форсира се и пуши .....
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 23 окт 2007, 22:12
- Модел на автомобила: ford transit 2.5 D
- Status: Извън линия
форсира се и пуши .....
Микробус Форд Транзит 2.5,производство 99год.След като запали,изминава 1км -или по-малко и започва първо да променя работата на двигателя-става местабилна,започва да пуши светъл дим и почти веднага започва да се форсира-до 3000 об/мин!Не мога да го изгася от стартерния ключ!На полусъединител намалявам оборотите!Много голям облак дим оставя-светъл дим!Постепенно изчиства работата докато загрее.След това работи относително добре-долавят се леки колебания в ритъма на цилиндрите.Направена профилактика-масло,филтри,ремъци преди 1000км.Супер Дизел правиха реглаж на АРФ-или нещо подобно,но резултата бе отрицателен.Друг сервиз изолираха екокогичната с-ма за изгорелите газове,но уви и това не помогна.Не е измерена компресия-било специфично за модела и рисковано за главата!Ще бъда благодарен ,ако някой помогне със съвет!
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
АКО ИМА ТУРБО...
При дизелите това понякога са симптоми на заминали лагери и уплтнения на турбото. Поглеждай си маслото по-често. Когато двигателя запали започва да смуче масло през турбото и се форсира..., а от ключа неможе да се изгаси, защото и да му спреш нафтата той си продължава работата, но на масло. Колкото повече се форсира - толкова повече масло вкарва. Гаси се само на скорост.
При дизелите това понякога са симптоми на заминали лагери и уплтнения на турбото. Поглеждай си маслото по-често. Когато двигателя запали започва да смуче масло през турбото и се форсира..., а от ключа неможе да се изгаси, защото и да му спреш нафтата той си продължава работата, но на масло. Колкото повече се форсира - толкова повече масло вкарва. Гаси се само на скорост.
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта