Смяна на съединителя на Фокус
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Смяна на съединителя на Фокус
Cлед повече от 20к км издевателстване върху съединителя на Фокуса, той най-после се предаде на 170к км общо...
Решил съм да си го сменям сам, щото имам опит със смяната на съединителя на Ориона, но искам да разбера има ли нещо по-сложно и специфично в смяната на съединителя на Фокуса спрямо Ориона?
Някъде бях чел че са със хидравлика, а не със жило...някакви тънкости някой знае ли?
Също препоръчаите добра марка за диска.
Ако някои може да даде link към ръководство за ремонт на Фокус ще съм му много благодарен, че сервис мануала които има във форума е повреден и акробата не може да го отвори.
Решил съм да си го сменям сам, щото имам опит със смяната на съединителя на Ориона, но искам да разбера има ли нещо по-сложно и специфично в смяната на съединителя на Фокуса спрямо Ориона?
Някъде бях чел че са със хидравлика, а не със жило...някакви тънкости някой знае ли?
Също препоръчаите добра марка за диска.
Ако някои може да даде link към ръководство за ремонт на Фокус ще съм му много благодарен, че сервис мануала които има във форума е повреден и акробата не може да го отвори.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=557634 Ще ти трябва регистрация (безплатна) ако нямаш до момента...
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
Мерси колега, само че се отказах да сменям съединителя сам, щото е дооста по-сложно отколкото при Ориона: сваля се магарето, трябвало да се вдигне колата на подемник а двигателя да се подпре отдолу...абе щом в един сервиз ми отказаха ремонта, въпреки че първоначално всичко беше ОК, обаче като я вдигна на подемника и взе да пее друга песен майстора.
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
Ако е като на Мондео, няма нужда от подемник. Трябва канал и греда отгоре да се закачи лебедка на нея. Свалят се гърнетата, щангите на скоростният лост, стартера и куп други неща. Магарето може да не се вади на цяло а само да падне към 15-20см надолу. За целта се приготвят предварително дълги болтове, които се слагат на мястото на оригиналните болтове на магарето. Скоростната кутия (MTX-75) е много тежка и трябва много да се внимава като се вади. Не е трудно, но има много работа. Доста повече от на Орион. Аз си го направих сам и спестих 120лв, но по-важното е, че направих всичко както си му е реда (почистих, смазах и т.н.).
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 11 май 2008, 17:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.8tdi
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
кой казва че трябва да се сваля магарето!будалкат те за пари .кутията се сваля без проблеми .аз на моят фокус сменях съединителя в домашни условия на всичко отгоре без канал и цялата работа отнема 5-6 часа
- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
магарето не се сваля
а скоростите са елементарни
само внимавай с щуцера на
лагер помпата да него счупиш
а скоростите са елементарни
само внимавай с щуцера на
лагер помпата да него счупиш
- iv4oto76
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
ето тук можеш да видиш снимки на целия съединител http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 69#p174169" onclick="window.open(this.href);return false; моя съвет е да си купиш марка LUK и внимавай с палците отгоре на скоростната кутия да не ги разместиш щото после пада голяма настройка. Аз моя го сменях в сервиз и отне един ден от 8.00 до 5.00 на двама майстора които заеха какво правят. Ако ще го сменяш сам се настрои поне за два три дена ремонт - Успех
- JoroM
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
- Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединителя на Фокус
След 9 години (от които последните 5 - с турбо) и 80+ к км, съединителя който сложих 2009 г. се предаде! Тогава сложих LUK. Сега се чудя дали пак да сложа комплект LUK, но без лагер-помпа! Комплекта който сложих навремето имаше и лагер-помпа, сега не мисля да я сменям! Но се чудя дали качеството на тази марка е същото като преди... Как са LUK спрямо Sachs, Valeo като качество, сега? Кое Валео е читавото, че доколкото си спомням май имаха и някакво съмнително корейско производство...Някой знае ли дали широчината на феродото при различните марки за фокус 1,6 е различна... Примерно при vw 1,8Т Sachs са с по-тясно феродо от LUK с 5-6 мм, затова и взех LUK за аудито ми, което е 100+ коня над сток мощността си, и съединителя държи! Дебелината на феродовия диск беше еднаква, притискателните дискове бяха с еднаква широчина на контактните повърхности, но широчината на феродото на двете марки дискове беше различна! Тук ще подходя по същия начин и ще избера диск с по-широко феродо ако различните марки предлагат феродов диск с различна широчина на феродото. LUK от Eврото, добър вариант ли е?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта