запалване ,въздух в системата
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 17 дек 2007, 07:52
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD KOMBI
- Status: Извън линия
запалване ,въздух в системата
колеги от скоро карам форд модел 1.8 тди ескорд и въобще съм нов в света на дизелите и вече имам следния проблем: след престой една или две нощи ,нафтата ми се връща в резервоара или незнам каде отива но сутрин ми е трудно паленето,нужно е едновременно да въртя стартера и някой да подкачва с бутона за ръчно подкачване.какво трябва да сменя или огледам,иначе като запали през целия ден няма проблеми
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Обикновено се появява проблем в инжектора - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6195#36195 или в един клапан дето му викат авансатор - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9153.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 164#110164
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 164#110164
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 17 дек 2007, 07:52
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD KOMBI
- Status: Извън линия
Re: запалване ,въздух в системата
благодаря за съвета още утре ще купя инжектор-ще пиша за последиците
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ще свикнеш. И аз първата зима въртях повече сутрин. При подгряването не се води по лампата за подгряване, а по тази за абс-а. 4-5 секунди след като изгасне абс-а въртиш ключа за да палиш. Идеята е да включиш стартера мъничко преди да изключи релето за подгревните свещи. С времето ще придобиеш усет колко време греят свещите. Релето изключва свещите, когато чуеш едно силно ЦЪК. Трябва така да прецениш момента на паленето, че да е малко преди цъкването. Така би трябвало да палиш от първия път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта