Конверсия от 1.3 -> 1.8 ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Конверсия от 1.3 -> 1.8 ?

Мнение от amonev » 12 дек 2007, 10:44

Здравейте колеги!

Имам Сиера 1.3 OHC. Въможно ли е да се направи конверсия на двигателя без се сменя целия към по-голяма кубатура /1.8, 2.0 OHC примерно/.

Каква е процедурата, какви части ще ми трябват и ориентировъчно какви пари ще ми струват?
Е ли правото право?

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 12 дек 2007, 11:59

защо не си вземеш направо 1.8 или 2.0, няма да ти струва много :roll: аз също съм се наканил да го правя скоро

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 дек 2007, 12:28

150 лева струва един ОНС 2.0 карбуратор 200 лева можеш да се спазариш със скоростите... Монтажа е за 4 часа ... само на мотора на скоростите незнам :P

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 12 дек 2007, 15:09

Не мисля че само карб-а решава проблема. Глава, бутала, сегменти ... чувал съм че от 1.3 до 2.0 OHC блока е еднакъв и можело да се направи промяна :?

пп - doctordre, ако няма друг начин ще сменя целия двигател, но ако не се налага, а са само някои части ще ми е удоволствие да се поизцапам :D
Е ли правото право?

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ...

Мнение от doctordre » 12 дек 2007, 16:52

amonev написа:Не мисля че само карб-а решава проблема. Глава, бутала, сегменти ... чувал съм че от 1.3 до 2.0 OHC блока е еднакъв и можело да се направи промяна :?

пп - doctordre, ако няма друг начин ще сменя целия двигател, но ако не се налага, а са само някои части ще ми е удоволствие да се поизцапам :D
веномчо имаше впредвид че цял двигател карбураторен 2.0 кубика струва толкова :D иначе от 1.3 до 2.0 тия двигатели са идентични обаче не знам дали може да се преправят, мисля че диаметъра на буталата е различен :?

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 12 дек 2007, 16:58

Моя грешка, сори :)

Именно, мисля си че разликата е в цилиндровия блок, буталата, сегментите, карба ... незнам как стоят нещата с главата, клапаните, вала и колекторите.
Е ли правото право?

Потребителски аватар
Sound`of`GB
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 22 сеп 2006, 23:53
Модел на автомобила: ford escort 1,8d 92/escort 1.8 115hp 97"/Peogeot 306 1,9d 98"
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Sound`of`GB » 12 дек 2007, 19:24

Оценявам идеята и знам ,че сега ще ми затрият мнението защото излиза извън темата ,но може би е време и за друга колица пък тази да си я оставиш за експерименти или ти си знаеш де......
''Gabrovo Audio Team"

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 12 дек 2007, 21:32

Мислел съм си и за друга колица, но засега ще си остана със старият чичо Форд ... ем си му знам всичко, а и нали все още ме кара :)
Е ли правото право?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 дек 2007, 21:54

Най-вероятно освен диаметъра и хода ( респективно коляновия вал) ще е различен. Това че блоковете външно са еднакви не е гаранция за това че ще стане. По принцип промяна на ходовия обем се получава със промяна на диаметъра, хода или и двете.
Това което искаш да постигнеш не е невъзможно, но по-добре като ти се занимава вземи както каза Веномчо двигател направи му ремонт и го монтирай. Така ще имаш желания д-л със гарантирано качество а и ще натрупаш много полезен опит, без да се притесняваш че нещо ще се обърка, другия ти д-л ще си стои непокътнат.
П.П. Търси двигател с документи и не се подлъгвай да пренабиваш твоите номера.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 12 дек 2007, 23:57

Мерси. Преди малко гледах в Хайнес менюъла за различният ход ... играчка ще си бъде май :( Ако попадне читав двигател няма да му мисля.
Е ли правото право?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 18 госта