проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
А за какъв четец става въпрос?
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
За датчика на коляновия...нали блока няма отвор и се разпробиваDanchev написа:А за какъв четец става въпрос?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Мхм не бях съобразил, че блока му е от механична инжекция.
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
В краина сметка феродото не е издържало или по точно от едната страна липсва..........
И превъртял биелен лагер
И превъртял биелен лагер
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
След като колата на пълна газ започна да изкарва егати огньовете отзад и маховика постепенно изяждаше датчика на коляновия вал...реших да се сложи край с тоя проблем. Всъщност проблема идваше от там, че блока, който използвам е от мк2 xr2 и стандартно там няма отвор се използва в случая един алуминиев адаптор, койтоо пък при мен се разхождаше навътре навън и четеца опираше в маховика.
Стандартно на фиеста рс турбо достъпът е лесен, но ако се използва колектор от ескорта, т3-ката застава точно там и решението е да се свали всичко:
имах малко термолента и така или иначе свалих колектора и го омотах...
Стандартно на фиеста рс турбо достъпът е лесен, но ако се използва колектор от ескорта, т3-ката застава точно там и решението е да се свали всичко:
имах малко термолента и така или иначе свалих колектора и го омотах...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Четеца няма повече да мръдне
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Адаптора, за какво се ползва .... за да се коригира разстоянието до маховика ли
Колектора изглежда супер
Колектора изглежда супер
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Тои е втулката която позиционира четеца на точно определено място завива се от към скоросната кутия а четеца се монтира в нея и при нужда се сваля само четеца и се заменя.............ас какво ти обеснявам сякаш не си виждал ама щото питаш и затоваDanchev написа:Адаптора, за какво се ползва .... за да се коригира разстоянието до маховика ли
Колектора изглежда супер
И само да вметна за занимаващи те се с атмосферен тунинг може да съм ви в помощ да не се чудите като мен от каде да подадете или върнете предварение на цвх-а,щото мина бая време докато се сетя
ако запазите положението на четеца тук въпросната втулка отпада(да си е точно на квадратчетата не да излиза от тя) и разстоянието което е 0.5мм .......и му промените мястото на горе или надолу следователно ще промените и аванса!!!
Това не съм го пробвал просто скоро се сетих и не гарантирам за резолтатите но по пътя на логиката трябва да стане
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Питам щото при мен го няма тоя момент и никога не съм се замислял .... отивам в мазето да изследвам
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Тя идеята ти е използвана отдавна за мегаскорти я ползват при ескорт рс турбо да не си играят да разпробиват блока и я слагат отпред на вала 100% ще ти е по лесно даже някаде в ибеи имаше готови венциDanchev написа:Питам щото при мен го няма тоя момент и никога не съм се замислял .... отивам в мазето да изследвам
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса
е как при тебе няма каде ти в четеца
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Не имах предвид, че го няма момента с липсата на дупка и т.н. и понеже съм си нямал работа с блок от карбуратор или мех. инжекция идея си нямам как изглежда блока на мястото на датчика. Одеве ходих да огледам нещата и при мен е така .... на вас ви е ясно, ама си светех с телефона и викам да щракна една снимка .....
Ти можеш да пипаш аванса и от CO2 датчика, обаче си нямам идея за какви градуси става въпрос. При мен е само една букса т.н. октан коректор дето бута закъснение ако сипеш бензин 92 например, a градуса е различен в оборотният диапазон, т.е. явно вкарва запалването в няква друга таблица. Незнам дали и RS-a има такава пущина ....
Имаш ли представа колко зъба трябва да е венеца, питам само от любопитство
Ти можеш да пипаш аванса и от CO2 датчика, обаче си нямам идея за какви градуси става въпрос. При мен е само една букса т.н. октан коректор дето бута закъснение ако сипеш бензин 92 например, a градуса е различен в оборотният диапазон, т.е. явно вкарва запалването в няква друга таблица. Незнам дали и RS-a има такава пущина ....
Имаш ли представа колко зъба трябва да е венеца, питам само от любопитство
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
За венеца маи 36-1 ама може и да те лъжа не помня точно
Цо потенциометар имам ама ме самнява да корегира аванса тои се гласи на гас анализатор ама не виждам връзка с аванса
Цо потенциометар имам ама ме самнява да корегира аванса тои се гласи на гас анализатор ама не виждам връзка с аванса
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Какво време даде? Съжалявам за дъжда .....
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Пламене...без тебе и това време нямаше да покаже, така че специални благодарностиKovachevGR написа:Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
Фиестата даде най-добро време 14,5, като направи само 3 старта и с всеки си подобряваше времето с 0,1. Сликовете бяха на 1,3 бара, което е страшно много и без въобще да ги загрявам...просто ме извикаха...запалих и стартирах. Ако имах време за тренировки и не се притеснявах, че нещо ще се счупи и как ще се връщам до София, 100% влиза в много ниска 14-ка. Проблем беше и моментната загуба ня някой от цилиндрите и припукването, които бяха силно изразени при тръгване и превключавне на 2-ра, като после се отпушваше...и Пламен е сигурен че е заради свешите, все пак се кара на 1,5 бара. Ще се регулира разстоянието и ще се оправи. На самото състезание се паднах срещу Киро от хеед с маздата и стана "интересно". Фиестата мина почти 700км със среден разход 8 и средна скорост 100км/ч, което е добре за 230 кооня 1,6.
Имам и някви клипчета и снимки, но тия дни ще ги кача.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Туи че се падна срещу маздата си беше живо прецакване.............маздата трябваше да излезе срещу алдито и нещата за нея приклучваха ама технически проблем които отстраниха веднага след като разбраха че ще застанат с теб на стартkenwoodl написа:Пламене...без тебе и това време нямаше да покаже, така че специални благодарностиKovachevGR написа:Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
Фиестата даде най-добро време 14,5, като направи само 3 старта и с всеки си подобряваше времето с 0,1. Сликовете бяха на 1,3 бара, което е страшно много и без въобще да ги загрявам...просто ме извикаха...запалих и стартирах. Ако имах време за тренировки и не се притеснявах, че нещо ще се счупи и как ще се връщам до София, 100% влиза в много ниска 14-ка. Проблем беше и моментната загуба ня някой от цилиндрите и припукването, които бяха силно изразени при тръгване и превключавне на 2-ра, като после се отпушваше...и Пламен е сигурен че е заради свешите, все пак се кара на 1,5 бара. Ще се регулира разстоянието и ще се оправи. На самото състезание се паднах срещу Киро от хеед с маздата и стана "интересно". Фиестата мина почти 700км със среден разход 8 и средна скорост 100км/ч, което е добре за 230 кооня 1,6.
Имам и някви клипчета и снимки, но тия дни ще ги кача.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Батките си играят, то си е нормално ...
Ако я отпуснеш както си трябва е възможно и да се мушнеш в 13-ките, гледах времената слабички са 60-те фута .... само от там можеш да свалиш доста
Ако я отпуснеш както си трябва е възможно и да се мушнеш в 13-ките, гледах времената слабички са 60-те фута .... само от там можеш да свалиш доста
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ми то времето ми от състезанието го няма???
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Има го............
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=129&t=207763" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=129&t=207763" onclick="window.open(this.href);return false;
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта