какво се случи с моята кола
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
какво се случи с моята кола
така значи след ремонт на главата и нова гарнитура сменена водна помпа както си карах по едно време се чу мн силно тракана на клапаните аз слезнах огледах и реших че е отдвуцевката и пак запалих и трагнах обаче по едно време колата не иска да вурви и спира.тръгвам да запаля стартера върти но не се чува въртене на двигателя. колата не е прегрявала какво може да е според вас
NO PAIN NO GAIN
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сигурен ли си че тракането е било от клапани ? Какво ще рече стартера върти а двигателя не ? Мотора на скорост може ли да се превърти ? Всъщност ако не си сигурен какво правиш, по добре викни някой който знае. Имам предвид това със завъртането на мотора на скорост.bigdady написа:така значи след ремонт на главата и нова гарнитура сменена водна помпа както си карах по едно време се чу мн силно тракана на клапаните аз слезнах огледах и реших че е отдвуцевката и пак запалих и трагнах обаче по едно време колата не иска да вурви и спира.тръгвам да запаля стартера върти но не се чува въртене на двигателя. колата не е прегрявала какво може да е според вас
Колега, би ли пояснил какво общо има маслото с ремонта на главата на клапаните ?borko 30 написа:След ремонта наля ли масло на мотора,сериозно!
Поздрави


- vlado6669
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дано не съм прав, но ако стартера ти върти много бързо все едно е откачен от мотора /не знам но твоя мотор май е с ангренажен ремък а не с верига като при мен/. Ремъка ти е превъртял и от чукането на клапаните, което си чул са изкривени и сега нямаш никаква компресия. Търси майстор! Ако мотора ти е 2.0 DOHC , отговори ми, на мен ми се случи същото! И после отваряне на мотора, клапани, водачи, нов ангренаж и всичко идва от масления обтегач, ако е с такъв ще ти дам съвет. Дано не е това!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
AX!S написа:Я да стрелям на посоки, току-виж съм уцелил - изронени зъби на маховика?


Всъщност две предположения - двигателя е затегнал, за да не може да го врътне стартера, или зъбния гребен на маховика се е измъкнал и затяга той.
Поздрави


- vlado6669
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Видях последното мнение. Търси пътна помощ или на въже и в сервиз, като ти смениха гарнитурата на главата, смениха ли ти масления обтегач на веригата, след свалянето и, ако не са не е лошо да се замислиш и за друг майстор? Отваряй мотора и се приготви за: изкривени клапани, счупени водачи на клапаните, счупени обтегачи на веригата. Купуваш всичко ново - задължително нов маслен обтегач, не е лошо да провериш и главата.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В момента пали ли? Върви ли? Обороти държи ли? Пиши по-подробно тракането на скорост ли беше, ускоряваше ли, спираше ли? Като запали след тракането как се държеше...
Ако не е стегната правилно главата и бутала са запекли, вероятно си изронил зъби на бендикса при опита да запалиш... Във всеки случай вината е у монтьорите...тормози ги!
Ако не е стегната правилно главата и бутала са запекли, вероятно си изронил зъби на бендикса при опита да запалиш... Във всеки случай вината е у монтьорите...тормози ги!
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
Ами да двигатея е 2.0 donc с верига майстора ми каза че е сменял оптегача на вригата а клапаните когато почнаха да чукат колата си вървеше нормално само че чукаха клапаните или аз си помислих че е двуцевката и затова не спрях а след това изобщо не искаше да запали и сега си е в гаража и се чудя дали изобщо има смисъл да я поправям
NO PAIN NO GAIN
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен е "майстора" виновен.Ето ти вариант-някой да те изтегли ил ако е далече с репатрак да ти извозят колата то тоя дето ти му викаш майстор-а и да ти свали главата.Добре ще е да си с някой който разбира а и ще е добре да може и да бие. Тия мотори са с много скъпи части,но това го знеш предполагам:)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта