ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
здравейте,преди 5 години се сдобих с 92-ра кабрио 1.8XR3 127hp в доста добро здраве и след като 2 и половина години активно го съсипвах реших че е време да стане следващият ми проект.в началото ми се въртеше нещо от сорта 4x4 задвижване стоково от ескорт и разбира се турбо конверсия на наличния 1.8..,но после двойното от ескорт ми се видя несериозно а такова от скорпио/сиера пък разрешава по-сериозен двигател,и така вдигнах летвата на 2.9 24клапана от скорпио 95"комбиниран с трансмисия и задвижване от скорпио 4x4 2.9 mk1.май не осъзнах тогава колко време ще ми отнеме тази лудост предвид че се слува през свободното ми част на деня и така две години и половина по-късно,три съсипани автомобила,мноого работа и доста хвърлени средства автомобилния ми мутант още не е минал и сантиметър на собствен ход!!!и все пак 95 процента от железарската работа при преработката на купето е завършена плюс пълна ревизия на двигателя и финално асемблиране на цялата кола.остава да се нареди ел.инсталацията и следват плахи тестове на пътя.това следва на пролет.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Еееехаааа, това искам да го видя как върви!
Остава на това да му набиеш турбина и вече ще стане забавно!

Остава на това да му набиеш турбина и вече ще стане забавно!

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Не ми побира акъла
как си го измислил и как си го реализирал, но със сигурност си направил нещо уникално единствено по рода си, искам да видя как лети 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Мили боже не е истина. УНИКАЛНО.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Продължавай все така колега.Радвай ни със снимков материал и видео.Успех.
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Евала, колега!!! Най-после раздвижване в тази част на форума и то ударно
Успех и дано всичко върви безпроблемно!

Успех и дано всичко върви безпроблемно!
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Млaдене товa е донорa нa двигaтеля.95-тa 2.9 24v ghia.кaрaх го няколко години но ми бе проблемнa колa и кaто цяло мк1 по си ме рaдвa.по между другото aко си взел от Иво пaрктроникa то той е от тaзи трошкa
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Проекта ти е много як!!!
И да взех даже два парктроника от Иво.
Имам един ел. салон от 2,8 -та някой не търси ли?Цената е 70 за целия.Перфектен

Имам един ел. салон от 2,8 -та някой не търси ли?Цената е 70 за целия.Перфектен

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Уникален, евала за трудаааа и успех с пускането му!
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- ivaylo_m
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 13 окт 2013, 15:44
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 1.6 Ti-VCT - 2007
Ford Focus Mk1 1.8 Tddi Ghia (Estate) - 2001 - Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Чудесен проект наистина. Браво =D>: и успех.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Уникално ще стане! Само да питам с автомата ли ще остане, или ще я правиш ръчка? Поздрави!
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
ха супер,уникален проект не знам дали в света има друг такъв,предните главини за 4х4 ги купи от мен навремето сега се сетих 

- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Aaaa с ръчкa е.тоя aвтомaт нaй_много ме ядосвaше a и не знaм зa 4х4 aвтомaт зa скорпио тaкa че сигурнa ръчкa.И дa глaвините сa от сиерa зa дa ползвaм по_сериозните спирaчки нa скорпио мк2 24v което също е с 4х108 и имa по-голями дискове a зaдните сa двоини.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....

И дa глaвините сa от сиерa зa дa ползвaм по_сериозните спирaчки нa скорпио мк2 24v което също е с 4х108 и имa по-голями дискове a зaдните сa двоини.
Евала, че мислиш и за спирането. МНОГО ЧЕСТО СРЕЩАНА ГРЕШКА при тунингарите е да не ги погледнат спитачките изобшо.
- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
благодаря на всички за мненията дълго се двуомях дали да покажа паметника на безумието но какво пък-ако успея да откажа някой да загуби Х време от живота си с подобно занимание значи има смисълл
шегувам се разбира се-раздела има нужда от повече работещи сектанти.
И така годината е 2011 юли месец-всичко живо море му е в главата а аз съм струпал 3 коли и се готвя за бачкане..едно Ескорт 92 кабрио един Скорпион 2.9 4х4 мк1 и един мк2 95та 2.9 24кл...и 3-те съм карал и всяка по своему ме е радвала-ескорта защото е кабрио 4х4-то защото е здраво стъпило на пътя(а и не само на него..)а 24V-когато стъпи на средни обороти вдига адреналина със звук и ускорение.разкошен двигател за разлика от предшествениците си обича високи обороти..
Проекта беше готов в главата ми година по-рано -а именно Ескорт кабрио 2.9 с туин турбо и 4х4 задвижване 64 към 36% задно/предно и то най вече заради неустойчивото купе на кабриолета.само задно щеше да ми е доста по-лесно но който е карал ескорт кабрио знае колко се огъва то.В процеса на работа реших да оставя турбо идеята за няколко хиляди километра по-късно за да усетя дали колата ще понесе тия 207 к.с може ли още или не..
И една слънчева събота работата започна с баналното очистване на коша от ескорт части а после и купето до ламарина..следва мерене мерене и още мерене..резултати кофти.-тясно ниско късо!продължих воден от безкраен хъс и подпомаган от 900 ватово метабо ъглошлайф да осигуря място за шестака..тъй като при 4х4 предния диф е захванат за картера а привода на лявата полуос минава през него не можех да сложа моторо където ми е удобно ами той си има точно определено място ако искам колелата да си останат където са били-в средата на калника!това значеше че мотора влиза в салона с 20мм..а за да затворя капак отгоре му картера слиза 50-600мм по-ниско от на зетека...хубаво проблем дотук няма освен това че предния мост от скорпиона не достига роговете на ескорта...и то с над 100мм..решението беше да изрежа роговете от МК1 скорпио от началото им та до стойката за скоростната кутия в средата на колата заедно с тунела и престилката между салон и моторен отсек..това в последствие ми улесни много нещата защото с един удар прехвърлих почти всички важни размери като:разположение на отворите на предния мост спрямо тунела,местата на стабилизиращата щанга,местата за стойката на ск.кутия и още отворите на парното,спирачната помпа,педалите,волана и ръчната спирачка.
След това пак рязане слагане сваляне напасване докато не стане 6 и после идва ред на добрия стар заваръчен апарат за да се получи прилична конструкция..

И така годината е 2011 юли месец-всичко живо море му е в главата а аз съм струпал 3 коли и се готвя за бачкане..едно Ескорт 92 кабрио един Скорпион 2.9 4х4 мк1 и един мк2 95та 2.9 24кл...и 3-те съм карал и всяка по своему ме е радвала-ескорта защото е кабрио 4х4-то защото е здраво стъпило на пътя(а и не само на него..)а 24V-когато стъпи на средни обороти вдига адреналина със звук и ускорение.разкошен двигател за разлика от предшествениците си обича високи обороти..
Проекта беше готов в главата ми година по-рано -а именно Ескорт кабрио 2.9 с туин турбо и 4х4 задвижване 64 към 36% задно/предно и то най вече заради неустойчивото купе на кабриолета.само задно щеше да ми е доста по-лесно но който е карал ескорт кабрио знае колко се огъва то.В процеса на работа реших да оставя турбо идеята за няколко хиляди километра по-късно за да усетя дали колата ще понесе тия 207 к.с може ли още или не..
И една слънчева събота работата започна с баналното очистване на коша от ескорт части а после и купето до ламарина..следва мерене мерене и още мерене..резултати кофти.-тясно ниско късо!продължих воден от безкраен хъс и подпомаган от 900 ватово метабо ъглошлайф да осигуря място за шестака..тъй като при 4х4 предния диф е захванат за картера а привода на лявата полуос минава през него не можех да сложа моторо където ми е удобно ами той си има точно определено място ако искам колелата да си останат където са били-в средата на калника!това значеше че мотора влиза в салона с 20мм..а за да затворя капак отгоре му картера слиза 50-600мм по-ниско от на зетека...хубаво проблем дотук няма освен това че предния мост от скорпиона не достига роговете на ескорта...и то с над 100мм..решението беше да изрежа роговете от МК1 скорпио от началото им та до стойката за скоростната кутия в средата на колата заедно с тунела и престилката между салон и моторен отсек..това в последствие ми улесни много нещата защото с един удар прехвърлих почти всички важни размери като:разположение на отворите на предния мост спрямо тунела,местата на стабилизиращата щанга,местата за стойката на ск.кутия и още отворите на парното,спирачната помпа,педалите,волана и ръчната спирачка.
След това пак рязане слагане сваляне напасване докато не стане 6 и после идва ред на добрия стар заваръчен апарат за да се получи прилична конструкция..
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Доста рязане и заваряване е паднало.Имаше подобен проект преди време някъде по английските форуми, но там бяха оставили доста повече от купето на Скорпиото и по-скоро бяха насадили купето на Ескорт отгоре. Ти си тръгнал по обратния път, дето май е и по-трудния.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
Верно ли имаш само 3 снимки от направата на такова чудовище?!? Аз за един двигател изхабих 3 фотоапарата 
Айде.. покажи и останалите снимки та да има на какво да ни текат лигите... даже при англичаните не съм виждал такъв проект - поздрави и почитания! Преди 7-8 години специално си купих красива Фиеста за да я направя 4Х4, но със намирането на Сиера ударих на камък и така проекта потъна... Ти си на финалната права и отказване няма! Останало ти е най-лесното.

Айде.. покажи и останалите снимки та да има на какво да ни текат лигите... даже при англичаните не съм виждал такъв проект - поздрави и почитания! Преди 7-8 години специално си купих красива Фиеста за да я направя 4Х4, но със намирането на Сиера ударих на камък и така проекта потъна... Ти си на финалната права и отказване няма! Останало ти е най-лесното.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: ескорт 92"кабрио 2.9 24V 4X4.....
благодаря!!!откровено казано наистина нямам кои знае колко снимки но да-повече са от 3...










И така с fire wall-а от скорпиона си дойдоха директно неговите си неща-педали,спирачна помпа с АБС,кутията с парното.Кормилния прът го модифицирах от Ескортовия+Скорпиовия а кутията нa климатика скъсих по ширина защото опира в рънерите на БОБ а не исках да режа под предното стъкло и всъщност си държа на климатика..
Следва самия БОБ който си го карах 2 години и уж бях сигурен че е ок но при свалянето на картера стана ясно че има проблем-беше пълен с пластмаса...-в последствие се оказаха водачите на двете ангренажни вериги и това промени плана-реших да разглобя мотора за оглед...






И така с fire wall-а от скорпиона си дойдоха директно неговите си неща-педали,спирачна помпа с АБС,кутията с парното.Кормилния прът го модифицирах от Ескортовия+Скорпиовия а кутията нa климатика скъсих по ширина защото опира в рънерите на БОБ а не исках да режа под предното стъкло и всъщност си държа на климатика..
Следва самия БОБ който си го карах 2 години и уж бях сигурен че е ок но при свалянето на картера стана ясно че има проблем-беше пълен с пластмаса...-в последствие се оказаха водачите на двете ангренажни вериги и това промени плана-реших да разглобя мотора за оглед...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта