Снижаване на Мондео МК2.

Отговори
Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 28 май 2014, 20:21

Снижаването по кой начин е най-добре да стане. Не намирам оригинално по-ниски пружини за този модел, или тези които намирам са към 300 лв., което си е цифра. Днес говорих с колега от форума, който ме посъветва да отрежа по една намотка от четирите стокови пружини, но съм чел много лоши мнения за рязане на пружини. а и изравняването не ми е ясно как ще стане - там където лягат в чашките. Не желая много да я снижавам, нито пък да стане твърда возията като на каручка. Това което искам е не повече от 4 см. да падне, но и да не излагам на риск живота си и на другите ако се режат, защото някои казват, че било рисковано....
Ето и малко снимки да видите как грозно стои със сток пружини.
2014-05-28 19.20.08.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от Didibao » 28 май 2014, 21:29

Търси си пружини, аз съм карал с 2 счупени пружини от пред ужас е колата се клати като параход, иначе с рязане става няма проблем да си дойдат пружините по чашката опората от горе все пак се върти, аз съм със снижават кит на apex и цената им е около 300лв нови няма по евтино.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от HACKO » 28 май 2014, 21:59

Наскоро в "Петта предавка", даваха сравнение на спирачния път на две еднакви коли, едната със стандартно окачване а другата "домашно" снижена. Резултатите на снижената бяха плачевни.
Не може просто да се сложат по-ниски пружини, трябва да се сложат и по-къси амортисьори. Това неминуемо ще доведе до промяна в геометрията, по точно вертикалния ъгъл (ще се разкрачи), а за да се компенсира ще трябва да се направи преработка на цялото окачване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 28 май 2014, 22:31

Наско, няма такова нещо. Ако снижаването е ДО 40мм., няма никакъв проблем да се използват сток амортисьори. Преди години го четох в сайт на голям производител на снижаващи пружини, мисля Айбах беше, но не съм сигурен. Там беше подробно описано всичко с цифри и факти, но никъде не се споменаваше за рязани сток пружини, явно това си е патент Бай Ганьо. Дори се казваше че ако са 30мм. пружините с минимална твърдост като за по-ниски пружини животът на амортисьора по никакъв начин не се намалява ... единствено ако е от 30 до 40мм. с някакви % се ускорява износването .... но нищо повече - нито за сигурноста, нито за стабилността .... виж ако е над 40мм., тогава задължително се прави компексно понижаване .....

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от Didibao » 29 май 2014, 07:26

Факт е, че има амортисьори за спортно (снижаващо) окачване и за стандартно поради факта дето писа Наско.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 29 май 2014, 08:15

Като се сложат 10 торби цимент в багажника, задницата на колата се снижава с повече от 4 см., но не се променя вертикалния ъгъл. Амортисьорът има някакъв ход, който е предвиден и независимо с колко се снижава колата, функцията и производителността му не се променят. И 6 см. понижаване с пружини не биха променили неговата правилна работа, но поради по- късия му ход и съответно по-твърдата пружина, ще се скапе по-бързо. Колкото по - ниски са пружините, съответно са и по-твърди. И основната цел на по-късите амортисьори е не снижаване, а твърдост и повишена устойчивост. Така че с ниска пружина със стоков амортисьор не се променя нищо, само визията и возията. Не говорим за рязани, а фабрично по- ниски, които колкото по-ниски, са и толкова по-твърди.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от HACKO » 29 май 2014, 09:00

martin1977 написа:Като се сложат 10 торби цимент в багажника, задницата на колата се снижава с повече от 4 см., но не се променя вертикалния ъгъл. ....
Не се променя, защото отзад е на мост. Направи същата процедура с кола с независимо задно окачване, или натовари предницата и ще видиш визуално вертикалното изместване, даже няма да ти трябва стенд, един нивелир прикрепен към гумата ще е достатъчен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от divxstore » 29 май 2014, 17:34

Може и да не се сменят амотисьорите, аз не съм ги сменял, а снижих с пружините на Ейбах. Таз или другата година ще ги сменям с по-къси и уж по-бързо действащи и тогава ще мога да кажа дали има разлика. За пружините които взех си даваха, че не е нужно да се сменят амортисьори, но имаше на други марки които снижаваха с 5-7см и си пишеше, че неможе със сток амортисьор.

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 29 май 2014, 17:52

divxstore написа:Може и да не се сменят амотисьорите, аз не съм ги сменял, а снижих с пружините на Ейбах. Таз или другата година ще ги сменям с по-къси и уж по-бързо действащи и тогава ще мога да кажа дали има разлика. За пружините които взех си даваха, че не е нужно да се сменят амортисьори, но имаше на други марки които снижаваха с 5-7см и си пишеше, че неможе със сток амортисьор.
А твоите пружини с колко понижават?

Колеги, в немския ибей сега са пуснали масово едни с бордо цвят марка VOGTLAND и с доставката до София се връзват около 250 лева. Пише че понижават с 40мм. отпред и 40мм. отзад. Кажете има ли някой с такива и какво е мнението /впечатлението/ от тези пружини. Като реклама им пише MADE IN GERMANY. Дали са качествени, дали са много твърди?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от Didibao » 29 май 2014, 18:00

Мондеото от зад не е на мост, с независимо окачване е.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Изображение

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от divxstore » 29 май 2014, 20:34

Моите снижават с до 4см, вземай само хубави пружини, че иначе ще съжаляваш много!
martin1977 написа:
divxstore написа:Може и да не се сменят амотисьорите, аз не съм ги сменял, а снижих с пружините на Ейбах. Таз или другата година ще ги сменям с по-къси и уж по-бързо действащи и тогава ще мога да кажа дали има разлика. За пружините които взех си даваха, че не е нужно да се сменят амортисьори, но имаше на други марки които снижаваха с 5-7см и си пишеше, че неможе със сток амортисьор.
А твоите пружини с колко понижават?

Колеги, в немския ибей сега са пуснали масово едни с бордо цвят марка VOGTLAND и с доставката до София се връзват около 250 лева. Пише че понижават с 40мм. отпред и 40мм. отзад. Кажете има ли някой с такива и какво е мнението /впечатлението/ от тези пружини. Като реклама им пише MADE IN GERMANY. Дали са качествени, дали са много твърди?

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 30 май 2014, 10:04

Момчета, възмутен съм.....съвсем случайно реших да разгледам спортни пружини в ebay за хл-OPEL-и и VW-та. Ами че те чисто нови комплекта по 40-50 паунда. А за Мондео под 100 паунда няма. И това ако не е дискриминация.......

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от divxstore » 30 май 2014, 10:57

Що сравняваш Форд с тия счупентии :D: Шегата на страна, но просто за Форд се търсят по-малко и затова цената е по-висока.

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 30 май 2014, 12:04

Ни най-малко сравнявам Форд с тия каручки .. карал съм и Опел, И ФВ ... разлика от земята до небето. Аз просто примери давам. А как да се търсят за Форд повече, като са на тази безбожна цена ... ебах ти логиката, ебах ти и пазарната икономика..... и виждаш ли понеже се търсели по-малко, дай да ги направим по-скъпи .... идиоти .... ами направете ги по-евтини и ще се търсят повече - хем ние добре, хем производителите ...... и не че ще накривя на някой шапката, ама няма да си купя спортни пружини за Форд за 100 паунда .... ако ги направят колкото на Опел или ФБ по 50-ина, тогава ще си купя .... а дотогава ще си карам бъги .... нека ми е тъпо, ама и на тях евала няма да правя .... един вид стачка, докато не им дойде акъл в главата ..... и бъги да имаш- пак не е толкова зле- да го погледнем от хубавата му страна....
Виждал съм спортни пружини на Опел и на Форд - не мисля че е по-сложно или скъпо производството на фордовските, нито повече материал изискват .... горе-долу за производителя равностойността е еднаква .... тогава защо ги продават на двойни цени

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от pantata » 30 май 2014, 13:22

Защото продават по-малко и съответно произвеждат по-малко и се вдига себестойноста. Но за повишаването на цените ми направи впечатление, че след като поръчах моите ги вдигнаха със 7 паунда :D
Изображение

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Мондео МК2.

Мнение от martin1977 » 30 май 2014, 18:49

Нека ги вдигат, за тях си е....аз така или иначе няма да си купя, а има и други които мислят като мен....в най-добрия случай докато стигнат до мен ще стигнат 300 лв. NO MERCY....

Отговори

Върни се в “Визуален тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта