въпрос за регулировка на клапани
- kocef
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
- Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
- Местоположение: nedelino
- Status: Извън линия
въпрос за регулировка на клапани
Здравейте колеги.Искам да попитам незнам дали е за тоз раздел вапроса ми но вече взех да го пишя.Питането ми е за регулировка на клапаните на фиеста 92 година с повдигачи е двигателя,регулировката на клапаните със пластини ли се прави на тоз модел или с метални пръстени.Мисля че колата е доста стара като модел отварял сам ги клапаните и мисля че са за регулировка
доста хлабина имат и не е равномерна навсякаде.Начи според мен се регулират с пластините,но да попитам да не направя некои гаф.Ако ми отговорите предварително благодарско от мен >:D<: 



нямам точки запетайки таи ме учиха в даскалото
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за регулировка на клапани
Ако си с мотор 1.1 или 1,3 за да върви трябва да трака,иначе са ти натегнати клапаните и може да изгориш някой.Регулират се с пластини.
Сега ще спомена 2 цифри по спомен. Изпускателни-0.40мм ,смукателни -0.35мм,но провери за всеки случай.
Сега ще спомена 2 цифри по спомен. Изпускателни-0.40мм ,смукателни -0.35мм,но провери за всеки случай.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: въпрос за регулировка на клапани
http://store1.data.bg/tco/ford/Haynes%2 ... a%2089-95/
тук пише как става, виж точно в коя глава е.
има описание и инструкции.
тук пише как става, виж точно в коя глава е.
има описание и инструкции.
Последна промяна от licho на 16 юли 2008, 17:33, променено общо 1 път.

- kocef
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
- Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
- Местоположение: nedelino
- Status: Извън линия
Re: въпрос за регулировка на клапани
изчетох целия форум за хлабините и открих,че трябва да са 0,22 всмукателните хлабина, а за испускателните трябва да са 0,32хлабина.Ако някои знае по точни сттоиности за двигател 1,1кк.нека пише.Един колега е дал изображение,но не ми зарежда благодаря все пак 

нямам точки запетайки таи ме учиха в даскалото
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: въпрос за регулировка на клапани
извинявай исках линк да дам, но се объркахkocef написа:изчетох целия форум за хлабините и открих,че трябва да са 0,22 всмукателните хлабина, а за испускателните трябва да са 0,32хлабина.Ако някои знае по точни сттоиности за двигател 1,1кк.нека пише.Един колега е дал изображение,но не ми зарежда благодаря все пак

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 мар 2009, 17:08
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: въпрос за регулировка на клапани
аз имам 93та година но мисля че двигателите са еднакви хлабината трябва да е всмукателни 0.25 изпускателни 0.35
така съм го чел в книгите за центровка на двигатели
така съм го чел в книгите за центровка на двигатели
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Да попитам и аз за регулировка на клапани
Да използвам темата, моля дайте точна информация за Zetec S 1.25.
1. Какъв тип са хидравлични или не, питам защото в руски сайт чета дословно - благодарение на хидравличната компенсация на разстоянието (хлабината), проверка на хлабината се извършва само на всеки 150000 км. пробег. Каква е тази компенсация, отгоре има една метална чашка обърната надолу с отвора върху клапана, отгоре е този пул за реглаж на хлабината, може би отдолу чашката съответно цялото пространство където е талерката пружината, стъблото на клапана се пълни с масло. Но как действа тази хидравличната компенсация .......?
2. Хлабина на клапани съответно изпускателни , смукателни, пак там чета - хлабина при студен двигател - 0,17-0,23 мм за смукателни и 0,27-0,33 мм за изпускателни. Така ли е ?
3. Различна ли е дебелината на изпускателни и смукателни пулове за реглаж на хлабината ?
Питам защото днес мерих хлабината и намирам фрапантни разлики, на един от изпускателните въобще не мога да пъхна пластинка от 0,10 мм. (то този цилиндър и не работи като хората свеща е опушена, има копресия 7,6) другите изпускателни са от 0,10 до 0,26 мм, само един е 0,30мм. Понеже есента сменя всичките изпускателни клапани то явно "майстора" ги регулирал така, че си е оставил ръцете. Писна ми. Чудя се дали не е сложил някакви клапани които не са точно за тази глава или с по дълги стъбла.
Смукателните не са сменяни и само един е с 0,13 мм. докато други два са по 0,25 мм. останалите в норма.
Да се заема да въртя пуловете, но ще трябва да свалям валове, ангренажен и всичките му простотии. Иначе може и без да се свалят, но е трудно да се вадят пуловете от сам човек.
Та този мой майстор ще го зарязвам, явно ще ходя на сервиз или при друг "баш майстор" ама къде във Варна ?
1. Какъв тип са хидравлични или не, питам защото в руски сайт чета дословно - благодарение на хидравличната компенсация на разстоянието (хлабината), проверка на хлабината се извършва само на всеки 150000 км. пробег. Каква е тази компенсация, отгоре има една метална чашка обърната надолу с отвора върху клапана, отгоре е този пул за реглаж на хлабината, може би отдолу чашката съответно цялото пространство където е талерката пружината, стъблото на клапана се пълни с масло. Но как действа тази хидравличната компенсация .......?
2. Хлабина на клапани съответно изпускателни , смукателни, пак там чета - хлабина при студен двигател - 0,17-0,23 мм за смукателни и 0,27-0,33 мм за изпускателни. Така ли е ?
3. Различна ли е дебелината на изпускателни и смукателни пулове за реглаж на хлабината ?
Питам защото днес мерих хлабината и намирам фрапантни разлики, на един от изпускателните въобще не мога да пъхна пластинка от 0,10 мм. (то този цилиндър и не работи като хората свеща е опушена, има копресия 7,6) другите изпускателни са от 0,10 до 0,26 мм, само един е 0,30мм. Понеже есента сменя всичките изпускателни клапани то явно "майстора" ги регулирал така, че си е оставил ръцете. Писна ми. Чудя се дали не е сложил някакви клапани които не са точно за тази глава или с по дълги стъбла.
Смукателните не са сменяни и само един е с 0,13 мм. докато други два са по 0,25 мм. останалите в норма.
Да се заема да въртя пуловете, но ще трябва да свалям валове, ангренажен и всичките му простотии. Иначе може и без да се свалят, но е трудно да се вадят пуловете от сам човек.
Та този мой майстор ще го зарязвам, явно ще ходя на сервиз или при друг "баш майстор" ама къде във Варна ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта