Въпрос за карбуратор
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос за карбуратор
Колеги,
както писах в другата тема, вчера минах диагностика при А. Мечев (София - ул. Кирил и Методий до Българска морава) и ми намери куп проблеми, от които всичките без един се оправиха на място (почисти свещите, измери компресията, прегледа делкота, оправи аванса, чукчето, настрои винта на карба). Единственото което остана е спукана мембрана на карбуратора (вж. тема в Купувам). Снощи имаше видимо подобрение - устойчиви обороти при изстинал и топъл двигател, никакво гаснене, вървеше си пушка в най-големия сняг без никакви проблеми.
Днеска реших да я пробвам студена. Резултата - все едно нищо не е правено! Гаснеше на поразия и на студен, и на топъл двигател
Дали само в мембраната е проблема, или да ходя пак да се разправям.
както писах в другата тема, вчера минах диагностика при А. Мечев (София - ул. Кирил и Методий до Българска морава) и ми намери куп проблеми, от които всичките без един се оправиха на място (почисти свещите, измери компресията, прегледа делкота, оправи аванса, чукчето, настрои винта на карба). Единственото което остана е спукана мембрана на карбуратора (вж. тема в Купувам). Снощи имаше видимо подобрение - устойчиви обороти при изстинал и топъл двигател, никакво гаснене, вървеше си пушка в най-големия сняг без никакви проблеми.
Днеска реших да я пробвам студена. Резултата - все едно нищо не е правено! Гаснеше на поразия и на студен, и на топъл двигател


Дали само в мембраната е проблема, или да ходя пак да се разправям.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за карбуратор
Тази мембрана управлява дифузьора и иглата. Ако тя е спукана, ако изобщо запали (заради разреждането от засмуквания въздух), ще работи само на ниски обороти и няма начин да се изфорсира. Проблем при този карбуратор по-често е просмукване на мембраната на ускорителната помпа ( и тя е вакуумна) оттам сместа се преобогатява и затова д-ля се дави и работи нестабилно. Потърси в магазините има ремонтни комплекти за карбуратора, смени мембраните все пак няма как да са здрави на 30г, и тогава иди пак да го регулират.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за карбуратор
Вече имам развитие по въпроса - цял втори карбуратор, който днес си играя да разглобявам. Но забелязах нещо, което малко ме учудва.
Мембраната, която е вакуумна, явно движи клапата отгоре, през която влиза въздух. Като дръпна дросела докрай, и той върти палец, който бута едно "пиронче" навътре, а то пък отваря същата тази клапа за въздух. Обаче! Палецът не се завърта достатъчно, че да вкара пирончето толкова, че да отвори клапата. Това нормално ли е? Мембраната ли е тази, която фактически единствена може да отвори тази клапа?
При мен, когато бях на диагностиката, при газ до дупка клапата се мести съвсем слабо и свисти въздух. Самата клапа се движи свободно. Мембраната тогава не сме вадили, но според майстора причината е в нея.
Ето и малко снимки, за да е по-ясно.
Мембраната, която е вакуумна, явно движи клапата отгоре, през която влиза въздух. Като дръпна дросела докрай, и той върти палец, който бута едно "пиронче" навътре, а то пък отваря същата тази клапа за въздух. Обаче! Палецът не се завърта достатъчно, че да вкара пирончето толкова, че да отвори клапата. Това нормално ли е? Мембраната ли е тази, която фактически единствена може да отвори тази клапа?
При мен, когато бях на диагностиката, при газ до дупка клапата се мести съвсем слабо и свисти въздух. Самата клапа се движи свободно. Мембраната тогава не сме вадили, но според майстора причината е в нея.
Ето и малко снимки, за да е по-ясно.
- Прикачени файлове
Последна промяна от peterdi_bg на 17 апр 2009, 23:47, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за карбуратор
Точно, колко е отворен дифузьора се определя от вакума. Това че дросела е отворен на 100% не значи че и дифузьора трябва да е на 100%, зависи от натоварването. Това е идеята, при голямо натоварване дифузьора се отваря, като същевременно издърпва иглата и подава повече гориво. С набиране на обороти и разтоварване на д-ля дифузьора се притваря и обеднява сместа. Съскането идва от преминаването на въздушната струя покрай дифузьора.
П.П. Като си се захванал да разглобяваш, дай ми и-меил да ти пратя схемите на карбуратора.
П.П. Като си се захванал да разглобяваш, дай ми и-меил да ти пратя схемите на карбуратора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за карбуратор
ОК мерси за инфото. Ако ще сменям само тая мембрана схеми няма да ми трябват, но иначе не отказвам - все може да свършат работа.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за карбуратор
Смених си мембраната! Моята наистина беше спукана. Като сложих новата и вече при подаване и на малко газ се отваря дифузьора.
Отивам да я разходя и да видя как ще е сега. Благодарско на НАСКО за инфото и схемите, които така и не ми дотрябваха, но все пак.


ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта