проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Отговори
Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 12 апр 2011, 23:08

А за какъв четец става въпрос?
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от kenwoodl » 13 апр 2011, 00:21

Danchev написа:А за какъв четец става въпрос?
За датчика на коляновия...нали блока няма отвор и се разпробива

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 13 апр 2011, 04:28

Мхм :) не бях съобразил, че блока му е от механична инжекция.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 15 апр 2011, 15:00

Изображение
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 17 апр 2011, 21:14

В краина сметка феродото не е издържало или по точно от едната страна липсва.......... *banned*
И превъртял биелен лагер :-/:
Изображение
Изображение
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от kenwoodl » 03 май 2011, 21:49

След като колата на пълна газ започна да изкарва егати огньовете отзад и маховика постепенно изяждаше датчика на коляновия вал...реших да се сложи край с тоя проблем. Всъщност проблема идваше от там, че блока, който използвам е от мк2 xr2 и стандартно там няма отвор се използва в случая един алуминиев адаптор, койтоо пък при мен се разхождаше навътре навън и четеца опираше в маховика.

Стандартно на фиеста рс турбо достъпът е лесен, но ако се използва колектор от ескорта, т3-ката застава точно там и решението е да се свали всичко:

Изображение
Изображение
Изображение

имах малко термолента и така или иначе свалих колектора и го омотах...
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 04 май 2011, 08:10

Четеца няма повече да мръдне :D
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 04 май 2011, 19:58

Адаптора, за какво се ползва .... за да се коригира разстоянието до маховика ли :?:
Колектора изглежда супер :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 04 май 2011, 20:33

Danchev написа:Адаптора, за какво се ползва .... за да се коригира разстоянието до маховика ли :?:
Колектора изглежда супер :)
Тои е втулката която позиционира четеца на точно определено място завива се от към скоросната кутия а четеца се монтира в нея и при нужда се сваля само четеца и се заменя.............ас какво ти обеснявам сякаш не си виждал ама щото питаш и затова _friends_

И само да вметна за занимаващи те се с атмосферен тунинг може да съм ви в помощ да не се чудите като мен от каде да подадете или върнете предварение на цвх-а,щото мина бая време докато се сетя
ако запазите положението на четеца тук въпросната втулка отпада(да си е точно на квадратчетата не да излиза от тя) и разстоянието което е 0.5мм .......и му промените мястото на горе или надолу следователно ще промените и аванса!!!
Това не съм го пробвал просто скоро се сетих и не гарантирам за резолтатите но по пътя на логиката трябва да стане :idea:
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 04 май 2011, 20:46

Питам щото при мен го няма тоя момент и никога не съм се замислял .... отивам в мазето да изследвам :mrgreen:
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса :?
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 04 май 2011, 20:58

Danchev написа:Питам щото при мен го няма тоя момент и никога не съм се замислял .... отивам в мазето да изследвам :mrgreen:
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса :?
Тя идеята ти е използвана отдавна за мегаскорти я ползват при ескорт рс турбо да не си играят да разпробиват блока и я слагат отпред на вала 100% ще ти е по лесно даже някаде в ибеи имаше готови венци
е как при тебе няма каде ти в четеца
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 05 май 2011, 01:31

Не имах предвид, че го няма момента с липсата на дупка и т.н. и понеже съм си нямал работа с блок от карбуратор или мех. инжекция идея си нямам как изглежда блока на мястото на датчика. Одеве ходих да огледам нещата и при мен е така .... на вас ви е ясно, ама си светех с телефона и викам да щракна една снимка .....
Изображение

Ти можеш да пипаш аванса и от CO2 датчика, обаче си нямам идея за какви градуси става въпрос. При мен е само една букса т.н. октан коректор дето бута закъснение ако сипеш бензин 92 например, a градуса е различен в оборотният диапазон, т.е. явно вкарва запалването в няква друга таблица. Незнам дали и RS-a има такава пущина ....
Имаш ли представа колко зъба трябва да е венеца, питам само от любопитство :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 05 май 2011, 08:01

За венеца маи 36-1 ама може и да те лъжа не помня точно
Цо потенциометар имам ама ме самнява да корегира аванса тои се гласи на гас анализатор ама не виждам връзка с аванса
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 22 май 2011, 19:18

Какво време даде? Съжалявам за дъжда ..... :(
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 23 май 2011, 22:32

Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим _friends_
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата :D но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от kenwoodl » 24 май 2011, 10:15

KovachevGR написа:Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим _friends_
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата :D но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
Пламене...без тебе и това време нямаше да покаже, така че специални благодарности :!: :)

Фиестата даде най-добро време 14,5, като направи само 3 старта и с всеки си подобряваше времето с 0,1. Сликовете бяха на 1,3 бара, което е страшно много и без въобще да ги загрявам...просто ме извикаха...запалих и стартирах. Ако имах време за тренировки и не се притеснявах, че нещо ще се счупи и как ще се връщам до София, 100% влиза в много ниска 14-ка. Проблем беше и моментната загуба ня някой от цилиндрите и припукването, които бяха силно изразени при тръгване и превключавне на 2-ра, като после се отпушваше...и Пламен е сигурен че е заради свешите, все пак се кара на 1,5 бара. Ще се регулира разстоянието и ще се оправи. На самото състезание се паднах срещу Киро от хеед с маздата и стана "интересно". Фиестата мина почти 700км със среден разход 8 и средна скорост 100км/ч, което е добре за 230 кооня 1,6.
Имам и някви клипчета и снимки, но тия дни ще ги кача.

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 24 май 2011, 18:22

kenwoodl написа:
KovachevGR написа:Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим _friends_
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата :D но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
Пламене...без тебе и това време нямаше да покаже, така че специални благодарности :!: :)

Фиестата даде най-добро време 14,5, като направи само 3 старта и с всеки си подобряваше времето с 0,1. Сликовете бяха на 1,3 бара, което е страшно много и без въобще да ги загрявам...просто ме извикаха...запалих и стартирах. Ако имах време за тренировки и не се притеснявах, че нещо ще се счупи и как ще се връщам до София, 100% влиза в много ниска 14-ка. Проблем беше и моментната загуба ня някой от цилиндрите и припукването, които бяха силно изразени при тръгване и превключавне на 2-ра, като после се отпушваше...и Пламен е сигурен че е заради свешите, все пак се кара на 1,5 бара. Ще се регулира разстоянието и ще се оправи. На самото състезание се паднах срещу Киро от хеед с маздата и стана "интересно". Фиестата мина почти 700км със среден разход 8 и средна скорост 100км/ч, което е добре за 230 кооня 1,6.
Имам и някви клипчета и снимки, но тия дни ще ги кача.
Туи че се падна срещу маздата си беше живо прецакване.............маздата трябваше да излезе срещу алдито и нещата за нея приклучваха ама технически проблем които отстраниха веднага след като разбраха че ще застанат с теб на старт :censur:
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от Danchev » 24 май 2011, 22:56

Батките си играят, то си е нормално ...
Ако я отпуснеш както си трябва е възможно и да се мушнеш в 13-ките, гледах времената слабички са 60-те фута .... само от там можеш да свалиш доста :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от kenwoodl » 25 май 2011, 11:20

Ми то времето ми от състезанието го няма???

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally

Мнение от KovachevGR » 25 май 2011, 12:35

Има го............
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=129&t=207763" onclick="window.open(this.href);return false;
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта