Зетека, други са доста по-сериозни. Първо трябва да се отърве от големият маховик за 240мм съединител ... решението както при двулитровката Зетек е маховик от 1.8 и 220мм съединител от CVH. За да се сложи МТХ във Фиеста си е рязане и заваряне, правене на тампони и т.н. :) После за разлика от Зетека, където само леко се преправя тампона от CVH-a тук има доста повече работа и пак рязане и заваряне. След това капака на клапаните опира в капака на коша и то доста опира ... тук решенията са две - стържеш капака на клапаните или режеш капака на коша. След това е инсталацията, при Зетека се ползва моторна инсталация от Фиеста Si, а другата част се преправя съвсем леко, при RS2000 има доста повече правене и повечето пъти ползват направо сичкият кабелък от Ескорта ... сваляш табла, пускаш кабели. Това е което знам, тъй като не ми е минавало през ръцете, може да има и други спънки по пътя. Това, което е основната причина RS2000 да е много рядко слаган във Фиеста е тежеста на мотора, Фиестата която беше спомената по-горе до колкото съм информиран беше разглобена след като доста отвори предницата, а XR-a има спънка долу между носачите и уж коша е здрав.
Ето какво е написал един младеж който има такава Фиеста:
"My advise would be not to do it unless your only planning on using the car for straight line speed. I have an rs2k lump in my Fiesta and the extra weight in the front compared to a zetec or cvh is really noticeable when cornering..."
Тежка муцунка, влачи през предница, повлича, недозавива и т.н. се хубави неща .... заради тежеста трябва да се помисли и поне за някакви по-сериoзни пружини.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 01 апр 2012, 22:24

хехехехе много се разписахте,аз зададох толкова прост въпрос.Исках само да разбера какво ми е нужно,от до.Вече разбрах,че мога да спестя пари от кутията,като ползвам моята,със съединител от РС турбо и на моите главини мога да сложа спирачките от РС с планка.А относно окачването определено ще е доста твърдо !!! Относно темата CVH vs RS,не Я коментирайте повече,вместо това може да дадете някакъв съвет да избегна проблемите (както горе споменатата фиеста).Благодаря предварително !!! и смятам да налея около 3-4 000 за този проект ;) :)
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от Danchev » 01 апр 2012, 23:02

Простият отговор на въпроса ти е ... вземаш го и го слагаш :D успех с начинанието, дано се реализира :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от kenwoodl » 03 апр 2012, 23:55

DobrinNikolov написа:хехехехе много се разписахте,аз зададох толкова прост въпрос.Исках само да разбера какво ми е нужно,от до.Вече разбрах,че мога да спестя пари от кутията,като ползвам моята,със съединител от РС турбо и на моите главини мога да сложа спирачките от РС с планка.А относно окачването определено ще е доста твърдо !!! Относно темата CVH vs RS,не Я коментирайте повече,вместо това може да дадете някакъв съвет да избегна проблемите (както горе споменатата фиеста).Благодаря предварително !!! и смятам да налея около 3-4 000 за този проект ;) :)
Харесва ми как си се надъхал и дано направиш нещо в крайна сметка и после да покажеш тук на всички. Много лесно е да се напише как бодваш мотор от рс2000, прокарваш електроника, палиш и готово. Има страшно много неща да се премислят и направят още преди въобще да си почнал да действаш с инструментите. Много повърхностно се изказваш, не знам дали ти ще го правиш проекта или в сервиз ще даваш колата, ама дай по сериозно да говорим....щото с тия въпроси дето ги задаваш и отговорите които ще получиш нищо няма да сглобиш.

За спирачките май и без планки за изнасяне на апаратите ще минеш отпред на 260мм... ето:..може и на 280мм от косуърт, а можеш и на 300мм от мондео но там вече ще ти трябва изчисления за адапторната планка
http://www.fiestaguides.co.uk/content/e ... s_mk3.html

За отзад пак можеш да използваш от рс2000 задните спирачки, но аз не съм им голям привърженик заради простотията с вътрешните накладки тип барабан за ръчната. Най добре е да намериш задни дискове от фокус мисля че пасваха отворите на главината директно , но на по-новата фиеста от твоята...за при теб май трябваше малко да се преправи за да съвпаднат отворите, но става. Там ръчната си е наапарата и се ползва жило от рс2000 или фокус.

Не знам как стои монтажа на рс2000 в твоя кош и колко се преправят тампони и полуоски и карета, но с зетек значително ще си спестиш доста главоболия...просто страшно по-лесно е. примерно за монтажа на зетек се преправя само един тампон и това е със закрепването и после промени по инстлацията.

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиеста РС

Мнение от DobrinNikolov » 21 май 2012, 22:08

А какво ще кажете на моя блок да сложа,бутала,глава,инжекциона,комп,вал и турбо от 1.6 RS turbo ???? Май ще имам много главоболия с тоз RS 2000 :(:(:(
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Заключена

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта