Трети стоп
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
колеги предполагам ,че сте имали подобна ситуация -трерия (в случея допълнителен стоп) вече му светят само 3 диодчета ,правилно е свързан и не допира до другите клемички.сложих го на акумулатор и си работят всички лампички.
някой ако знае решението да сподели,ако обича.
мерси
някой ако знае решението да сподели,ако обича.
мерси
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трети стоп
За Мондео МК1 Хетчбег ще препоръчате ли някой стоп, който да изглежда добре?
За коллегата дерто му светят само три светодиода - на изгаряне е работата. Наскоро ремонтирах на един съсед фабричен стоп на Rover и беше същата ситуация. Смених му всички светодиоди, пресвързах резисторите, защото оригиналните бяха свързани на принципа на спестяването на 2 стотинки материали и нещата се оправиха. Стопът беше производство на Valeo - марка за електроника по доста европейски автомобили, имат много заводи в Европа и Лат.Америка, заводът Epiq в Ботевград също работи за тях.
П.П. А за кабелите при хетчбега - не виждам какъв е проблема. Вратата отвътре има четири пластмаси, които се разглобяват през горната се пуска кабела и се пуска да излиза през маншона вдясно през който минава маркуча за пръскалката на задните чистачки и кабелите за осветление на номера. После - сваля се пластмасата на дясната задна колонка и оттам кабела се пуска до десния модул с крушки и там се свързва. Може да се направи да изглежда съвсем като фабрично. Само трябва много да се внимава с пластмасите, че като се счупи някой щифт после тракат и дрънчат.
За коллегата дерто му светят само три светодиода - на изгаряне е работата. Наскоро ремонтирах на един съсед фабричен стоп на Rover и беше същата ситуация. Смених му всички светодиоди, пресвързах резисторите, защото оригиналните бяха свързани на принципа на спестяването на 2 стотинки материали и нещата се оправиха. Стопът беше производство на Valeo - марка за електроника по доста европейски автомобили, имат много заводи в Европа и Лат.Америка, заводът Epiq в Ботевград също работи за тях.
П.П. А за кабелите при хетчбега - не виждам какъв е проблема. Вратата отвътре има четири пластмаси, които се разглобяват през горната се пуска кабела и се пуска да излиза през маншона вдясно през който минава маркуча за пръскалката на задните чистачки и кабелите за осветление на номера. После - сваля се пластмасата на дясната задна колонка и оттам кабела се пуска до десния модул с крушки и там се свързва. Може да се направи да изглежда съвсем като фабрично. Само трябва много да се внимава с пластмасите, че като се счупи някой щифт после тракат и дрънчат.
- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Re: Трети стоп
Аз също смятам, че идеята за третия стоп е супер.....евала на човека който се сетил....наскоро сложих един на ка-то, взех го от Метро за 30лв и не е със диодчета, отвътре е като релефен, абе все едно си е фар. Сложен е на задната кора, единствената забележка е, както каза колегата, малко се отразява във задното стъкло. При връзването ми направи впечатление, че при неправилно заземяване свети малко странно.....някакси все едно не му стига ток....нека колегата да провери доколко правилно е закачен...успех
Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта