НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 16 дек 2007, 11:35

jordj написа:Антон Маринов,
Колега по горе ти писаха смени термостата и проблема ще ти е решен.Ако се съмняваш в предложението на колегите то свалиго.Виж дали нее постоянно отворен.Ако е отворен е за Смяна сто процента.
При студен двигател триенето епоголямо и разхода се увеличава.
Благодаря ви за съветите най вероятно ще сменя термостат оше утре ще отида да питам кога ми е свободен майстора.

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 17 дек 2007, 17:35

FordSierra1.6L написа:
jordj написа:FordSierra1.6L,
Колега най вероятно датчика ти показва грешно.
Там не мога да ти кажа как се оправя проблема но погледни буксата на датчика (при двигателя )да не се е окислила .
Ми възможно е и това да е .... но проблема с парното е възможно да е свързан с термостата...странно е и немога да разбера от какво е ....
Провери си датчика.Може да иска смяна.Ако колата загрява а стрелката стои значи взимай нов. :D Ако не ти загрява колата проблема е от термостата.Това е!Нищо сложно няма.Лично мое мнение.За тези картони по добре не си правете беля.Все пак не са жигулита или московци(които са бавнооборотни и по трудно загряват).Преди седмица датчика ми беше направил беля.Още като запаля и дори като включа на контакт.Стрелката започваше да се вдига нагоре и заставаше вирната над червеното!Направо се оплаших.Отидох при един познат майстор.Погледна го и датчика си беше заминал.Бях му споменал,че като вдигне температура не включва перката.Ато се оказало,че било сцепено маркучето и отам.Смених маркуча със датчика на него и сега нямам проблем.Перката се включва след "О".И сега хем ми отчита стрелката както трябва хем и перката си знае работата. :wink:

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 17 дек 2007, 19:13

а това с бавното загряване сигурен ли си че имаш антифриз а не чиста вода или сместа ти е добре направена? защото аз карах с вода до сега и аз вече си свършвам работата с колата а то са сеща да загрее... и по трудно палеше но сега няма проблем

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 19 дек 2007, 21:33

Край реших си проблема смених термостата и всичко е ОК!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 20 дек 2007, 09:45

Антон Маринов написа:Край реших си проблема смених термостата и всичко е ОК!
Браво колега, ако всички си пишехме как сме решили проблема или нерешили щеше да е по-лесно за някой, които му изникне същия проблем.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта