пуши с миризма на въглища
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
пуши с миризма на въглища
Здравейте, до сега карах Форд Ескорт 1.8 чист дизел и определено сам доволен от него.От няколко дена сам собственик на Галакси97 тди и ми прави впечетление, че пуши синкав дим с остра миризма на въглища когато го форсирам, без значение дали е топал или студен. Изчетох доста информация из нета, но никакво задоволително обяснение не ми пасва.Иначе двигателя пали в студовете от четвърт с едно подгряване. Колата е на близо 200 000км.Предстои да и направя пълна профилактика.Приемам все пак всякакви идеи.
- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: пуши с миризма на въглища
Синкав дим- значи ти гори масло- и то най-вероятно от турбото да пуска масло - виж в въздухопровода от турбината има ли масло?
Май ще се наложи регенерация на турбото или ново.
Май ще се наложи регенерация на турбото или ново.
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: пуши с миризма на въглища
Дааа, може би имаш право.Забелязах, че въздухопровода е леко омаслен. 

- tosho
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
- Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps - Местоположение: Poland, Warsaw
- Status: Извън линия
Re: пуши с миризма на въглища
Леко омаслен- не е проблем. Засечи я колко масло гълта - и не я изрязвай като е студена и след каране я поизчаквай на свободна поне 30 сек. да успокои темп. и тогава я гаси. 

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: пуши с миризма на въглища
Здравеѝ отново, омасляването идва от един клапан,коѝто е сварзан с 3 маркуча.Единия идва от средата на двигателя другия от капака на главата и третия отива към въздухопровода(това е преди торбото) .Този клапан целия е леко омаслен и мястото около него.Естесвено го свалих.Разкачих и въздухопроводите около турбото.Самото турбо е чисто и няма следи от омазняване, но тръбите са омаслени от самото начало (от входа на този маркуч от клапана).Можеш ли да ми обясниш за какво е този клапан и как работи,защото в момента е напълно отворен и спокоѝно си минава масло през него от двигателя.Е, вярно не със струя,но все пак има косвен достъп до маслото.Това нормално ли е?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: пуши с миризма на въглища
Отвори си въздушният филтър, под него също трябва да е доста омазано. Тoва мaркуче ми звучи на маркучето за картерните газове.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: пуши с миризма на въглища
Не чисто е.От филтъра до местото кадето влиза въпросният маркуч, от въпросната клапа е чисто.На около 10-15см след дебитомера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта