Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Отговори
vaniot0
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 09 дек 2014, 15:44
Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI
Status: Извън линия

Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от vaniot0 » 17 май 2015, 11:47

Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Фокус МК1 1.8тдди 75коня (много ми е странно защо не е 90), седан.
Бил е общинска кола в Австрия и му е слаган допънително ФАП филтър на Ремус. Та по същество, вижда ми се много муден, трябва да му върна 1-2 предавки за да има някакъв ряз например за да задмина някой... Какво бихте могли да ме посъветвате за да има малко повече ряз?
Благодаря предварително! :twistednew:

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от strajarq » 18 май 2015, 10:27

Е как разбра че е 75 коня ? ако не се лъжа по спомен 75 коня е 1.4 16ка за седан. Дизеловите бяха 120май и 90.. закарай да го видят дали може да му сложат чип и евентуално премахване на ФАП и изолиране на ЕГР

vaniot0
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 09 дек 2014, 15:44
Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от vaniot0 » 18 май 2015, 11:06

по документи е 75 и отпред на пластмасата е 75ps 55kw
а чипа не цеди ли много турбината, да не правя ремонт след 30-40 хиляди :D

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от strajarq » 18 май 2015, 11:22

няма проблем поне голфа който карах 1.9 турбината беше от ауди и дюзи от 110кс чипа ми го бяха направили до 4к оборота понеже често влизаше в критични с късата кутия. Но зависи пак и кой ти го настройва..

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от vladi tanev » 19 май 2015, 09:34

Разликата между 75 и 90 коня е софтуерен и разбира се налягането е по малко на турбото при 75 коня за да потръгне се иска да вдигнеш малко налягане и софтуерно бутване малко,турбината ще издържи максимума и е 1,4 бара при стоково 90 коня е на 0,9-1 бар.
Повечето където правят чип тунинг не барат налягане на турбина а корекция на гориво и аванси,говоря за стандартен ремап.

vaniot0
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 09 дек 2014, 15:44
Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от vaniot0 » 20 май 2015, 20:38

а вие къде препоръчвате (в София) да ми правят чипа?

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от BIGFORDFAN » 20 май 2015, 22:36

Adler auto (brezel) са моята препоръка, намират се в Годеч, близо до София.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от OgiDogi » 21 май 2015, 08:01

vladi tanev написа:Разликата между 75 и 90 коня е софтуерен и разбира се налягането е по малко на турбото при 75 коня за да потръгне се иска да вдигнеш малко налягане и софтуерно бутване малко,турбината ще издържи максимума и е 1,4 бара при стоково 90 коня е на 0,9-1 бар.
Повечето където правят чип тунинг не барат налягане на турбина а корекция на гориво и аванси,говоря за стандартен ремап.
И какъв ще е ефектът от вдигане на порцията гориво, без да се вдигне налягането? Най-много да започне да пуши от ауспуха, заради непълно изгаряне.
Нали се сещаш, че при атмосферно налягане в единица обем има Х кислород и може да се изгори пълноценно Y гориво, за да се отдели Z енергия, а при 1 бар отгоре - двойно повече от всичко (само механичната енергия в конски сили/kW към скоростната кутия няма да е двойна, заради загубите от триене и отделената топлина, които не нарастват линейно).
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече

Мнение от vladi tanev » 22 май 2015, 08:34

Тези които се занимават със смяна на софтуер,чип тунинг и тем подобни са го измислили за X Y и Z,като се има в предвит че стандартен дизелов автомобил работи на доста бедни смеси не е проблем да се пусне малка порция гориво със добри аванси и да има ефект да ще пуше малко повече все пак говорим за дизел а не за бензин.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта