запалване ,въздух в системата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
RRR
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 дек 2007, 07:52
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD KOMBI
Status: Извън линия

запалване ,въздух в системата

Мнение от RRR » 03 яну 2008, 09:17

колеги от скоро карам форд модел 1.8 тди ескорд и въобще съм нов в света на дизелите и вече имам следния проблем: след престой една или две нощи ,нафтата ми се връща в резервоара или незнам каде отива но сутрин ми е трудно паленето,нужно е едновременно да въртя стартера и някой да подкачва с бутона за ръчно подкачване.какво трябва да сменя или огледам,иначе като запали през целия ден няма проблеми

Потребителски аватар
Driftcho
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 дек 2007, 18:10
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi
Status: Извън линия

Серивз

Мнение от Driftcho » 03 яну 2008, 16:01

Колега за проблема ти мога да ти препорчьм сервиз. Намира се след моста Чавдар в дясно, добре работят и не взимат скьпо. Сервиза е за Форд.Дано да сам ти помогнал. :wink:

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 03 яну 2008, 17:35

Обикновено се появява проблем в инжектора - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6195#36195 или в един клапан дето му викат авансатор - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9153.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 164#110164
Изображение

RRR
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 дек 2007, 07:52
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD KOMBI
Status: Извън линия

Re: запалване ,въздух в системата

Мнение от RRR » 06 яну 2008, 15:04

благодаря за съвета още утре ще купя инжектор-ще пиша за последиците

RRR
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 дек 2007, 07:52
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD KOMBI
Status: Извън линия

Мнение от RRR » 15 яну 2008, 10:52

#.-S: след като смених ремонтния комплект на инжектора вече паля сътрин понякога когато е по студено от втория-третия път с повечко въртене но пали

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 яну 2008, 20:09

Ще свикнеш. И аз първата зима въртях повече сутрин. При подгряването не се води по лампата за подгряване, а по тази за абс-а. 4-5 секунди след като изгасне абс-а въртиш ключа за да палиш. Идеята е да включиш стартера мъничко преди да изключи релето за подгревните свещи. С времето ще придобиеш усет колко време греят свещите. Релето изключва свещите, когато чуеш едно силно ЦЪК. Трябва така да прецениш момента на паленето, че да е малко преди цъкването. Така би трябвало да палиш от първия път.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта