пада акумулатора след връзване на усливател

Отговори
Потребителски аватар
yourself
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 сеп 2012, 07:12
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от yourself » 15 сеп 2012, 13:25

Здравейте искам да попитам нещо. Вързах 1 усилвател Тъндър, и след това започна да ми дапа акумулатора дарпа ми ток, възможно ли е да не съм го вързал правилно или нещо друго ще да е. Разпитах за това казаха ми да проверя дали ми свети лампичката в багажника но не е от това...
Последна промяна от paci на 15 сеп 2012, 13:30, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от ЯЛТА » 15 сеп 2012, 13:54

Не си написал кога го "дърпа", по време на работа и загасен автомобил, при неработещ усилвател и загасен автомобил, или ? Ако е много мощен усилвателя, може и след 5 минути свирене, да ти падне акумулатора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от peigera » 15 сеп 2012, 14:02

До усилвателя ходят два плюса. Единият трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Е СИЛОВ минимум 6 квадрата кабел и предпазител. Другия е управление който идва то CD-то или касетофон с каквото си. Нарича се ремоте контрол. Той трябва да не е постоянен а да идва плюс само когато музиката е включена. Ако си свързал двата плюса заедно няма как да не ти пада акумулатора. Също тъка и минуса трябва да е със също толкова дебел кабел колкото е силовия плюс НЕ ПО ТЪНЪК може да е по дебел но не и по тънък. Опиши по точно как е свързан усилвателя за да можем да бъдем по полезни.

Потребителски аватар
killname
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 17 дек 2011, 10:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6i `94
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от killname » 15 сеп 2012, 20:11

КОлега и аз го имам същият проблем ....... за момента решението е като спираш развърташ бушона на усилватела и си готов :) на сутринта пак го завърташ ... казвам го защото аз всеки ден преди да тръгна проверявам масло,вода,хидравлична и спирачна течност и други дреболийки ....... буксите на касетофона ми са снаждани снаждани а за момента не мога да отделя 1 ден време да отида при някой специалист да ми ги върже като хората ... дори и при изключено СД пак ми светят лампите на усилвателя ... но ти казах как съм се справил с проблема :) наистина е малко неудобно но на мен вече не ми прави впечатление със всичките тези операции рано сутрин :)
Което днес не може Сатаната , ще го възложи утре на жената !

Изображение

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от peigera » 15 сеп 2012, 23:22

[quote="killname"]КОлега и аз го имам същият проблем ....... за момента решението е като спираш развърташ бушона на усилватела и си готов :) на сутринта пак го завърташ ... казвам го защото аз всеки ден преди да тръгна проверявам масло,вода,хидравлична и спирачна течност и други дреболийки ....... буксите на касетофона ми са снаждани снаждани а за момента не мога да отделя 1 ден време да отида при някой специалист да ми ги върже като хората ... дори и при изключено СД пак ми светят лампите на усилвателя ... но ти казах как съм се справил с проблема :) наистина е малко неудобно но на мен вече не ми прави впечатление със всичките тези операции рано сутрин :)[/quot

Пусни си допълнително тънко кабелче (0,5 - 1квадрат) от синия кабел на CD-то до усилвателя. На усилвателя има REM. там го свържи и ще светва само когато включиш CD-то. Това е правилното свързване. Колега yourself напиши модела на Тъндъра да му дръпна схемата да го видя как е направен , дали може при правилно свързване да дърпа ток при ST-BY.

Потребителски аватар
killname
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 17 дек 2011, 10:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6i `94
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от killname » 16 сеп 2012, 12:22

peigera написа:
killname написа:КОлега и аз го имам същият проблем ....... за момента решението е като спираш развърташ бушона на усилватела и си готов :) на сутринта пак го завърташ ... казвам го защото аз всеки ден преди да тръгна проверявам масло,вода,хидравлична и спирачна течност и други дреболийки ....... буксите на касетофона ми са снаждани снаждани а за момента не мога да отделя 1 ден време да отида при някой специалист да ми ги върже като хората ... дори и при изключено СД пак ми светят лампите на усилвателя ... но ти казах как съм се справил с проблема :) наистина е малко неудобно но на мен вече не ми прави впечатление със всичките тези операции рано сутрин :)[/quot

Пусни си допълнително тънко кабелче (0,5 - 1квадрат) от синия кабел на CD-то до усилвателя. На усилвателя има REM. там го свържи и ще светва само когато включиш CD-то. Това е правилното свързване. Колега yourself напиши модела на Тъндъра да му дръпна схемата да го видя как е направен , дали може при правилно свързване да дърпа ток при ST-BY.

ами трбва да го ивадя и да видя :) нямам спомен за сини кабелчета ама ще поразгледам обстойно и ще пиша да кажа какво съм направил
Което днес не може Сатаната , ще го възложи утре на жената !

Изображение

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от peigera » 16 сеп 2012, 12:39

Синият кабел идва от касетофона да де CD-то. Тоест трябва да го търсиш отзад на CD то

Потребителски аватар
yourself
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 сеп 2012, 07:12
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от yourself » 17 сеп 2012, 20:05

Ами пада ми акумулатора и при неработещ двигател... ако го заредя днес утре или след 2 дена ток няма.... това за усилвателя съм си купил специални такива кабели за музиката... усилвателя е 4х100 не е кой знае ко а пък по принцип се изключва като махна СД-то .. някакви други идеи имате ли... благодаря предварително

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от peigera » 21 сеп 2012, 23:52

Свали предпазителя на дебелия плюсов кабел и не го ползвай няколко дена да видиш дали пак ще пада акумулатора.

Потребителски аватар
mdaa24
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 12 дек 2012, 13:02
Модел на автомобила: Форд Фиеста МК5
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: пада акумулатора след връзване на усливател

Мнение от mdaa24 » 13 дек 2012, 16:44

Колега получава се така защото нямаш кабел за така наречения "пемулт контрол" което значи че след като завъртиш ключа на последната позиция за гасене и усилвателя не спира да работи това значи че дърпа постоянно ток и така хаби акумулатора.

Отговори

Върни се в “Аудио и мултимедия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта