Escort 1,6 16V 1996 - загря
- Septerra
- потребител
- Мнения: 203
- Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
- Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Escort 1,6 16V 1996 - загря
Здравейте, колеги. Днес по обяд на Красно Село ми загря Ескорт-а. Като слязох и отворих капака видях, че перката не въртеше, запалих колата и пак не завъртя. Преди това почна да вдига леко температурата, когато пуснах климатика. Имат ли някаква връзка климатика, перката и охладителната система и къде да търся проблема?
Благодаря ви предварително!
Благодаря ви предварително!
........
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Escort 1,6 16V 1996 - загря
Започни от резистора за бавната степен на перката - намира са отстрани до перката, една "тръбичка" около 10 см дълга, захванат е с щипки до перката, за да може да се охлажда от нея. При мен е изгорял и съм го шунтирал. Първо можеш да извадиш буксата на датчика за перката (намира се на гуменото съединение между термостата и горния край на радиатора, като отвориш капака е пред очите ти, насочен леко надолу) и да дадеш накъсо левите и после десните й клеми. При даването накъсо трябва да се включват двете степени на перката. Ако едната не се включи виж резистора.
Когато включиш климатика се включва и перката. Мисля, че на бавната скорост. Та ако е изгорял този резистор затова не се включва и при включен климатик. Има доста теми по въпроса, някои от тях мои
, но направи първо това и кажи резултата.
Когато включиш климатика се включва и перката. Мисля, че на бавната скорост. Та ако е изгорял този резистор затова не се включва и при включен климатик. Има доста теми по въпроса, някои от тях мои

- Septerra
- потребител
- Мнения: 203
- Регистриран: 03 авг 2008, 17:56
- Модел на автомобила: 2015 Ford Mondeo ST-Line 2.0 TDCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Escort 1,6 16V 1996 - загря
Първо - мерси за отговора!
После - проблема е решен временно - оказа се, че една жичка за масата е прекъсната и я сменихме, колкото да може да се кара колата, докато я направя по-добре. В момента перката включва и изключва, когато трябва, не съм пробвал климатика, но вярвам, че и той ще работи. Направих опит шунтирайки перката и тя проработи на двете степени, проверихме системата преди датчика и открихме проблема.
После - проблема е решен временно - оказа се, че една жичка за масата е прекъсната и я сменихме, колкото да може да се кара колата, докато я направя по-добре. В момента перката включва и изключва, когато трябва, не съм пробвал климатика, но вярвам, че и той ще работи. Направих опит шунтирайки перката и тя проработи на двете степени, проверихме системата преди датчика и открихме проблема.

........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта