Fiesta mk3,xr3i

Отговори
Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 24 яну 2016, 11:32

Как стой имплантирането на 1.8 16v xr3i (130hp) от ескорт в фиеста мк3 ?
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от mclsdreal » 24 яну 2016, 13:08

Донор имаш ли?
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 24 яну 2016, 13:15

Да,всичко.Цял ескорт.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 22 фев 2016, 19:08

Пак безполезен форум.....
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DigiPro
Модератор
Модератор
Мнения: 4322
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DigiPro » 22 фев 2016, 20:27

DobrinNikolov написа:Пак безполезен форум.....
Ами просто може никой да не е правил тази процедура. Ти ще ти си първият и ще опишеш подробно процеса, за да си полезен на следващите.
Фиестата МК3 на която ще слагаш мотора от Ескорт с какъв двигател е в момента? Ако е с 8 клапанов трябва и инсталацията от Ескорта да прехвърлиш.

http://st2000.s5.com/ff3engineswaps.html#tozetec
http://www.fiesta-si.com/modifications/engine-upgrades/

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от paci » 22 фев 2016, 22:36

Кое ти е "ПАК"??
Имаш една стара тема да правиш нещо по мотора и няколко пъти си променяше мнението т.е. и ти не знаеш какво искаш.
Мотора не се знаеше какъв е ...
Там беше на друго мнение за форума.

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 22 фев 2016, 22:50

Понеже не можело винаги някой да се отзове веднага за това изчаках почти месец.ето за това пак е безполозен ;-) . Ама какво питам и аз...
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от paci » 23 фев 2016, 00:06

Е за това се разсмърдях във фейса и ми се сърдят

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12453
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от HACKO » 24 фев 2016, 00:00

DobrinNikolov написа:Как стой имплантирането на 1.8 16v xr3i (130hp) от ескорт в фиеста мк3 ?
На този въпрос, как трябва да се отговори, кое точно не ти е ясно?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 618
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

POWERED by FORDMANIAC'S TEAM
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от ivan_racing » 24 фев 2016, 12:35

Трябва ти картер, както и водна помпа от 1,6 16 мк3 фиеста, тампоните имаха някакви разлики, но тях ще намериш. Останалото е слагане, инсталация ,която отнема многоооо време и после тръгва. Може и да пропускам нещо, но мисля , че това са основните разлики. Ама на писане е лесно, ще видиш като почнеш какво е.
Успех с начинанието.
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 25 фев 2016, 22:30

Освен инсталацията,какво друго може да ни спъне ? Поразрових се малко,полуоските на ескорта са с други зъби и са по дълги с няколко мм.Амортисьорите еднакви ли са ? Шарнира ? Имам цял ескорт донор.Мисля да сложа цялата предница от него на фиестата,но незнаем къде може да има проблем.Идеята ми е-преправяме горния тампон,слагаме полуоските,амортисьора+шенкела+апарати+дискове и т.н.Май ще е проба-грешка.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от baro » 26 фев 2016, 00:15

Здравей не споменаваш с какъв мотор е фиестата. Оставаш с твоето окачване и полуоски или пробваш с на ескорта но без горния тампон на амортисьора, имат голяма разлика. В шарнирите също има разлика. Ето една хубава тема за смяна на мотор. http://www.fiestaturbo.com/forums/1-6-8 ... 7-vt92943/

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12453
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от HACKO » 27 фев 2016, 09:45

Нищо от окачването на ескорта не става, въпреки визуалната прилика. Тъй като скоростните кутии са еднакви, полуоските на Фиестата стават без проблем, полуоските на Ескорта не, има разлика във външните карета. Ако ползваш кутията на Ескорта, трябва да прехвърлиш планките на тампоните от тази на Фиестата на другата. Тампона на двигателя... там ще береш ядове, не знам къде е захванат тампона на 16V на ескорта, но опитай първо да използваш тампона на Фиестата. Аз първо пробвах да монтирам по-масивния тампон на Ескорта, изгубих половин ден в преустройство на купето и накрая си сложих тампона на Фиестата (става въпрос за CVH).
Инсталацията, аз спрях до тук и сложих карбуратора на Фиестата. При тебе какво трябва да направиш, ами не даваш никаква информация а искаш, да ти кажем, ами няма да стане!
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от opex » 27 фев 2016, 16:00

Окачването на ескорта не те вълнува. Пружините може и да са еднакви, само дето ще щръкне повече фиестата, но все пак трябва да провериш. Ако стават и искаш да ги режеш - по-добре намери от дизелов ескорт и тях режи, не прави зян xr3i-ови пружини.
Двигателя 1.8 130кс без значение в ескорт или фиеста е с мтх75 кутия оригинално.
Фиестата ти е с BC кутия, не с iB5 (ъпгрейднатия вариант на ВС). Има хора тук, които караха на драгове 1.6РС турбо с BC кутия с LSD и сега я карат с 2.0 зетек турбо - с което искам да ти кажа, че ако не си пълен кавал зад волана и тая кутия ще ти върши работа. Ако е в добро състояние все пак, че ако хлопа нещо, вие и тн вече няма гаранция. Ако вземе че издъхне, ще вземеш ib5 от ескорт след 96та да речем. Това ти спестява много работа по главини, полуоски, тампони...
Т.е. в кратце - може да караш с тая кутия. Което значи, че слагаш 2те коли една до друга и гледаш захващането на мотора. Мислиш го кое как, сваляш наличния със скоростите от фиестата, сваляш наличния със скоростите от ескорта, слагаш скоростите (+ маховика и съединителя) от фиестата на зетека и качваш обратно.
Както и горе ти казаха, филма не е никак малък. Особено ако си с ограничено време. Съвсем скоро играх главната роля.

За инсталацията питай като дойде време, макар че пак ще е трудно през интернет да се обяснява, защото има особености и варианти.


И все пак не разбирам защо ще се съсипва оригинален ескорт xr3i?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 27 фев 2016, 18:09

Мотора е някакъв cvh 1.6,но инсталацията е оригиналната от 1.4 моно.За това предполагам,че ще е по-добре да пуснем наново инсталацията от ескорта.Кутията от ескорта е мтх75.Мога ли да оставя мойте полуоски с моята кутия,като прехвърля съединителя и маховика от мтх75 ? Каква е разликата между обикновен 1.8 зетек и хр3 ? Защото съм гледал по английски форуми и се препровя само горния тампон,който се захваща за макферсона.А относно развалянето на хр3-то.Колегата го продаваше целия,но е кабрио и има дооста работа по купето,а той искаше да го маха,а аз искам силна фиеста и така,стиснахме си ръцете.Попринцип проекта ще се започне най-късно след 2 месеца,но искам да избегна забавяне защото ще я прави peigera,а не искам да отнемам от ценното му време,затова разпитвам.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12453
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от HACKO » 28 фев 2016, 22:19

DobrinNikolov написа:..... защото ще я прави peigera,а не искам да отнемам от ценното му време,затова разпитвам.
Спри да питаш, Иван си знае какво му трябва.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 17 юни 2016, 07:47

Малко да раздвижа темата.Проекта е готов от близо 2 месеца и се движи гордо по улиците на Бургас :P . Оставихме моята кутия с мойте полуоски,наложи се да сложим по-малък маховик с притискател,защото от мтх-а не влезе в моята кутия (общата намалена маса маховик,притискател и феродов диск е малко над 2кг. :P . Инсталацията е пусната наново (Иван я нареда за 3 дена).Дискове(260мм) и апарати от ескорта.Бай Иван изпъна и 2 разпънки горе на бомбетата и между носачите.Колата върви доста,разликата с cvh-a е огромна(около 2сек.на 400м).Имам си генерация на 54ф (powered by peigera),дебитомер от рс2000(бих казал че е 2 пъти над оригиналния).Обаче колата държи леко висока температура,термостата е на 300км.,термошалтера е на 75°.Ще го излекуваме с старт-стоп копче на перката.Всичко е ок,но кутията е ужасна...и се чудя по-къса или по-дълга да сложа.Имам мтх75 за бартер.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от paci » 17 юни 2016, 19:48

И какво по-точно събра? :) Дай описание, че не ми се връща на зад за анализи :)
Дай готовото :D:

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 17 юни 2016, 23:08

1.8 xr3i от ескорт 02/92-12/92 Кабрио.RQB код на двигателя.Във фиеста мк3 .
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3,xr3i

Мнение от DobrinNikolov » 17 юни 2016, 23:16

Не съм я снимал напълно готова,защото все още не сме измислили начин да обърнем интейка.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта