ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
Ммдаа...така и така сме на тема центровка...я кажете какво предварение се дава за газ.Че оня ден ръчках из моторния отсек и разбутах делкото.Сега е нагласена по лададжийския метод-където са най-високите обороти на празен ход...Върви нормално и не е в преразход...обаче ми се иска да я направя като хората.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
Аз за Газ нямам идея за бензин ще ти кажа много грамотен начин. Слагаш коляновия вал на белег като гледаш и разпределителния да е на белег.. вадиш централния кабел от делкото и го разхлабваш и връщаш в някое крайно положение.Даваш на контакт като си опрял кабела от бубината някъде на метал да дава маса и въртиш бавно делкото докато кабела не направи искра.. Стягаш делкото и си ти!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
Един стробоскоп поръчах...трябва да пристигне другата седмица...та за това ме интересуваше някаква точна стойност на центровка,която е пробвана на газ и работи без ядове.Заради високата си степен на сгъстяване тоя мотор е страшно чувствителен към центровка.Според зависи дали се кара на 95 или 97,разликата в центровката я дават на 4 градуса.В единия случай 6/10,в другия 8/12 градуса за различните видове карбуратори..Газта понеже гори още по-бавно и е с още по-голямо октаново число,със сигурност трябва да е над 12.Въпросът е с колко над.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
само да не е за белезите за ГМТ, че центровката ще дойде точно 0 градуса.venom4o написа:Аз за Газ нямам идея за бензин ще ти кажа много грамотен начин. Слагаш коляновия вал на белег като гледаш и разпределителния да е на белег.. вадиш централния кабел от делкото и го разхлабваш и връщаш в някое крайно положение.Даваш на контакт като си опрял кабела от бубината някъде на метал да дава маса и въртиш бавно делкото докато кабела не направи искра.. Стягаш делкото и си ти!
тези делка имат белег, греша ли? просто го слагаш не белега и това е. после, като не тръгне, порверяваш дали си с правилен вакуумрегулатор, дали делкото не е счупено, дали вакуума не е свързан грешно, и карбуратора. Нищо повече

И най-добре върви на газ с хубаво направвено газово, и нормална центровка.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
На делкото няма такива означения.Има само това:
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
Щом има и мерки за различни ъгли, значи може да се нагласи делкото, като се завърта на угасен двигател. Обаче ме съмнява, че е намесен и вакуумрегулатора, а за този двигател и карбуратора му нямам идея какви са.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
Да де не точно на 0 градуса..Там си има резки с градусите намери им легендата някъде! има белег но той неважи защото никой не зацепва паразитноло колело както трябва !Даже и аз незнаех как се зацева слагах палеза на делкото уж на белега ама не работеше добре! Наистина си е финна настройката! Само провери кой точно мотор си защото примерно N4B е със различна по ниска степен на сгъстяване от N4A и както каза колегата трябва да има разлика! Е това харесвам на DOHC че сам си я прави.. или че си е направена!
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?
центровката в крайна сметка ми я направи майстора,но преди това и аз направих няколко опита-първо колело на коляновия вал беше на други градуси и горе на разпр.вал също не беше точно на белега и делкото беше изместено.след няколко опита горе-долу нагласих всичките белезе само това на делкото леко се разминаваше белега но както и да е след тези опити имаше мощност.но в крайна сметка я закарах на майстор който и направи центровката на 12 градуса и делкото го беше дал на предварение защото предния го сложил на закъснение,регулира клапаните че оня ги направил на 0,15 всичките и измери компресията на 3-те е 10,5 на 4тия е 11 което е доста добре за тия двигатели и сега е чук двигателя 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта