Fiesta RS1800i

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Fiesta RS1800i

Мнение от KovachevGR » 28 юли 2013, 21:47

Я да видим мнения за flat spota при зетек и с регулатор проблема оправя ли се или е излишно наливане на пари.Примерно с натягане на регулатора няма ли да се постигне същия ефект....но колко бара трябва да държи на вакум и без вакум така че да фикснем проблема.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta RS1800i

Мнение от disc » 01 авг 2013, 21:14

Стандартно Zetec регулатора нa горивото държи 2,7 Bar / 3 Bar, съответно със и без вакуум. Незнам за начин да вдигнеш налягането на стандартен Zetec регулатор :-/: . Въпросният flat spot... хм... абе карай си колата :) И що отказа турбото?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Fiesta RS1800i

Мнение от KovachevGR » 03 авг 2013, 18:26

Турбото си стой в проект още чака финанси...само електроника му остана.........За стандартния регулатор с бой се натяга.
Смачква се отгоре с подходящо камаче,пробвано е и не си връща налягането в течение на времето
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта