ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от S_C » 14 сеп 2008, 10:05

Ммдаа...така и така сме на тема центровка...я кажете какво предварение се дава за газ.Че оня ден ръчках из моторния отсек и разбутах делкото.Сега е нагласена по лададжийския метод-където са най-високите обороти на празен ход...Върви нормално и не е в преразход...обаче ми се иска да я направя като хората.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от venom4o » 14 сеп 2008, 15:07

Аз за Газ нямам идея за бензин ще ти кажа много грамотен начин. Слагаш коляновия вал на белег като гледаш и разпределителния да е на белег.. вадиш централния кабел от делкото и го разхлабваш и връщаш в някое крайно положение.Даваш на контакт като си опрял кабела от бубината някъде на метал да дава маса и въртиш бавно делкото докато кабела не направи искра.. Стягаш делкото и си ти!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от S_C » 14 сеп 2008, 16:01

Един стробоскоп поръчах...трябва да пристигне другата седмица...та за това ме интересуваше някаква точна стойност на центровка,която е пробвана на газ и работи без ядове.Заради високата си степен на сгъстяване тоя мотор е страшно чувствителен към центровка.Според зависи дали се кара на 95 или 97,разликата в центровката я дават на 4 градуса.В единия случай 6/10,в другия 8/12 градуса за различните видове карбуратори..Газта понеже гори още по-бавно и е с още по-голямо октаново число,със сигурност трябва да е над 12.Въпросът е с колко над.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от diesel1.6 » 16 сеп 2008, 23:50

venom4o написа:Аз за Газ нямам идея за бензин ще ти кажа много грамотен начин. Слагаш коляновия вал на белег като гледаш и разпределителния да е на белег.. вадиш централния кабел от делкото и го разхлабваш и връщаш в някое крайно положение.Даваш на контакт като си опрял кабела от бубината някъде на метал да дава маса и въртиш бавно делкото докато кабела не направи искра.. Стягаш делкото и си ти!
само да не е за белезите за ГМТ, че центровката ще дойде точно 0 градуса.
тези делка имат белег, греша ли? просто го слагаш не белега и това е. после, като не тръгне, порверяваш дали си с правилен вакуумрегулатор, дали делкото не е счупено, дали вакуума не е свързан грешно, и карбуратора. Нищо повече :)
И най-добре върви на газ с хубаво направвено газово, и нормална центровка.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от S_C » 17 сеп 2008, 02:14

На делкото няма такива означения.Има само това:
Прикачени файлове
timing.JPG
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от diesel1.6 » 17 сеп 2008, 23:35

Щом има и мерки за различни ъгли, значи може да се нагласи делкото, като се завърта на угасен двигател. Обаче ме съмнява, че е намесен и вакуумрегулатора, а за този двигател и карбуратора му нямам идея какви са.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от venom4o » 17 сеп 2008, 23:51

Да де не точно на 0 градуса..Там си има резки с градусите намери им легендата някъде! има белег но той неважи защото никой не зацепва паразитноло колело както трябва !Даже и аз незнаех как се зацева слагах палеза на делкото уж на белега ама не работеше добре! Наистина си е финна настройката! Само провери кой точно мотор си защото примерно N4B е със различна по ниска степен на сгъстяване от N4A и както каза колегата трябва да има разлика! Е това харесвам на DOHC че сам си я прави.. или че си е направена!

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД СИЕРА ПРЕГОРЯЛ КЛАПАН?

Мнение от cosworth team ruse » 14 окт 2008, 08:15

центровката в крайна сметка ми я направи майстора,но преди това и аз направих няколко опита-първо колело на коляновия вал беше на други градуси и горе на разпр.вал също не беше точно на белега и делкото беше изместено.след няколко опита горе-долу нагласих всичките белезе само това на делкото леко се разминаваше белега но както и да е след тези опити имаше мощност.но в крайна сметка я закарах на майстор който и направи центровката на 12 градуса и делкото го беше дал на предварение защото предния го сложил на закъснение,регулира клапаните че оня ги направил на 0,15 всичките и измери компресията на 3-те е 10,5 на 4тия е 11 което е доста добре за тия двигатели и сега е чук двигателя *00940*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта