работи на 3 цилиндъра

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

работи на 3 цилиндъра

Мнение от Murphy » 26 сеп 2008, 23:06

Колега моля за помощ! Днес колата започна да работи на три цилиндъра и от аспуха миризмата е много особена! Миришеше на неизгорял бензин.
Смених кабелите на свещите, но уви нямаше ефект пак си прекъсва и работи на три цилиндъра. Утре ще я карам на елкон и ще почистя МАФ-а. Мислите ли че проблема може да е от МАФ-а? Много кофти е чуството и се притеснявам доста...
Russian Roulette is not the same without a gun!

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: За MAF сензора

Мнение от Edinuser » 26 сеп 2008, 23:24

Щом работи на 3 цилиндъра не е от MAF-a, по-скоро трябва да е нещо от свещи, кабели, бобина ...
Виж на тъмно при работещ двигател дали ти "свети" някой кабел. Ако си сменял свещи - трябва да са моторкрафт, стават и NGK - другите нещо не му понасят форда. Виж коя свещ не работи и провери кабела.

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За MAF сензора

Мнение от Murphy » 26 сеп 2008, 23:50

Edinuser написа:Щом работи на 3 цилиндъра не е от MAF-a, по-скоро трябва да е нещо от свещи, кабели, бобина ...
Виж на тъмно при работещ двигател дали ти "свети" някой кабел. Ако си сменял свещи - трябва да са моторкрафт, стават и NGK - другите нещо не му понасят форда. Виж коя свещ не работи и провери кабела.
Извинявам се, че излизам извън темата!
Значи колега днес смених кабелите чистонови са! Испански утре ще ти кажа и марката. Свещите не съм сменил.
Утре в 9:00 ще ида на елкон да видя какво ще излезе и ще купя и едни свещи. Ако не се оправи и от тях май остава бобина или ламбда сонда...
Russian Roulette is not the same without a gun!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: работи на 3 цилиндъра

Мнение от noface » 27 сеп 2008, 19:10

КОлега как ламбда сондата или делкото ще влияят на 1 цилиндър само ?? Аре направи следната проба преди да си дАдеш парите-просто размени свеща на неработещия цилиндър със някоя от другите и виж как е.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
Bndita190
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 27 сеп 2008, 11:36
Модел на автомобила: FORD MONDEO MK1 96г. 2.0i 136ps 16v DOHC+chip(digital tuning)
FIAT BARCHETTA 2000г. 1.8 140к.с
Местоположение: Стара Загора-Елхово
Status: Извън линия

Re: работи на 3 цилиндъра

Мнение от Bndita190 » 27 сеп 2008, 19:14

колегата е прав,ламбда сонда няма да е,и аз имах такъв проблем,провери си бобината,и ако си на бензин провери си всички жакчета на филтъра.При Мондеото като излезе жака и двигателя неработи равномерно.

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: работи на 3 цилиндъра

Мнение от Murphy » 29 сеп 2008, 00:08

Колеги оказа се бубина смених я вчера и колата заспа! Също така смених и свещите френски BERU 38лв. комплект плюс кабелите, те са испански FAE. Но имам и още едно питане. Колата не може да поддържа 900-950 оборота а винаги ги държи на 1200. плюс това не иска да загрее повече от 60 градуса и докато е студена при подаване на газ забива за миг муцината и глъхне леко... На какво може да се дължи това? Дали е от MAF-a? Може ли да е прецакан термостата и за това да не загрява и да дава данни към компютъра и да работи постоянно на обогатител и да държи 1200 оборота?
Благодаря предварително за отговорите! Не искам да пускам отделна тема по-добре тук без да спамя излишно!
БЛАГОДАРЯ
Russian Roulette is not the same without a gun!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта