Сменя ли се комп. при смяна на ДВГ с по голяма кубатура
- schrack
 - потребител

 - Мнения: 929
 - Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
 - Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
 - Местоположение: СЛИВЕН
 - Status: Извън линия
 
Сменя ли се комп. при смяна на ДВГ с по голяма кубатура
Здравейте питам защото май съм решил да си сменям ДВГ с по голяма кубатура значи от 2000 на 2300 тъй като и конете вече са по големи дали има нужда от смяна на компютъра защото все пак си има заложено инфо в компа. Видях един познат и той ми каза че си е сменил ДВГ (сеат ибиза) от 1100 на 1300 без смяна на компа и си пали нормално и върви нормално но се пак е Сеат а не е Форд.... 
  
  
			
									
									
						- 
				cocoff
 - потребител

 - Мнения: 1543
 - Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
 - Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
От друга страна, всички сензори, които не са към двигателя (и няма да бъдат сменени) как ще се "разбират" с новото ЕКУ....не знам... Питай докато  намериш някой, не който  е чул туй-онуй, а е правил (със собствените си ръце) това упражнение.
			
									
									Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
						- 
				Edinuser
 - Потребител

 - Мнения: 774
 - Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
 - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Според мен си трябва
Особено за инжекциона - доколкото знам си има заложени разни таблици особено за производителността на инжекторите и др. за MAF-a и др.
Ако не го направиш - вероятно няма да върви както трябва ( не че няма да върви изобщо) а ако е и с друг брой цилиндри - V6 просто е неизбежно.
Имаше някъде из нет-а едно техническо описание за това какво е EEC-IV
и как работи - на английски. Прочети го и ще ти станат ясни много неща.
			
									
									
						Ако не го направиш - вероятно няма да върви както трябва ( не че няма да върви изобщо) а ако е и с друг брой цилиндри - V6 просто е неизбежно.
Имаше някъде из нет-а едно техническо описание за това какво е EEC-IV
и как работи - на английски. Прочети го и ще ти станат ясни много неща.
- Fiesta1.1i
 - потребител

 - Мнения: 77
 - Регистриран: 18 окт 2006, 01:40
 - Модел на автомобила: Escort RS2000 F1
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
- msotiroff
 - потребител

 - Мнения: 461
 - Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
 - Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
 - Status: Извън линия
 
При смяна на мотора, трябва да смениш не само борд компютъра, а също така и скоростната кутия, защото въртящия момент предполагам е различен. С компа трябва да ти дадат имобилайзер и ключ.
			
									
									Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- nikolovvd
 - потребител

 - Мнения: 4952
 - Регистриран: 15 май 2006, 16:18
 - Модел на автомобила: Mitsubishi X
 - Местоположение: Видин
 - Status: Извън линия
 
Двигателя 2.0 е 4 цилиндъра.
Двигателя 2.4 , 2.8 и 2.9 са 6 цилиндъра.
Задължително се сменя двигател с пълен комплект електроника включително MAF (мисля, че бяха 2 броя), ланда сонда и изпускателна система (колектори, катализатор и заглушителите - гърнетата).
Ако беше лесно отдавна да съм го направил. Колегата с другото подобно Скорпио в града има 2.9 ДВГ, който е още на колата. От нея си прехвърли само кожения салон с екстрите, но му отне 1 месец.
http://ford-scorpio.ru/cologne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
													Двигателя 2.4 , 2.8 и 2.9 са 6 цилиндъра.
Задължително се сменя двигател с пълен комплект електроника включително MAF (мисля, че бяха 2 броя), ланда сонда и изпускателна система (колектори, катализатор и заглушителите - гърнетата).
Ако беше лесно отдавна да съм го направил. Колегата с другото подобно Скорпио в града има 2.9 ДВГ, който е още на колата. От нея си прехвърли само кожения салон с екстрите, но му отне 1 месец.
http://ford-scorpio.ru/cologne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
					Последна промяна от nikolovvd на 28 окт 2007, 01:29, променено общо 1 път.
									
			
									
						- msotiroff
 - потребител

 - Мнения: 461
 - Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
 - Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
 - Status: Извън линия
 
На един приятел Волгата нещо се беше прецакала, та гореше и повечеcocoff написа:А бре, стрихнин4о,venom4o написа: ... под 40 /100 не пада...
то аз да се свия при двигателя и да ръка да ти отварям инжекторите, по-малко ще харчи бе
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- schrack
 - потребител

 - Мнения: 929
 - Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
 - Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
 - Местоположение: СЛИВЕН
 - Status: Извън линия
 
Това какво ще рече.....? чувал съм такова нещо за алармите че влизали в такъв режим а ма точно компа на колата......хм.......а дали се знае как по точно се нарича защото моята в момента ми пише че системния тест не пиключил а сега де.......?Бе компа е шитава работа.. Ако го ядосаш и влезне в авариен режим тогава е к**а ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта

