Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Отговори
Потребителски аватар
zaford
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
Status: Извън линия

Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от zaford » 09 яну 2013, 18:25

Добър вечер,

Купих си днес един радио трасмитер (върши работа) NEO ,и като го поставя в запалката всичко точно ,но малко по-късно забелязах ,че то си работи без да съм дал колата на контакт ,а тя е Форд Фокус .Предполагам ,че това оставя ли го да си свети цяла вечер сутринта няма да има и иска живот от акумулатора ? Няма бутон за изключване ! Как мода да реша проблема без да си играя всеки ден по 10 пъти да го вадя и слагам ?

Благодаря !

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от dimkar » 09 яну 2013, 18:52

Не вярвам да ти падне акумулаторът, консумацията е твърде малка. Иначе, трябва да смениш захранването на запалката, т.е. да идва от 1-во положение на ключа, както е на радиото.

Потребителски аватар
zaford
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
Status: Извън линия

Re: Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от zaford » 09 яну 2013, 19:04

според мен ще падне акумулатора по принцип запалката не работи постоянно, тя започва едва когато я натиснеш ??????
а как мога да сменя начина на захранване ? идеи

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от Doin » 09 яну 2013, 19:34

Ток до запалката имаш постоянно, това има пред вид колегата. Аз в моето гнездо съм сложил волтметър,работи непрекъснато и акумулатора ми не пада. Консумацията е пренебрежимо малка, така че и трансмитера ти няма да стопи акумулатора, споко!

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от dimkar » 09 яну 2013, 19:53

Да, точно това имам пред вид. На Фиестата ми също има постоянен ток в запалката, но в Примерата - не.

Потребителски аватар
zaford
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 мар 2012, 19:17
Модел на автомобила: Форд Фокус 99г. 1,6 101к.с. Зетек мотор с монтиран ГИ
Status: Извън линия

Re: Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от zaford » 09 яну 2013, 22:21

незнам струва ми се малко неприемливо но ... някак си е много тъпо наистина въртят се някви песни там и то си свети ли светиииии... там в гората :) има ли начин това да се промени ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо свети постоянно-проблем ли е ?

Мнение от ЯЛТА » 10 яну 2013, 10:35

Като демонтираш запалката и или монтираш ключе на токовия кабел, или пък прехвърлиш захранването към плюсовия кабел на радиото. Може да изтеглиш и нов- по дълъг до контактният ключ, и свържеш към клема +, след контакт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “Аудио и мултимедия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта