Eskort 1.6 CVH turbo

Отговори
Потребителски аватар
xtreme
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 06 яну 2009, 12:57
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Eskort 1.6 CVH turbo

Мнение от xtreme » 05 мар 2013, 17:56

колеги имам турбина от 1.6 RS turbo и искам да я сложа на мой двигател обаче той е с карбуратор и е на гас има ли на4ин да се случат нещата каде требва да се подаде гаста преди или след турбото ? иначе двигателя е един и същ като на 1.6 рс турбо и всичко ми пасва без преправяне

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.6 CVH turbo

Мнение от opex » 06 мар 2013, 00:36

И моя Ескорт може да има същите форми като твоя, ама вътре и под капака нищо общо :lol: Като се замислиш степента на сгъстяване същата ли е, буталата не се ли сменят и т.н. А и според теб горивото "след" турбото ли се подава (в изпускателните колектори, че иначе "преди" него няма къде.. май :shock: :lol: ) И сигурен ли си, че искаш турбо с карбуратор? не че не може ама... :roll: :D И определено ще трябва да се помъчиш да внедриш и газовата за капак. :D:

едит: въпроса ти беше: "има ли начин да се случат нещата". Отговор: С колко пари разполагаш за да ти кажа: "Да, има." или "Не, няма."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.6 CVH turbo

Мнение от andon anestiev » 06 мар 2013, 19:04

И аз го мисля този вариянт,кара ми се мотор с охлювче..с карбуратор става ,но ти трябва геривен регулатор,който да ти определя налягането на гориво на празен ход!А за карбуратор,мисля,че е възможно и оригиналния да се направи (с малки промени)а относно газовото у-во става и с обикновен изпарител със щуцери или специална плочка!Но за степента на сгъстяване задължително трябва се промени,да се разреди мотора иначе ще има неприятни изненади(детонации и пр.)И затова съм измислил алтернатива,с заместване на друга глава от (ХР3 с облата горивна камера,а ти си с ''lean burn'' главата)Успех

Потребителски аватар
xtreme
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 06 яну 2009, 12:57
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.6 CVH turbo

Мнение от xtreme » 06 мар 2013, 21:25

opex написа:И моя Ескорт може да има същите форми като твоя, ама вътре и под капака нищо общо :lol: Като се замислиш степента на сгъстяване същата ли е, буталата не се ли сменят и т.н. А и според теб горивото "след" турбото ли се подава (в изпускателните колектори, че иначе "преди" него няма къде.. май :shock: :lol: ) И сигурен ли си, че искаш турбо с карбуратор? не че не може ама... :roll: :D И определено ще трябва да се помъчиш да внедриш и газовата за капак. :D:

едит: въпроса ти беше: "има ли начин да се случат нещата". Отговор: С колко пари разполагаш за да ти кажа: "Да, има." или "Не, няма."
относно подаването на горивото имам предвид преди турбото (на търбата на въздушния филтер на входа на турбуната)а след турбото на изхода на турбината който ходи към входния колектор относно с колко пари разполагам не повече от 500 лв като се има предвид че вече турбото го имам и bloow off клапан имам работата и настроиката нея смятаме

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.6 CVH turbo

Мнение от opex » 07 мар 2013, 20:43

Далеч не смятам, че ще се вместиш в бюджета. Ако продадеш сегашния двг и сложиш 1.8 16в или 2.0 по-може да се вместиш и ще си доволен.
Вариант n+1 ти е да продадеш тая кола и +500-те лв да си намериш един читав ескорт 96-7-ма 1.8 115kc. А той пък много лесно става 130кс.

едит: гледай сега, не ме кефи мен тая работа с пръдня боя да се прави. Значи като тръгнеш на турбо, всички колеги ще ти кажат, че тря да си ъпгрейднеш спирачките /не просто да смениш дисковете и накладките с нови/, гумите, окачването определено щото не може да се лашкаш като лодка дори като със здраво стандартно и постоянно да ти върти гуми и да носи на някъде. А и това турбо какво ще го управлява, трябва електроника, дори нз имаш ли горивна помпа в резервоара, а и да има няма да е достатъчна. Помисли си за вариант n+1. Прави го като хората и ще имаш готина ежедневка дето и ще наказва доста.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

expl0de
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
Status: Извън линия

Re: Eskort 1.6 CVH turbo

Мнение от expl0de » 13 мар 2013, 11:07

Може да стане проекта като се купуват нещата постепенно, в началото ще с кара на ниско налягане с фабрични компоненти и като се съберат пари- ъпгрейд. Общо ще станат много пари, но няма да ги даваш наведнъж. В крайна сметка един проект никога няма крайна цена, винаги ти се прави нещо ново.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта