Не върви колата Фокус ТДИ 90кс

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Не върви колата Фокус ТДИ 90кс

Мнение от КБъчваров » 08 окт 2007, 07:45

Значи скоро я взех нов внос от Италия и понеже ми е първата ТД кола и нямах база за сравнение и си мислех че нормално върви докато един ден на един баир просто не пожела да тръгне. С газ, без газ не може да тръгне, също така не може опел 1.6 моно да ме минава като спрял на лек баир. Та това ми е проблема, филтрите са нови, наливал съм нафта от 3 различни бензиностанции(Шел, Лукойл и ОМВ) и няма разлика се същия труп си е :?
Поп-фолка не се пее, той се друса

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 08 окт 2007, 09:20

Ако катализатора е запушен е напълно нормално да е стъната колата

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 08 окт 2007, 09:26

Ще бъде проверен. А ако е запушен колко ли струва нов *072*
Поп-фолка не се пее, той се друса

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 08 окт 2007, 10:04

Турбото дали работи :?:

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 08 окт 2007, 10:30

На към 1800RPM се чува да започва да свисти
Поп-фолка не се пее, той се друса

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 14 окт 2007, 12:51

Значи провери се катализатора и не е от него... Обаче си направих експеримент.. изкл'чих дебитомера и нямаше разлика във вървежа, нито стана по бавана нито започна да работи различно.. Та въпроса ми е може ли да е от дебитомера?
Поп-фолка не се пее, той се друса

lightman
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от lightman » 14 окт 2007, 13:24

Разбира се, че може. Лесно можеш да го провериш, ако намериш някой друг такъв за проба. Имах подобна случка с Пасат (тогава нямах още Форд-а). Колата се беше "спънала" от известно време. Закачихме един лаптоп и проверихме сензора в движение. Стойностите, които показа се разминаваха драстично с номиналните.
За по-сигурно разменихме MAF сензора с този на едно А4 (бяха абсолютно същите) и колата хукна като бит п------т.
Mможеш също и да го почистиш със спрей - има отделна тема за MAF сензора.
Успех.

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 14 окт 2007, 14:12

Оказа се че няма дебитомер a някакъв Battery Temperature sensor... Свалих го и го почистих със спрей и нищо не стана, същия спънат кон си е :?
Поп-фолка не се пее, той се друса

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 14 окт 2007, 16:19

Колега, добре дошъл във форума :wink: .
Нямаш дебитомер както сам си се уверил, това което си вадил и чистил се казва IAT (Intake Air Temperature)

Изображение

провери тея неща, които съм посочил на снимката по-долу

Изображение

Добре е колата да се провери на компютърна диагностика, и ще се разбере от какво е проблема. Във форума има писано относно EGR клапана, потърси с търсачката.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 14 окт 2007, 17:33

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9071" onclick="window.open(this.href);return false;

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 14 окт 2007, 19:17

Проверих и този маркуч към ЕГР клапана но беше напълно здрав... Явно ще ходи до Супер дизел и тва е :)
Поп-фолка не се пее, той се друса

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 23 окт 2007, 17:05

В Супер Дизел казаха че е от помпата и ще я свалят та аз да питам: Доколкото видях този мотор е с верига и ремък та тази верига на колко време(километри) се сменя?
Поп-фолка не се пее, той се друса

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 окт 2007, 08:06

тази верига на колко време(километри) се сменя?

На 200.000--230.000 хил/км.

valdesbg
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
Модел на автомобила: Фикус
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valdesbg » 26 окт 2007, 23:30

КБъчваров написа:В Супер Дизел казаха че е от помпата и ще я свалят та аз да питам: Доколкото видях този мотор е с верига и ремък та тази верига на колко време(километри) се сменя?
Приятелю за тази операция "сваляне-качване" на помпата там ще те одрусат мин. 100лв. а вероятноста да е от помпата е 0.0001% Центровка/клапан турбина/въздух търси там . Мисля че искат да те разтоварят с 3-4-500лв. за измислен ремонт . Най-евтиния ремонт на помпа за който съм чувал е 200лв. + мин. 100лв. за сваляне качване .... Погледни в темата ми "не ще да върви и това си е" дал съм координати на човек който ще постави диагноза и най-вероятно оправи колата ти за в пъти по-малко пари .
Успех

КБъчваров
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 30 сеп 2007, 21:14
Модел на автомобила: Форд Фокус SW 1.8 TDi 90bhp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от КБъчваров » 29 окт 2007, 21:28

Разбра се в крайна сметка че е помпата... беше пуснала стружка от някъде в следствие на вода или лошо гориво.. Та оправи се с/у 2000лв :? Но пък се оправи :P
Поп-фолка не се пее, той се друса

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 31 госта