проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
незнам дали ще е интересно ,но се хванах преди една година да направя моятя фиеста мк2 xr2 още по -вървяща- ,не че не вървеше бмв е36 320i го държеше на старт 300м едната е 150кс а форда 95кс и е 1987 срещу 1993 не е малка разликата ,но ето накратко напълно реставрирана е ,купето е усилено ,с 4 ри дискови спирачки е ,ръчната е хидравлична не е с жило има охлаждане на маслото в двигателя ,самият двигател е от форд рс турбо фиеста,сложна процедура пълен инжекцион(не механичен),ролбар, в даденият момент с колегите я подготвяме за боя,на междинен етап е има снимки но са от началният стадии(около 20.06.2006),има спортни реди налягане на масло,манометри и други,салона е рекаро,отвътре е чисто бяла ако имате въпроси питайте,но много пари излиза ,а едва на 50%готова надявам се това лято да се повозя
Последна промяна от dodi на 20 апр 2007, 00:18, променено общо 1 път.
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
И мен ме интересува това студено поцинковане. Как става, при положение че колата е боядисана (поне така ми изглежда на снимките). Давай по-често снимки от проекта. Успех
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
цялата процедура я правя аз ,имам сервиз ,проверете по магазините за авто бои за цинкови основи,тази база цинк ми я донесоха от белгия и не съм много запознат дали я има в нашата магазинна мрежа,но мисля че има подобна на BODY фирмата за китове предполагам че сте я чували,а тази процедура се прави:
1.шлаива се ръждата с флекс ако е дълбока ако се отвори дупка се заварява с телоподавщо(кръпка)
2.китосва се ,преди кита се нанася цинка с компресор и пистолет с дюза 1.6-1.8 около 4-5 бара налягане,изчаква се пълно изсъхване на цинка около 1 час при 20 С ,после леко се матира с шкурка 400 суха и се нанася кита
3.за цялото купе е същата процедура,но задължително се покрива с шприц кит,защото самият цинк е метал и малко или много търпи окисление,дори отмиване на силовите места(вежди,под,калници и др.)
задължително да се спазва формулата за разреждане(или поне да не е много рядък).цената на този които аз използвах е около 70 лв 1кг+разредителя материала е с голяма плътност и самата кутия изглежда малка.Утре ще напиша марката не я знам наизуст,за да го търсите ако имате интерес.И моля ако го намерите напишете и на мен къде го има , мерси предварително.
1.шлаива се ръждата с флекс ако е дълбока ако се отвори дупка се заварява с телоподавщо(кръпка)
2.китосва се ,преди кита се нанася цинка с компресор и пистолет с дюза 1.6-1.8 около 4-5 бара налягане,изчаква се пълно изсъхване на цинка около 1 час при 20 С ,после леко се матира с шкурка 400 суха и се нанася кита
3.за цялото купе е същата процедура,но задължително се покрива с шприц кит,защото самият цинк е метал и малко или много търпи окисление,дори отмиване на силовите места(вежди,под,калници и др.)
задължително да се спазва формулата за разреждане(или поне да не е много рядък).цената на този които аз използвах е около 70 лв 1кг+разредителя материала е с голяма плътност и самата кутия изглежда малка.Утре ще напиша марката не я знам наизуст,за да го търсите ако имате интерес.И моля ако го намерите напишете и на мен къде го има , мерси предварително.
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 окт 2005, 18:35
- Модел на автомобила: БАНГИЯ, ТОТАЛКА, СКРАПЕР.. :)
- Местоположение: СОФИЯ- БАНИШОРА!!
- Status: Извън линия
простете моето невежествоdodi написа:не са от 2001 апарата не е настроен на коректната дата снимките са от 2006 около август,а мисля че на първата снимка датата е вред виж добре
п.с. колата е супер кажи нещо повечко за двигатела
cosworth наш, който си на небето да се свети името ти,както на пътя така и в сервиза!!!!
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
двигателят е от rs turbo fiesta засега е 133кс ,с добавено охлаждане на двигателното масло+ радиатор с принудително охлаждане,пълен инжекцион,управляващ модул ЕЕС4,добавен е и датчик за налягане не маслото и температурата,турбото е гарет с водно охлаждане и маслено мазане по данни на производителя двигателя ускорява от 0-100 за 7.9с в оригиналното купе ,но в новото ако са ми верни сметките за около 7с
- SIERRA_COSWORTH
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 26 мар 2005, 23:32
- Модел на автомобила: Koраба Майка
- Местоположение: Банишора
- Status: Извън линия
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Здр много интересно ми стана за зверчето дето го правиш! Докаде стигнахте и заваршена стандартен вид ли ще добие фиестичката отван или сте предвидили и оптичен тунинг??
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта