escort xr3i-двигател+проблеми

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lcr
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 13 май 2008, 00:05
Модел на автомобила: ford taunus wagonstation v6 -1971 , Jeep Cherokee 2,1 tdi "KOMМANDO" , Honda Shadow VTX 600 , vaz 2105
Status: Извън линия

escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от lcr » 13 май 2008, 00:48

здрасти на всички!
имам едно малко фордче..само че доста пипано : купено от англииски аматьорски рали тийм. наскоро нещо му стана :студен...върви като..на самолет...обаче загрее ли...направо умира. наскоро в движение угасна от тогава му се моля...кога иска пали..когато обаче неще...многото акумулатори няма да помогнат. РС 1600 ,механичната инжекция. няма проблеми с течове на горива или спукани маркучи.мерси предварително !!!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от Любо » 13 май 2008, 09:29

Не съм много добре запознат с този двигател, но дали има вакуумни линии и те здрави ли са?
Налягането на горивото в нормите ли е?
Трябва да има моторче за празния ход, то работи ли?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от cocoff » 13 май 2008, 11:34

lcr написа:...
Едва ли някой ще ти каже каква е причината... То при заводското изпълнение може да има поне 7-8 причини, а щом е "доста пипано" - още повече.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

lcr
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 13 май 2008, 00:05
Модел на автомобила: ford taunus wagonstation v6 -1971 , Jeep Cherokee 2,1 tdi "KOMМANDO" , Honda Shadow VTX 600 , vaz 2105
Status: Извън линия

Re: escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от lcr » 14 май 2008, 09:20

здрасти на всички !!! значи..няма степ мотор за празните обороти . има баи-пас за въздуха , тои е определя празните обороти, те са в рамките на нормалното около 800-900 оборота (олекотен е маховикът)всички вакууми са наред.. и това прави тази картинка доста интерестна за разбиране от какво става това ...но.. мен ме съмняват дюзите.инжекцията е "бош к джетроник" и няма нищо електронно по нея.
в ремонтният каталог на "Хаинс" има само 2 страници по този модел... а маисторите на тези фордчета само клатят глави...много играчка имало и не си струвало парите.смени си дюзите...така казват и ако не се оправи този проблем вариантът е само на замяна на инжекцията с един или 4 карбуратора или газова уредба.
но наи ми допада вариантът с 4 карбуратора. при заводско изпъление това нещо има 115 коня при 11 компресия , при замерването на компресията показа че е 13,5. буталата са за турбина мотор..двигателът е РС1600 и има много изпълнения от рода 350 ...до 600 коня.в сегашнотото си състояние от 0-100 (преди проблема) беше 6,5 секунди и на мокро време в завои създаваше доста трудности с подаването на газ-колата просто не можеше да завива а на сухо доста се заигравах с опелчета GSI и голфчета GT, а сега е ИНВАЛИД. и това ме дразни...ако можете да ми помогнете бих бил много благодарен !!!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от Любо » 14 май 2008, 09:39

Доколкото знам при инжекциона има една мембрана. Да не би да е за смяна?
Ако е за смяна най-сигурно е да я вземеш от Бош (поне така съм чувал), ако я имат.
Дюзите и клапанчето - ултразвуково почистване. Или клапанчето можеш да изчистиш по начина описан във форума, а дюзите с добавка за почистване.
Не видях да си писал за налягането на горивото...
Замери налягането на бензина, провери самата помпа да не гълта въздух отнякъде, провери си и горивния и въздушия филтри.
Пиши как се развиват нещата.
Успех

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от noface » 14 май 2008, 16:49

Искам само да ти кажа че турбо колите са с по-ниска компресия от атмосверните, тази разлика в повечето случаи е точно от буталата.Ако отвойте са от турбо трябва да ти е шлайфана главата 3мм :roll: А това за майсторите дето клатят глава аз отдавна си ги слагам на *** .Те като не разбират от нещо и те карат да си сменяш колата.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort xr3i-двигател+проблеми

Мнение от Sasho85 » 22 май 2008, 23:05

Провери имаш ли искра. Другото, което можеш да провериш е дали петата дюза, която впръсква допълнително количество гориво при студен двигател спира да работи. Ако не спира може да постъпва в цилиндрите твърде богата горивна смес и колата за това да гасне.
Иначе според мен това е най добрия вариант за инжекционна с-ма.
Автомобилен ретро клуб Shark

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта