Ескорт/Орион 1.4 i
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорт/Орион 1.4 i
От доста време насам колата ми работи на по висока температура на охладителната течност. Т.е. според мен по висока. Не че в София няма задръствания и не че не изминавам 8 км за 45 мин, но на четвъртият - петият километър, колата е загряла така че почва да се вклюва перката на радиатора. Това се случва при показание на уреда на N която при мен е най високо. Следва охлаждане и пада на средата или около нея на О. Питанката е при вас ако се включва перката при какво показание на уреда става ?
Така искам да уточня някой евентуални питания. В края на миналото лято смених датчика за уреда на таблото. Не съм сменял обаче датчика за перката на вентилатора. При пътуване на дълъг път, без да влизам в дълги изкачвания показанията на уреда са в средата. При изкачване стигаме до положението описано по горе.
Така искам да уточня някой евентуални питания. В края на миналото лято смених датчика за уреда на таблото. Не съм сменял обаче датчика за перката на вентилатора. При пътуване на дълъг път, без да влизам в дълги изкачвания показанията на уреда са в средата. При изкачване стигаме до положението описано по горе.
Поздрави


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт/Орион 1.4 i
Според мене е нормално. Датчика на този модел включва на102градуса, което е горе-долу там където го описваш. Ако въпреки това се притесняваш може да го примериш, обаче при тази температура като се разхерметизира ще кипне и може да те изгори. Може би трябва да се мери температурата на корпуса на термостата. Радиатора е същия и при по-големите мотори и затова за този мотор на дълъг път дори и през лятото се поддържа температурата на отваряне на термостата, без да се налага включване на вентилатора, той се включва когато температурата започне да доближава критичната.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт/Орион 1.4 i
Хм, проблема е че реално времето все още е не много топло, а перката ми се включва редовно. Говорим за градско каране. Чудя се дали е възможно поради запушена/лошо работеща изпускателна система да се получава подобно загряване. Това чудене произтича от слабото според мен духане от ауспуха.
ПП. Абе май много се заглеждам.
ПП. Абе май много се заглеждам.

Поздрави


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт/Орион 1.4 i
От запушена изпускателна с-ма ще имаш загуба на мощност, до пълно спиране, но не смятам че от това ще загрява. Ненормално загряване ще има при проблем със охладителната с-ма, задръстен радиатор или повреден термостат. Времето не е много топло но във градските задръствания ми се струва нормално, още повече че извън града се държи нормално.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт/Орион 1.4 i
Таблото или по точно стрелка за температурата при мен би трябвало да е същата, но честно да ти кажа никога не ми е ходила в зоната след средата както го описваш. Разбира се може да си зависи от самото табло, откатко карам на газ колата загрява по-бързо отколкото на бензин и по-често се включва перката.
Виж си нивото на антифриза на "маx" ли е когато е топла, капачката на разширителния съд дали е затегната хубаво.
Виж си нивото на антифриза на "маx" ли е когато е топла, капачката на разширителния съд дали е затегната хубаво.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Ескорт/Орион 1.4 i
Моята също има подобен „проблем“, както и други колеги.
Виж тук - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=19726" onclick="window.open(this.href);return false;
Вече си мисля, че са ни малко старички и задръстени радиаторите. Не трябва да се шашкаш, щом включва перката и охлажда. Само гледай да не подмине „N“-то, че става мазало
!
Виж тук - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=19726" onclick="window.open(this.href);return false;
Вече си мисля, че са ни малко старички и задръстени радиаторите. Не трябва да се шашкаш, щом включва перката и охлажда. Само гледай да не подмине „N“-то, че става мазало

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт/Орион 1.4 i
Сменях термостата в края на миналото лято. Няколко дена по късно датчика на уреда на таблото даде фира, смених го и него и се почна. Подозирам термостата. Този който купих е Беер. Старият ми си беше моторкрафт. Лошото е че все не ми остава време да върна старият термостат за проба, а след това ако се налага да взимам и нов , но от МП.
Поздрави


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 29 госта