Стържене под капака

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Стържене под капака

Мнение от peterdi_bg » 23 сеп 2008, 15:17

Здравейте,

няколко пъти вече ми се случва колата да започне да "подскача" като кача втора и трета - няма стабилно ускоряване на оборотите, а става на тласъци. Кои може да са възможните причини? Скоростната кутия или е заради бензина който съм заредил (последно OMW на Г.М. Димитров до раковата)? Забелязал съм че по-често се проявява като качвам баири
Последна промяна от peterdi_bg на 06 окт 2008, 15:27, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

За самото стържене

Мнение от peterdi_bg » 06 окт 2008, 15:26

Така или иначе, проблема поизчезна - след като смених масло и филтри почти не се появява. Обаче ново 20 - откъм трите ролки отдясно от време на време пристъргва. Едната леко мърда, ама изглежда да си е стабилна, трите болта са си докрай. До ролките както виждам масло не стига, а пък са доста неудобни за чистене. Дали е заради боклук, или трябва да се сменя нещо по тях? Иначе като хване да стърже двигателя не реагира. И с какво масло да ги смажа ролките
Последна промяна от peterdi_bg на 16 окт 2008, 09:12, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стържене под капака

Мнение от noface » 07 окт 2008, 10:23

Ами колега аз не знам с кво се смазват ролките на ангренажа(ако изобщо се смазват :D: ),но внимавай да не попадне масло върху зъбите на ангр.ремък ,че нали се сещаш кво ще стане???
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стържене под капака

Мнение от diesel1.6 » 07 окт 2008, 19:53

Питането за ескорта ли е? Ангренажните ролки ако шумят, трябва да спреш да караш колата и да ги смениш. Аз имам 1,3 двигател и ролката е една. Ако при късане на ремък няма проблем с трошене на клапани валове и бутала, си карай докато спре, ако искаш.
Неравномерното ускоряване се получава от няколко фактора - центровка, свещи и кабелаци и бобина, карбуратор и бенз помпа, вакуумрегулатор и маркучите около него.
От тъкмо тези проблеми на колите от онова време ми се струва, че е излязло името на форд като капризни коли. Нищо особено няма за правене, но няма прост и ясен начин да се проверят всички споменати неща - вакуумрегулатора и карбуратора най-вече.
А има още едно нещо за проверка - плочката с цнтробежния регулатор вътре в делкото понякога се разнитва и започва да се врътка малко и колата няма стабилен празен ход и ускорява на тласъци и понякога върви, понякога не върви добре. Трябва да се огледа вътре в делкото, ама да се внимава с разглобяването и сглобяването.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стържене под капака

Мнение от peterdi_bg » 08 окт 2008, 14:29

ОК мерси, явно ще се кара при някой по-знаещ.

Засега я карам минимално и не я юркам особено, въпреки че то да кара човек в София колата си е чисто юркане, особено сутрин.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стържене под капака

Мнение от peterdi_bg » 13 окт 2008, 22:13

Проблема със стърженето се оказа във водната помпа. След смяната на помпата и почистване на ролките - водещата, на помпата и на алтернатора, стържене никакво. За оборотите ще се занимая по-нататък, проблема не е постоянен, явно ще се гледа наред
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта