Mondeo 1.8TD-93год-проблем с паленето
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 мар 2008, 09:35
- Модел на автомобила: Mondeo '93 1.8TD
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Mondeo 1.8TD-93год-проблем с паленето
Изчетох бая теми за проблеми с паленето, та направо:
1. Върти- Запалва и след 4-5 секунди изгася, после колкото и да върти няма палене
Проверих:
1. Палеца на помпата на горивният филтър е твърд (т.е. системата е обезвъздушена)
2. Свещи О.К.
Какво друго да проверя???
3. Дали е от ел. клапана който пуска гориво ??
1. Върти- Запалва и след 4-5 секунди изгася, после колкото и да върти няма палене
Проверих:
1. Палеца на помпата на горивният филтър е твърд (т.е. системата е обезвъздушена)
2. Свещи О.К.
Какво друго да проверя???
3. Дали е от ел. клапана който пуска гориво ??
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
- Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
...ами колега свали клапана изкарай му карантиите...то една пружинка и метална сърцевина...завии го пак и опитай..само че така като пишеш останах в впечатлението че това е Лукас помпа...и след това ще трябва да изгасиш двигателя ръчно от помпата...а щом бутона над филтъра е твърд, явно проблема не е във връщането на горивото
основният дефект на автомобила е зад волана!!!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 05 мар 2008, 09:35
- Модел на автомобила: Mondeo '93 1.8TD
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
ЗАПАЛИХ
Та значи опънах един кабел от плюса на акумулатора към клапана- чатка сериозно...та помислух може да не е от него /отваря/.
Развих една колендрова връзка на тръбичката, която ми вкарва гориво от ГНТ към разпръсквачите и пробвах да запаля.
Първо се "закашля", припатка и след това всичко си доъде на място т.е. стабилизира си оборотите и се оправи.
Изглежда въздух е попаднал в ГНП в тръбички между горивният филтър и помпата, а не преди него..
Мисля все пак да сменя маркучите с прозрачни и да натегна всички болтове с дефтунги намиращи се на ГНП...
Та значи опънах един кабел от плюса на акумулатора към клапана- чатка сериозно...та помислух може да не е от него /отваря/.
Развих една колендрова връзка на тръбичката, която ми вкарва гориво от ГНТ към разпръсквачите и пробвах да запаля.
Първо се "закашля", припатка и след това всичко си доъде на място т.е. стабилизира си оборотите и се оправи.
Изглежда въздух е попаднал в ГНП в тръбички между горивният филтър и помпата, а не преди него..
Мисля все пак да сменя маркучите с прозрачни и да натегна всички болтове с дефтунги намиращи се на ГНП...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта