AMP връзване ??

Отговори
Потребителски аватар
XaXo
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 23 май 2005, 18:37
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,4 i CLX
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

AMP връзване ??

Мнение от XaXo » 16 ное 2006, 10:30

Всички кабели са ми прекарани, но се наложи да разкача усилвателя за известен период, не си бях в БГ и сега като се опитах да го вържа и съответно тубата към него, звука е много много по слаб, и баса който се чува не е същия като от преди. Може ли някой да ми намери указание, анг. немски няма значение, за това как се връзва този усилвател.
моделът е BoschMann PCA-8820 400W, 2 Channel MOSFET
Изображение
в момента там където е speaker са вързани за първата и последната букса, така ли трябва да е ?? и ако не как
Последна промяна от XaXo на 16 ное 2006, 12:26, променено общо 1 път.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 16 ное 2006, 11:10

Мостово се включва между двата изхода.Трябва да има писано/ над под/ клемите.Тримери за регулиране на нивото въртял ли си.

Потребителски аватар
XaXo
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 23 май 2005, 18:37
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,4 i CLX
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от XaXo » 16 ное 2006, 11:14

мостово т.е. когато на 2 канален усилвател включвам 1 колона, щото аз така го използвам с 1 колона? аз само този вариант не съм пробвал да я включа в двете средни дупки. (непомния как беше вързана преди и направо ще се изям).
иначе да от другата страна има две които се въртят незнам какво са, въртях ги но нямаше разлика като че ли. те имат ли си желани положения или както аз си ги настроя. може би е нямало разлика, заради това че не съм я вързал правилно, незнам.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 16 ное 2006, 11:16

даи снимка на буксата за колоните

Потребителски аватар
XaXo
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 23 май 2005, 18:37
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,4 i CLX
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от XaXo » 16 ное 2006, 11:43

нямам в момнта, колоната е в колата, тя тубата е с съвсем обикновена букса, едно черно и едно червено краче, натискаш ги пъхаш кабела пускаш и готово
ето снимка на усилвателя от другата страна по ясна неможах да намерия
Изображение

открих тази инфо:
- 4 Ohms Max Power Out: 200Wx2Ch/0.05%T.H.D.
- 4 Ohms Bridged Max Out: 400Wx1Ch/0.05%T.H.D.
- 4 Ohms Nom Power Out: 100Wx2Ch/0.05%T.H.D.
- 4 Ohms Bridged Nom Out: 200Wx1Ch/0.05%T.H.D.

за болднатия вариант bridged max на кои крачета трябва да е вързан, на двете средни ли??[/b]

този low passfilter оn ли трябва да е, x-over-а на мах ли ??

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 16 ное 2006, 13:38

Low pass -on
X-over - регулира среза за ниските
на буксата на ампа няма ли написано каде се включва на bridge
на касетофона/цд-то няма ли настроика на нивото за исхода за амп-а

Потребителски аватар
XaXo
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 23 май 2005, 18:37
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,4 i CLX
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от XaXo » 16 ное 2006, 13:41

за регулиране от плейъра май няма такова нещо той е LG mp3 player модела не го знам точно, ще пробвам двете средни клеми да видия какво ще се получи, но по късно сега не ми се занимава.
10х

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 ное 2006, 16:47

:idea:

Мисля, че беше на двете крайни крачета - а двете средни остават свободни. Ама не съм 100% сигурен

:twisted:

Потребителски аватар
XaXo
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 23 май 2005, 18:37
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,4 i CLX
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от XaXo » 16 ное 2006, 17:24

то сега е така, и не съм особено доволен, т.е. знам как свиреше преди да го разкача, сега няма нищо общо

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 27 ное 2006, 13:10

+-+-

Така трябва да са. Bridge-a би трябвало да е на средните 2. Поне при мен така беше и на двата усилвателя. Вчера връзвах на шефа касата пак са двете средни моста. Ама на повечето усилватели пише кое е моста.

Sorry за късния отговор, дано съм бил полезен.

LowPass, мисля че това е филтъра който реже всичко над някви херци >800 примерно. Врътни си го там както ти харесва, не трябва да вади среди (освен ако не искаш разбира се) само дум дум дум трябва да се чува. Би трябвало да е на Оn в този случай!

Gain i X-Over (не съм сигурен точно какво е, имам предположение че смесва сигнала при положение че си вързал 2 говорителя, за да се избягват резонанси) си ги въртиш докато си докараш звук, който да ти хареса. Никой не може да ти каже как да са. Ако беше така нямаше да ги слагат потенциометрите. При мен Gain беше доста усилен, ама имах як говорител на по-слабо стъпало и беше перфектно. Настрой си ги там.
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “Аудио и мултимедия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта