Колектори, какво печеля от тях.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колектори, какво печеля от тях.
Знам че не е правилното място да пиша, но смятам тук ще получа по-смислени отговори.
Ровех из нета и ми попаднаха изпускателни колектори за БМВ-то.
Нямам нужда да сменям нищо по ауспусите, но ми се въртят из главата малко промени по предната част.


Пише, че са керамични, цената е нормална. Има място за датчика, така че... не би било съществен проблем. Смятам средното и задното гърне ще понесат промяната в потока. Просто ще трябва да заменя кат-а с резонатор.
To е ясно че не са керамични, но са с по-малко извивки от стандартните. Чел съм че колектори на стандартна система постигат поне 10% повишение на мощността. Не че ми трябва повече, но ми е интересно дали ще има осезателен ефект и дали ще остане все още така тиха.
Това е адреса на магазина: Ebay store - Click Here
Ровех из нета и ми попаднаха изпускателни колектори за БМВ-то.
Нямам нужда да сменям нищо по ауспусите, но ми се въртят из главата малко промени по предната част.


Пише, че са керамични, цената е нормална. Има място за датчика, така че... не би било съществен проблем. Смятам средното и задното гърне ще понесат промяната в потока. Просто ще трябва да заменя кат-а с резонатор.
To е ясно че не са керамични, но са с по-малко извивки от стандартните. Чел съм че колектори на стандартна система постигат поне 10% повишение на мощността. Не че ми трябва повече, но ми е интересно дали ще има осезателен ефект и дали ще остане все още така тиха.
Това е адреса на магазина: Ebay store - Click Here


-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Re: Колектори, какво печеля от тях.
Много евтини ми се виждат,особено за ceramic coated колектори.Не видях да пише и от каква стомана са.Честно казано съм малко скиптичен относно тези тънкани в ebay.com дето ги продават.Освен това мисля че на напълно сериен двигател и генерация не биха донесли желания резултат,но все пак това си зависи и от размерите и "архитектурата" на серийните колектори.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колектори, какво печеля от тях.
Стандартните изглеждат доста добре. Аз си търся разпънки за амортисьорите, случайно ги видях и ми стана интересно...

Иначе гоня промоция на предна и задна разпънка, за да не е толкова тежка доставката.

Иначе гоня промоция на предна и задна разпънка, за да не е толкова тежка доставката.


- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колектори, какво печеля от тях.
Ми незнам фабрично какво ти представляват колекторите, ама тези за коти питаш са 4-1 което ще рече, че колата би трябвало да се отпуши във високите обороти а в средните и ниските ще е или както преди или малко по-зле (има една книга- Modern Engine Tuning кадето пишеше кой вид какви предимства има и какво прави) а ако беше 4-2-1 тогава мощността ще е най-добре между средните и вискоте, но повече към средните обороти... и пак в ниските беше, или както обикновенно или по-зле (това по-зле/по-добре в таблиците го пишеха разлика към 1-2кс. на дв. 100-200кс. май) Също в сравнение с чугунен колектор, тръбите са по-шумни, чува се кънтене, което се преодолява с термолента (аз си слагах такава - 120лв. 5см./15м.
и наистина поутихната тръбите малко от малко, не кънтят вече толкова... ама и също спря да пече със тази сила под капака, че аз сменях 2 разширителни съда от спукване/стопяване от към тръбите преди да сложа лентата
)


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта