Mondeo mk3 TDDI 90 hp
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 09 мар 2024, 22:07
- Местоположение: Крива бара
- Status: Извън линия
Mondeo mk3 TDDI 90 hp
Здравейте. Някой може ли да ми каже какъв може да е проблема ми на мондеото,защото колата след 3200 оборота влиза в авариен режим и забива муцунка ?
Повечето майстори като сме качвали колата на диагностика им показва проблем с ГНП-то,но едни ми казват,че електрониката на помпата е заминала други казват ,че е механиката помпата до колкото знам е вп44 .
Аз мисля,че не е проблема в помпата. Буксата която е на помпата преди нея видях,че има няколко оголени жички и си мисля дали ще е там проблема. Ако някой има номер на майстор близо до Монтана ,който може да помогне да го постне. Благодаря предварително!
Повечето майстори като сме качвали колата на диагностика им показва проблем с ГНП-то,но едни ми казват,че електрониката на помпата е заминала други казват ,че е механиката помпата до колкото знам е вп44 .
Аз мисля,че не е проблема в помпата. Буксата която е на помпата преди нея видях,че има няколко оголени жички и си мисля дали ще е там проблема. Ако някой има номер на майстор близо до Монтана ,който може да помогне да го постне. Благодаря предварително!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 TDDI 90 hp
BOSH VP-30, и BPSH VP-44 им гори електрониката на ГНП. Най близо до Монтана аз знам Този сервиз, намира се във Владо Тричков, на 30-тина километра е от София по Искърското дефиле.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo mk3 TDDI 90 hp
Виж и педала на газта. С електрически потенциометър е и е склонен да се прецаква с времето. Когато му се износят пистите на потенциометъра, най-много там, където най-често стои натиснат, компютърът губи информацията от него и вкарва двигателя в авариен режим. Ти го усещаш като забиване. След рестартиране няма и помен от проблема до следващото забиване. И така, докато не се смени педалът. Дразнещо е.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта