Заграване на 1.8тд - проблема РЕШЕН

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Заграване на 1.8тд - проблема РЕШЕН

Мнение от форд мк2 » 14 яну 2009, 16:09

Имам следния проблем щото и от скоро имам колата ЕСКОРТ 1.8 ТД 90 кс с кулер .
Паля я и я оставям на място - загрява едвам над бялата зона до буквата N стига стрелката.
Тръгна ли да я карам - изтива седи си по - средата на бялата зона.
Парно си има и в двата случая. Приемам съвети какво да правя. Засега от моя опит с 1.6 д съм дигнал мерника на термостата.
Ама гледам има и некви други датчици за водата, та моля давайте съвети
Изображение



p.s. На колко отваря термостата на този мотор
Последна промяна от форд мк2 на 05 фев 2009, 17:15, променено общо 1 път.
Be happy

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от HACKO » 14 яну 2009, 22:29

Определено на по-висока температура, от тази за която говориш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от форд мк2 » 15 яну 2009, 11:26

HACKO написа:Определено на по-висока температура, от тази за която говориш.
Тоест ако те разбирам трябва да сменя термостата. Имате ли предства какъв да взема ? Гледам за двайсетина лева има в ЕВРО 07 -
VERNET сигурно е италянски http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=51435
Be happy

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от Conan_1 » 18 яну 2009, 11:07

Термостат за тоя двигател като го сменях ми излезе 15 кинта _friends_ Сменяй нищо не губиш!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
spartak_75
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от spartak_75 » 18 яну 2009, 11:45

Здрасти колега, нека и аз да ти кажа моето мнение! Не се занимавай изобщо да сменяш термостата. Аз карам втори форд, предният беше мондео, този е ескорт. И в двата случая стрелката не се отместваше много след белия сектор, което не значи, че не загрява нормално-напротив, парното си е на 6 и оптималната работна темп.80-90градуса е достигната, просто фордовете, ако не друго, имат много добро охлаждане. Всичко на всичко за три години на ескортчето(95г.-чист дизел 1,8), веднъж му се е включвала перката на радиатора и то при над 35градуса околна температура през лятото. Та моят съвет е да не си играеш да сменяш термостат, а да си караш така, дръг е въпросът, ако нямаш парно.
Хайде със здраве от мен и успех!

KokalAudio
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от KokalAudio » 18 яну 2009, 17:28

И моят дизелов Ескорт не загрява много по уред :),а иначе духа топло не съм го пипал вече 6 година :)
С бензиновия ми Форд е подобно положението :) трябва да имаш предвид ,че може да не отчита добре нещо самото уредче да се е прецакало знам ли и аз :)

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2421
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от Ivaylo Georgiev » 18 яну 2009, 19:16

Смени си термостата. Тогава ще видиш разлика между духа топло и не може да си държа ръката от горещина на клапите. Трябва стрелката да ти доситга до изправено положение, а че може да се кара и като е в началото на бялото, спор няма. Как разбирате, че загрява нормално, след като уреда показва обратното, не зная ;)

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд

Мнение от форд мк2 » 05 фев 2009, 17:13

Смених термостата с Вернет от Евро 07 - 17 лв излезе. Аз за 1 път сменях такава джаджа и не знаех че и гарнитурка трябва да ми дадат с термостата. Да знаете който сменя да си купи с гарнитурка, че има да обикаля щото няма /само в мото пфое - 4лв/ и да псува! :roll:
Та на стария / оригиналния, който свалих - Моторкрафт/ му се беше олабила пружината. Смених ги и днеска като покарах колата след обяда си качва стрелката посредата на НОРМАЛ и най-важното работи като чели по- добре добре Фордака.
Be happy

tun4o
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 22 яну 2009, 20:03
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Заграване на 1.8тд - проблема РЕШЕН

Мнение от tun4o » 10 фев 2009, 21:31

Здравейте и от мен. И при мен стрелката съвсем малко излиза от бялото деление, но само през лятото. А през зимата стига до буквата "М" и парното е невероятно. И така е вече близо 5 години.(моят съвет е ако искаш парното да ти пари ръката не го пускай на III). Да добавя, че преди три години ходихме с един приятел за риба на някакъв непознат до тогава за нас язовир за който само бяхме чували и се наложи да карам по един ужасно неравен черен път, карах близо 15км на първа и втора предавка на места даже на полусъединител. Беше много горещо време, поне 35-36 градуса, но дори и тогава стрелката не мръдна от бялата зона.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта