Изпилване на корпуса на дроселовата клапа Zetec 1.8- Focus 1

Отговори
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Изпилване на корпуса на дроселовата клапа Zetec 1.8- Focus 1

Мнение от Nebhotep » 26 сеп 2014, 11:52

Много проста операция, която подобрява реакцията на двигателя в дипазона от 2 000 до 3 000 оборота. Работата е там, че в оригиналния си вариант от едната страна на корпуса на дросела има удебеление, който закрива пролуката от едната страна на дроселовата клапа. Това води до пенсионерски реакции на педала на гезта.

Схематично изображение на ситуацията:

Изображение

Демонтираме дроселовото тяло и си купуваме поксипол за пластмаса.


Преди намесата:

Изображение

След намесата:

Изображение


Резултатът е налице, двигателя ускорява малко по- добре! [fahren.gif]

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Изпилване на корпуса на дроселовата клапа Zetec 1.8- Focus 1

Мнение от martin1977 » 26 сеп 2014, 12:32

Полезна тема, но ако трябва да съм честен - нищо не разбрах. Идеята е ясна, но самото изпълнение не го разбрах, а от снимките също не става ясно как се прави.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Изпилване на корпуса на дроселовата клапа Zetec 1.8- Focus 1

Мнение от madboy » 26 сеп 2014, 12:38

На 1.8 и 2.0, дросела нали е един и същ. :-/:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта