Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:10
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i 1994
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
Здравейте, снощи като бързах за финала на шампионската лига, малко понастъпах Мондеото (1.8, 1994г. пълна инжекция). Изведнъж вдигна обороти на празен ход все едно че съм дал газ до ламарината. Къде може да е проблема? На другата сутин като запалих - същата работа, ще излязат буталата да видят кой дава газ.
Предварително благодаря на тези които ще се отзоват.
Предварително благодаря на тези които ще се отзоват.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
освен да ти е блокирало жилото и дросела да ти стои отворен друга причина не виждам.
Клапана за ПХ ако прави мизерий не може да вдигне до толкова оборотите-може до 3-3500об.
Вдигай капака и гледай кво става там около дросела.
Клапана за ПХ ако прави мизерий не може да вдигне до толкова оборотите-може до 3-3500об.
Вдигай капака и гледай кво става там около дросела.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:10
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i 1994
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
Жилото си е добре, закачено си където трябва, сле малко ще отида да сваля нещата около инжекцията, защото много, много не се вижда какво става там. Възможно ли е да е електроника и ако махна клемите на акумулатора да рестартирам компютъра дали нама да се оправи?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
Може да ти е заяла дроселовата клапа в отворено положение или да се е скъсала пружината, която я затваря. Другия вариант е TPS-а да е сдал багажа и да давава постоянен сигнал, че клапата е отварена.
Пробвай да откачиш акумулатора. Но докато чакаш да се изтрие грешката свали резонатора и виж дроселовата клапа.
Пробвай да откачиш акумулатора. Но докато чакаш да се изтрие грешката свали резонатора и виж дроселовата клапа.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:10
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i 1994
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Убийствено високи обороти на празен ход Мондео
Ще видя как е дроселната клапа и до един час ще пиша какво съм направил.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
ТПС-а и да дава грешен сигнал няма да може да вдигне оборотите толкова,защото ще липсва въздух(при затворена клапа),по скоро колата ще се удави от богата смес.Любо написа:Може да ти е заяла дроселовата клапа в отворено положение или да се е скъсала пружината, която я затваря. Другия вариант е TPS-а да е сдал багажа и да давава постоянен сигнал, че клапата е отварена.
За другото съм аболютно съгласен с теб.

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:10
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i 1994
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
Благодаря на всички за полезните съвети, обаче ако ви кажа какъв беше проблема няма да ми повярвате. Значи откачих си акумулатора и махнах пластмасовата джаджа дето е нанизана на дроселната клапа. И какво мислите че виждам, наистина клапата беше заяла, но причината беше, че уплътнителя (о-пръстена) който се нанизва на дроселната отвън беше влязъл в нея и я беше заклещил. Как е станала тази работа след като има около 3 см. борд и на всичкото отгоре пластмасовата джаджа го затиска не мога да ви обясня. Фотоапарата не беше в мен, иначе щях да снимам ситуацията. Сега всичко е ОК и отново благодаря за съветите.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
Като се по-задръсти възд.филтър стават тия номера.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 05 авг 2008, 21:43
- Модел на автомобила: Ford Mondeo '98 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Убийствено всики обороти на празен ход Мондео
Здравейте,
имах подобен проблем с моето монди и се оказа че причината е съвсем друга. ( Колата ми е внос от холандия с фабрично газово vialle)
Проблемът се прояви изведнъж. Колата си работеше нормално до последно, но вчера след като запалих двигателя започна да не държе малки обороти на бензин, поради което имаше и проблеми с превключването от бензин на газ. След като покарах малко положението остана същото - на бензин почти не държи малки обороти, тресе и гасне, докато на газ се наблюдаваше обратния ефект, оборотите стояха в диапазона от 1500 до 3500. Например както си карам на трета, изключвам от скорост и оборотите се вдигат до 3500, като след време спадат до около 1500. Вдигнах капака, поразгледах около колекторите и забелязах че от страната на колекторите откъм купето има два свободни щуцера и два маркуча, които свободно си висят. Единият от маркучите беше просто накрайник, който после продължава в нещо като жило, което се спуска надолу към долната средна част на колата. Другият маркуч свършваше в някакво устройство намиращо се в дясната страна на колата ( ако гледаш отпред е лявата страна) откъм страната на купето. Тъй-като не беше очевидно кой маркуч на кой щуцер трябва да се постави, опитах първо по единия начин, после по другия. И по двата начина двигателя си работеше нормално и затова просто оставих маркучите по начина по който ги бях сложил последно. (Този, който продължава в жило поставих в долния щуцер, а този, който отива към дясната страна на колата го поставих на горния щуцер)
Тъй като маркучите стояха доста стегнато на щуцерите ми е трудно да си обясня как са излезли, но все пак се оказа че това е причината
имах подобен проблем с моето монди и се оказа че причината е съвсем друга. ( Колата ми е внос от холандия с фабрично газово vialle)
Проблемът се прояви изведнъж. Колата си работеше нормално до последно, но вчера след като запалих двигателя започна да не държе малки обороти на бензин, поради което имаше и проблеми с превключването от бензин на газ. След като покарах малко положението остана същото - на бензин почти не държи малки обороти, тресе и гасне, докато на газ се наблюдаваше обратния ефект, оборотите стояха в диапазона от 1500 до 3500. Например както си карам на трета, изключвам от скорост и оборотите се вдигат до 3500, като след време спадат до около 1500. Вдигнах капака, поразгледах около колекторите и забелязах че от страната на колекторите откъм купето има два свободни щуцера и два маркуча, които свободно си висят. Единият от маркучите беше просто накрайник, който после продължава в нещо като жило, което се спуска надолу към долната средна част на колата. Другият маркуч свършваше в някакво устройство намиращо се в дясната страна на колата ( ако гледаш отпред е лявата страна) откъм страната на купето. Тъй-като не беше очевидно кой маркуч на кой щуцер трябва да се постави, опитах първо по единия начин, после по другия. И по двата начина двигателя си работеше нормално и затова просто оставих маркучите по начина по който ги бях сложил последно. (Този, който продължава в жило поставих в долния щуцер, а този, който отива към дясната страна на колата го поставих на горния щуцер)
Тъй като маркучите стояха доста стегнато на щуцерите ми е трудно да си обясня как са излезли, но все пак се оказа че това е причината

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта