Проблем с искрата на Проб ГТ
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 сеп 2007, 17:00
- Модел на автомобила: Puma, Probe
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Проблем с искрата на Проб ГТ
Както го карах преди година изгасна. Набързо проверих че няма искра и го бутнах на паркинг. Сега ми се къса сърцето като го видя как изгоря от слънцето а беше една от най-запазените бройки. Днес разрових нета и гледам най-честия проблем е комутатора но го няма никъде. Някакви идеи за намиране или приспособяване на ладов. Руснаците качват ладови но на проб2 незнам за проб1 как стои въпроса. Просто откачам вече заради неква пичавъшка ми се скапва напълно изрядната кола с перфектен двигател.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с искрата на Проб ГТ
А ти сериозно ли цяла година го държа да го цвъкат гугутките,че чак тогава се сети за него...не ти ли мина още в началото мисълта да посетиш някой сервизNasoo написа:Както го карах преди година изгасна. Набързо проверих че няма искра и го бутнах на паркинг. Сега ми се къса сърцето като го видя как изгоря от слънцето а беше една от най-запазените бройки. ....Просто откачам вече заради неква пичавъшка ми се скапва напълно изрядната кола с перфектен двигател.


-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 сеп 2007, 17:00
- Модел на автомобила: Puma, Probe
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Проблем с искрата на Проб ГТ
Ми ходих тогава по сервизите седмица, две и всички като чуят за проб с маздовия двг и почват да се почестват и ме препращат на друго място, щото я нямат софт, я са претоварени и т.н. Та си купих Пумата и го зарязах. Сега като видях ко е станало и ми стана лошо. А фордчето е много здраво аз го имам от 10г. вече е на 200к и нищо не бях пипал докато не угасна. В повечето сайтове дават проблема с комутатора като задължителен проблем след 200к при мене малко по рано но какво да правиш. Сега ако може някой да ме насочи към сервиз или човек който да достави части. Ако не намеря сервиз ще го разхвърлям. Лошото е че запалването е разработка на форд но го няма в друг модел и комутатора не става от мазда гт. А и комутатора има две версии през четирите години производство. Баси шита. А и този модел има по дифолт проблеми с инсталацията и след десет години отива в гъза. Спряха ми коланите и веднага след това искрата.1.8d написа:А ти сериозно ли цяла година го държа да го цвъкат гугутките,че чак тогава се сети за него...не ти ли мина още в началото мисълта да посетиш някой сервизNasoo написа:Както го карах преди година изгасна. Набързо проверих че няма искра и го бутнах на паркинг. Сега ми се къса сърцето като го видя как изгоря от слънцето а беше една от най-запазените бройки. ....Просто откачам вече заради неква пичавъшка ми се скапва напълно изрядната кола с перфектен двигател.![]()
Може да е нещо дребно
- Yamatto
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 18 юли 2005, 22:52
- Модел на автомобила: '92 Probe GT / '95 Probe GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Заряза я значи...
Бобината се случва да дефектира. Ако не се намира от донор, може афтърмаркет - MSD Blaster 3 Coil
http://www.performanceprobe.com/doityou ... coil22.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Бобината се случва да дефектира. Ако не се намира от донор, може афтърмаркет - MSD Blaster 3 Coil
http://www.performanceprobe.com/doityou ... coil22.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

- Yamatto
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 18 юли 2005, 22:52
- Модел на автомобила: '92 Probe GT / '95 Probe GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Четене братя четенеее...Nasoo написа:Тази бобина афтърмаркета е за следващия модел с фордовия двигател.
П.С. Ако някой чуе за проб на части да драсне един ред.
Не е за следващият и следващият не е с фордов двигател, а с маздов FE-DOHC 2.0 16V (Probe SE) и KLDE 2.5 V6 24V (Probe GT).
Единственият Probe с фордов двигател е именно този, предишния само че не GT а LX (с изкл. на '89), а двигателят е многогодишният масов таурусов 3.0 V6 Vulcan

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта