19' за escort възможно ли е?
- badd_azz_87
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 26 дек 2012, 22:24
- Модел на автомобила: escort cabrio 1.8 16v и VW Sharan 2.0
- Status: Извън линия
19' за escort възможно ли е?
в момента съм със 15'' джанти и искам да ги сменя има едни 16-ки който ми предлага един познат на много добра цена но намерих и едни 19'' който са си големички.дайте мнения колеги !! 

форд ама кабрио..кабрио ама форд :D
- FuRoRR
- потребител
- Мнения: 151
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
- Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D - Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
Плюсовете са ясни-Визия, стойка, bling и привличане на погледи.Само дето има много 19ки които просто без правилното окачване ще стоят супер зле.

Ето пример- свален с 35мм 1.8 16в с гуменки от изолирбанд -стойката е перфектна ама заради самата конструкция на колата задните джанти стоят скрити и грозно-това се поправя с фланци за сметка на здравината и още по-намаления живот на ходовата част,въпреки че отзад няма какво да се счупи толкова.
Вариант-Джантите са ЕТ35 като оригиналните 5мм фланец и по дълги шпилки за търкалетата.Гуми от сорта 215/30/19.Сваляне и втвърдяване на окачването за предотвратяване на варианта за визия като на лада нива.
Минуси
Първо-Трудно ще влязат и ако успеят ще трябва да ги караш с гуми 215/30/19 които първо че са рядкост,второ че са сума
Второ-ще ги караш с 5 за да не кривиш джантите
Трето-Ще друса като...
Четвърто-Колата ти умира,съединителя и той
Пето-Разхода ти се качва с поне 25%
Шест точко едно-Гъзар си и визията е уникална ама джантите са с голямо ЕТ и стоят в калника скрити
Шест точка две-Гъзар си и си раздул калниците и караш с малко ЕТ и камбър+койлоувъри и си член на stanceworks но караш колата на месеца веднъж по новоасфалтираните булеварди които са още по-голяма рядкост от гумите с ултра нисък профил
Седем- Изправянето на джантите ти струва 160 лева,правиш го на месеца веднъж (виж т.6.2) и на едно място в града щото на повечето те връщат като чуят 19ки
Осем-Тампони шарнири и всичко по ходова част умира внезапно и бързо.
И аз съм си го мислил тоя номер ама не си струва парите...Вземи си максимум 17-всичко изброено действа пак тук но в по-малък мащаб...А и гумите 17ки вече са евтини и откриваеми...
Ето пример- свален с 35мм 1.8 16в с гуменки от изолирбанд -стойката е перфектна ама заради самата конструкция на колата задните джанти стоят скрити и грозно-това се поправя с фланци за сметка на здравината и още по-намаления живот на ходовата част,въпреки че отзад няма какво да се счупи толкова.
Вариант-Джантите са ЕТ35 като оригиналните 5мм фланец и по дълги шпилки за търкалетата.Гуми от сорта 215/30/19.Сваляне и втвърдяване на окачването за предотвратяване на варианта за визия като на лада нива.
Минуси
Първо-Трудно ще влязат и ако успеят ще трябва да ги караш с гуми 215/30/19 които първо че са рядкост,второ че са сума
Второ-ще ги караш с 5 за да не кривиш джантите
Трето-Ще друса като...
Четвърто-Колата ти умира,съединителя и той
Пето-Разхода ти се качва с поне 25%
Шест точко едно-Гъзар си и визията е уникална ама джантите са с голямо ЕТ и стоят в калника скрити
Шест точка две-Гъзар си и си раздул калниците и караш с малко ЕТ и камбър+койлоувъри и си член на stanceworks но караш колата на месеца веднъж по новоасфалтираните булеварди които са още по-голяма рядкост от гумите с ултра нисък профил
Седем- Изправянето на джантите ти струва 160 лева,правиш го на месеца веднъж (виж т.6.2) и на едно място в града щото на повечето те връщат като чуят 19ки
Осем-Тампони шарнири и всичко по ходова част умира внезапно и бързо.
И аз съм си го мислил тоя номер ама не си струва парите...Вземи си максимум 17-всичко изброено действа пак тук но в по-малък мащаб...А и гумите 17ки вече са евтини и откриваеми...

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
Каквото и да се слага на ескорт от 16" на горе включително, окачването трябва да е добро иначе се правят на пастет или гумите, или калници/вежди, или джантите или комбинации от трите. Искам само това първоначално да се проумее.
19" Единствено за визия стават. И то зависи от модела, ЕТ-то и самите гуми.
Максимума, с който Ескорт може да се каже, че се чувства добре е 16". Съответно гумите 205. На 7J джанта. 6,5 е безсмислено за тоя размер.
Колкото до ЕТ-то - след ЕТ30 (т.е. към 25 и 20) започва да става доста рисково за калниците отпред и веждите отзад. Независимо джантата колко ЕТ е, като се добавя фланец сумарно не е добре да минава максимум ЕТ25.
Колкото до профила:
/55 трябва да имаш добри пружини+амортисьори и ЕТ-то не трябва да е повече от 30
/50 същото, но ЕТ25
/45 няма да ти се вярва колко бързо ще покриеш бордовете с балони.
Всичко е от опит. Аз съм с 16" 7J ЕТ35. Имам 4 фланеца оригинални по 15мм, с които джантата става ЕТ20 дефакто. Отпред съм без, защото при първите дупки и големи неравности ще обърне калниците. Макс 5мм фланец, но за толкова няма и смисъл, с добро окачване колата така или иначе е залепена за пътя. Отзад съм с фланци щото иначе гумата ще опира в пружината отвътре. Проблема е, че отвънка пък започна да опира във веждата и трябваше да я подгънат с fender roller. Обаче пък понеже са ми меки пружините, не съм сложил спортни още, с няколко човека вътре при неравности ми изду арката, която слиза от веждата към прага покрай вратата. Така че за тва казвам че ЕТ-то трябва да е много съобразено с окачването и височината на гумата. Профил /50 е идеално, кофти размер, но има много читави из продавалника и евтини, но ЕТ-то не бива да е повече от 30, да няма проблем /55 дори на мондео изпълва дупката за гума, на 45 карам отпред в момента и заради една тъпа изровена шахта вече имам лек балон
на 19" джанта с изолирбандови гуми по наще пътища до първия завой имаш 2-3 балона..
сори ако е малко объркано ма ми се спи
19" Единствено за визия стават. И то зависи от модела, ЕТ-то и самите гуми.
Максимума, с който Ескорт може да се каже, че се чувства добре е 16". Съответно гумите 205. На 7J джанта. 6,5 е безсмислено за тоя размер.
Колкото до ЕТ-то - след ЕТ30 (т.е. към 25 и 20) започва да става доста рисково за калниците отпред и веждите отзад. Независимо джантата колко ЕТ е, като се добавя фланец сумарно не е добре да минава максимум ЕТ25.
Колкото до профила:
/55 трябва да имаш добри пружини+амортисьори и ЕТ-то не трябва да е повече от 30
/50 същото, но ЕТ25
/45 няма да ти се вярва колко бързо ще покриеш бордовете с балони.
Всичко е от опит. Аз съм с 16" 7J ЕТ35. Имам 4 фланеца оригинални по 15мм, с които джантата става ЕТ20 дефакто. Отпред съм без, защото при първите дупки и големи неравности ще обърне калниците. Макс 5мм фланец, но за толкова няма и смисъл, с добро окачване колата така или иначе е залепена за пътя. Отзад съм с фланци щото иначе гумата ще опира в пружината отвътре. Проблема е, че отвънка пък започна да опира във веждата и трябваше да я подгънат с fender roller. Обаче пък понеже са ми меки пружините, не съм сложил спортни още, с няколко човека вътре при неравности ми изду арката, която слиза от веждата към прага покрай вратата. Така че за тва казвам че ЕТ-то трябва да е много съобразено с окачването и височината на гумата. Профил /50 е идеално, кофти размер, но има много читави из продавалника и евтини, но ЕТ-то не бива да е повече от 30, да няма проблем /55 дори на мондео изпълва дупката за гума, на 45 карам отпред в момента и заради една тъпа изровена шахта вече имам лек балон

сори ако е малко объркано ма ми се спи
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
Ескорта не е ли вече прекалено стар модел за гъзарлък? 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
НикогаHACKO написа:Ескорта не е ли вече прекалено стар модел за гъзарлък?

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
Ауууу...трябва да се разходиш някой път до Перник...HACKO написа:Ескорта не е ли вече прекалено стар модел за гъзарлък?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- FuRoRR
- потребител
- Мнения: 151
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
- Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D - Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
Зависи от ескорта...моя има статут по-висок от баварските тройки в Бургас,дали заради звука,дали заради вървежа,дали заради доскоро полираните джанти не знам...HACKO написа:Ескорта не е ли вече прекалено стар модел за гъзарлък?

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 19' за escort възможно ли е?
Ей, изядохте ме, предавам се! 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта