Гаснене на студено Ford Fiesta 1.1 Automat
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 яну 2008, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Automatic 90г.
- Status: Извън линия
Гаснене на студено Ford Fiesta 1.1 Automat
Здравейте, искам да кажа първо, че прегледах темите за проблемите с фиести, и сигурно съм намерил отговора на проблема ми, но все пак искам вашето компетентно мнение.
Наскоро купих Форд Фиеста 1.1 Автоматик 90г.
Колата има смукач, и предишния собственик ми каза да я паля винаги на смукач и да го изключвам след като загрее. ОК ама наследващия ден сутринта като я запалих на смукач, 1мин по късно двигателя изгасна...
Със или без смукач, се същата работа, колата гасне....
И това се повтаря всеки божи ден когато колата е студена, трябва постоянно някой да седи вътре и да дава ГАЗ ГАЗ ГАЗ за да загрее (поне 10мин), и чак тогава евентуално може да тръгне.
Загрее ли веднъж проблема изчезва, въпреки че пак ми се струват нисички оборотите когато е в спряло положение на "директна".
Гледах из темите, че препоръчвате да се регулира моторчето за празен ход, може ли някои да ми каже каде се намира това моторче ама по потробничко? пък и снимки ако има да пусне най добре
Ако е трудно за обяснение, някой знае ли каде онлайн мога да намеря Manual за фиестата?
ПС, колата има газова уредба, която обаче не е вързана (маркучите и са разкачени).
И се кара само на бензин 95.
предварително Thanks.
Наскоро купих Форд Фиеста 1.1 Автоматик 90г.
Колата има смукач, и предишния собственик ми каза да я паля винаги на смукач и да го изключвам след като загрее. ОК ама наследващия ден сутринта като я запалих на смукач, 1мин по късно двигателя изгасна...
Със или без смукач, се същата работа, колата гасне....
И това се повтаря всеки божи ден когато колата е студена, трябва постоянно някой да седи вътре и да дава ГАЗ ГАЗ ГАЗ за да загрее (поне 10мин), и чак тогава евентуално може да тръгне.
Загрее ли веднъж проблема изчезва, въпреки че пак ми се струват нисички оборотите когато е в спряло положение на "директна".
Гледах из темите, че препоръчвате да се регулира моторчето за празен ход, може ли някои да ми каже каде се намира това моторче ама по потробничко? пък и снимки ако има да пусне най добре

Ако е трудно за обяснение, някой знае ли каде онлайн мога да намеря Manual за фиестата?
ПС, колата има газова уредба, която обаче не е вързана (маркучите и са разкачени).
И се кара само на бензин 95.
предварително Thanks.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пробвахте ли варианта смукача да не го дърпате до край? Примерно до половината или малко повече, но не докато опре. Погледнахте ли дали жилото върши някаква работа?
Имаш някакъв инжекцион или е с карбуратор?
Имаш някакъв инжекцион или е с карбуратор?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 яну 2008, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Automatic 90г.
- Status: Извън линия
Днес ще пробвам да го дръпна нна половина.madboy написа:Пробвахте ли варианта смукача да не го дърпате до край? Примерно до половината или малко повече, но не докато опре. Погледнахте ли дали жилото върши някаква работа?
Имаш някакъв инжекцион или е с карбуратор?
За какво жило става дума, извинете ме ама хич ме няма по автомобилите, бихте ли били по конкретен.
Според мен трябва да е карборатор, но не съм много сигурен, на всеки на който му кажа че колата има смукач, ми казва че е карбуратор, дали е наистина така незнам

Възможно ли е това с гасненето да се причинява и от кофти бензин???
защото като я купувах колата, не беше карана няколко дни, човека я запали и докато я чистеше от снега, нямаше никакъв проблем, не изгасна, след това аз като сипах 95 от лукойл... да е бил скапан просто бензина?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като дръпнеш смукача не натискай педала на газта, защото я давиш. Ако я задавиш не помпай на педала, а го държиш натиснат до дупка и въртиш стартера. Би трябвало да се размирише на бензин, ако я задавиш. Дали се дави може да провериш и ако отвъртиш свещите, те ще са мокри при задавяне.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 яну 2008, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Automatic 90г.
- Status: Извън линия
Аха разбрах, ами не симптомите не са като да се дави колата, щото до колкото знам тогава първо почва да подскача?madboy написа:Като дръпнеш смукача не натискай педала на газта, защото я давиш. Ако я задавиш не помпай на педала, а го държиш натиснат до дупка и въртиш стартера. Би трябвало да се размирише на бензин, ако я задавиш. Дали се дави може да провериш и ако отвъртиш свещите, те ще са мокри при задавяне.
тук както си работи двигателя, изведнъж падат оборотите и гасне, това говорим в рамките на около 30-40 сек след като сме я запалили колата и сме я оставили да бачка на празен ход без да даваме газ.
Ако в този момент включа и духалката, смятай че 10сек след като я включа изгасва колата.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Щом си с ръчен смукач трябва да е с карбуратор. От моя (горчив) опит с карбуратори мога да извадя предположението "запушени жигльори". Друг възможен сценарий е карбуратора да се пълни с масло, и такава гадост ми се е случвала - двигателя издухан и през маркуча към филтъра освен въздух качва и масло и става манджа с грозде.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: :-/
Пали с опънат до край смукач щом пали без проблем така.
След мъчнико почни да го прибираш плавно.
На Ескорта ми смукача се фиксираше на някакво средно положение. Рязка ли чоп ли кво имаше там така и не съм го гледал но се усещаше марка.
Начи дириш тази средна позиция на смукача.
Като позагрее си го прибери де
Не я ли усещаш да се дави и да мени оборотите преди да угасне?
Пробвай с тази средна позиция дали няма да е по-стабилен двигателя докъто е студен.
След мъчнико почни да го прибираш плавно.
На Ескорта ми смукача се фиксираше на някакво средно положение. Рязка ли чоп ли кво имаше там така и не съм го гледал но се усещаше марка.
Начи дириш тази средна позиция на смукача.
Като позагрее си го прибери де

Не я ли усещаш да се дави и да мени оборотите преди да угасне?
Пробвай с тази средна позиция дали няма да е по-стабилен двигателя докъто е студен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 46 госта