ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
khalois
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 04 фев 2009, 13:38
Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1,6 1996
Status: Извън линия

ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Мнение от khalois » 04 фев 2009, 13:48

ФОРД 1,6 БЕНЗИН КОГАТО Е СТУДЕН НЯМА ПРОБЛЕМИ ПАЛИ ВЕДНАГА. КАТО ЗАГРЕЕ НЕ ПАЛИ НА КЛЮЧ А НА БУТАНЕ НА МЕТАР .ДАИТЕ НЯКЪКВИ СЪВЕТИ .БЛАГОДАРЯ

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Мнение от HACKO » 04 фев 2009, 13:54

Колега, за точно този проблем има поне 50теми, на всички сме дали някакви вероятни причини (не че и на тебе няма да ги дадем). Големия проблем е че никой не пише как си е решил проблема, та следващия да знае какво точно да прави.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7884
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Мнение от paci » 04 фев 2009, 16:40

Предполагам сте му сипали масло 15W40 минерално?!

Изключи Caps Look-а моля те!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОВЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО

Мнение от Любо » 06 фев 2009, 13:30

Любо написа:Хвърлихте ме в размисъл... ама все си мисля, че ако имахте проблеми със задръстени дюзи (или "пикаещи" дюзи) това щеше да се отрази и при работата на двигателя. А вие и двамата казвате, че с динамика, разход и пр. нямате проблеми и всичко е ОК...
За това си мисля да проверите вакуум реголатора или с други думи налягането, както вече някой ви посъветва, на студен и на загрял двигател.
Тове е по-евтина процедура от чистенето на дюзите, също така е по-бърза. Освен това ще отметнете вероятна причина за проблема. Защото според аутодата е възможно трудно палене при загрял двигател:
1) електрическа връзка - акумулатор
2) горивен филтър/помпа
3) системата за постъпване на въздух/изпускане от вакуумните линии
4) Системата за управление на двигатела - връзки/кабели (Аз това го разбирам датчици, куплунци и жици)
5) ECT
6) Налягане на свежото гориво/реулатор за налягане на горивото (те за туй писах по-горе, пък реших все пак да ви дам цялото инфо от каталога)
7) инжектори
8 ) компютъра - те тва не и го пожелавам....
Този цитат го извадих от друга тема пусната по подобен повод... Ето ти линк http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 75#p193443" onclick="window.open(this.href);return false;
А ако се разтърсиш наистина ще намериш доста подобни теми...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта