Фиеста 1,25 зитек
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 мар 2009, 22:36
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Фиеста 1,25 зитек
Здравейта колеги, изглейда ще карам Фиеста 1,25 зитек.Ще бъда благодарен за мнения и препоръки относно двигатела и трансмисия.
КОлата която съм харесъл е 99г.
Благодаря ви предварително.
Поздрави.
КОлата която съм харесъл е 99г.
Благодаря ви предварително.
Поздрави.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7884
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Чудесна е!
Обаче трябва да попаднеш на пазен и подържан екземпляр който да бъде обслужен и подържан от кадърен и грамотен човек, а не от човек наречен "майсторе"
Обаче трябва да попаднеш на пазен и подържан екземпляр който да бъде обслужен и подържан от кадърен и грамотен човек, а не от човек наречен "майсторе"
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 мар 2009, 22:36
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi ... 8158721786" onclick="window.open(this.href);return false;
За това става въпрос.
Как ви изглежда.
На мен ми се струва съмнително ефтина но утре ще я видя.
За това става въпрос.
Как ви изглежда.
На мен ми се струва съмнително ефтина но утре ще я видя.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
2600 ЛВ. е наистина много ниска и съмнителна цена за екстрите които има, добре огледай всичко, замери компресията на цилиндрите на двигателя, не трябва да са по малко от 11 (нормално 12-14), провери дали няма теч (сълзене) от лагер-помпата на съединителя (гледай отдолу където е зацепена скоростната за двигателя дали не е омаслено). Отвий свещите и гледай дали цвета на изолатора е сиво-бял. Запали двигателя и остави да поработи, първоначално трябва да поддържа около 1200 оборота, като позагрее форсирай малко и отпусни газта, трябва да поддържа около 800 оборота на празен ход. Това че продавача пише - Колата е в перфектно техническо състояние не означава че всичко е ОК, покарай я и виж дали няма проблеми с каретата. Погледни спирачните дискове на предните колела колко са износени, максимално допустимо е 10 (нормално са 12). Провери и дали действа ABS-а. Провери дали работи климатика, парно.
Провери откъде е внесена, ако е от Италия макароните са големи палачори и карат без да сменят даже масло на двигателя, абе общо взето направи си списък какво да гледаш.
Пробег - 102000 км. никога не вярвам на такива писаници.
Като гледам снимките да не е в Максуда само !!!.
Провери откъде е внесена, ако е от Италия макароните са големи палачори и карат без да сменят даже масло на двигателя, абе общо взето направи си списък какво да гледаш.
Пробег - 102000 км. никога не вярвам на такива писаници.
Като гледам снимките да не е в Максуда само !!!.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Като прочетох-"климатик,климатроник" и ми стана ясно колко е истинска тази обява!?
Послушай колегата и огледай всичко,ама всичко и най-вече работата на двигателя,също и ходовата част,абе за тия пари трябва да има изненадки!!!!


Послушай колегата и огледай всичко,ама всичко и най-вече работата на двигателя,също и ходовата част,абе за тия пари трябва да има изненадки!!!!

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Да бе сега видях - Климатик Климатроник, пълен абсурд.
Този "търговец" много съмнителен, има нещо гнило в тази обява, такава кола се харчи от 3500 лв. даже нагоре в зависимост от километрите.Сега може цените да са тръгнали надолу ама пък чак толкова едва ли.
Моята (аналогична на тази с екстрите - с климатик, без "климатроник" разбира се) например я взех минала година м. февруари за 4000 лв. след пазарлък от 4500 лв. на 83000 км. за които километри имам доказателства (и пак не съм 100% сигурен), даже има един етикет залепен на колонката на вратата от автосервиз в Италия за сменено масло на 75000 км. през 2007 г. Но търговците имат хиляди трикове да ни заблудят. И понеже имаше леко неравномерен ход на двигателя установихме, че четвърти цилиндър няма аналогична компресия спрямо останалите три цилиндъра, отворихме главата и се оказа че макароните явно са късали ангренажен ремък, имаше ударен изпускателен клапан на този цилиндър, управили са го малко и шит да се отърват. Но поне видяхме състоянието на цилиндрите и буталата, нямаше ръбчета горе което говори, че колата си е на реални километри (поне не е над 100000). Компресията си е в нормата 12, само сега имам проблем с реглажа на изпускателните клапани, тъй като ги смених всичките (което си е редно при отваряне), но за това писах в друга тема. Така че понякога нещата са замаскирани и на пръв оглед не могат да се констатират, например ако гори масло, или компенсират компресията с какви ли не присадки....докато клъвнеш въдицата.
Но на човек ако му е писано да се набута, непременно се набутва съгласно законите на Мърфи.
А знаем, че всяко евтино нещо излиза скъпо.
Този "търговец" много съмнителен, има нещо гнило в тази обява, такава кола се харчи от 3500 лв. даже нагоре в зависимост от километрите.Сега може цените да са тръгнали надолу ама пък чак толкова едва ли.
Моята (аналогична на тази с екстрите - с климатик, без "климатроник" разбира се) например я взех минала година м. февруари за 4000 лв. след пазарлък от 4500 лв. на 83000 км. за които километри имам доказателства (и пак не съм 100% сигурен), даже има един етикет залепен на колонката на вратата от автосервиз в Италия за сменено масло на 75000 км. през 2007 г. Но търговците имат хиляди трикове да ни заблудят. И понеже имаше леко неравномерен ход на двигателя установихме, че четвърти цилиндър няма аналогична компресия спрямо останалите три цилиндъра, отворихме главата и се оказа че макароните явно са късали ангренажен ремък, имаше ударен изпускателен клапан на този цилиндър, управили са го малко и шит да се отърват. Но поне видяхме състоянието на цилиндрите и буталата, нямаше ръбчета горе което говори, че колата си е на реални километри (поне не е над 100000). Компресията си е в нормата 12, само сега имам проблем с реглажа на изпускателните клапани, тъй като ги смених всичките (което си е редно при отваряне), но за това писах в друга тема. Така че понякога нещата са замаскирани и на пръв оглед не могат да се констатират, например ако гори масло, или компенсират компресията с какви ли не присадки....докато клъвнеш въдицата.
Но на човек ако му е писано да се набута, непременно се набутва съгласно законите на Мърфи.
А знаем, че всяко евтино нещо излиза скъпо.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 мар 2009, 22:36
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Колата се оказа пълен "дроб".Пребоядисвана,салона зле и се отказах повече да гледам.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Ами да браво градски, отървал си се, виж и тук има фиести
http://www.abto.bg/searchads.php?ah=no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.abto.bg/searchads.php?ah=no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Колеги, не бЪдете толкова мнителни. Аз преди 2 седмици си купих подобна 5 врати с климатик 1997г. за 2700 лв. на 112000 км. за който съм на 100% сигурен понеже като я обслужих сега се оказа че ангренажния и пистовия ремък са от както е станало кола (добре че не ме е оставила някЪде че 350км. навъртях до ремонта). Доста запазена е вътрешно, а маистора направо се накефи като и смени маслото, че не и се чувал мотора на обороти
.

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Колега hunter, за 2700 лв. на 112000 км. за които си на 100% сигурен е само твое мнение и вътрешно убеждение, всеки от нас си харесва таратайката, добра или лоша. Хвалим се, и после започваме да псуваме и се жалваме тук, като ни започнат проблемите, дано да си късметлия и да си улучил десятка.
Не го разбирам как съдиш по ремъците че са оригинални, заводските.
Колата от къде я купи за тези 2700 лв. вероятно от автокъща (може да е внос от Италия) съдейки по написаното за ремъците. Ако е така направи една сметка колко струва на търговеца транспорта, печалба колко си слага и за колко я е купил от там.
Не го разбирам как съдиш по ремъците че са оригинални, заводските.
Колата от къде я купи за тези 2700 лв. вероятно от автокъща (може да е внос от Италия) съдейки по написаното за ремъците. Ако е така направи една сметка колко струва на търговеца транспорта, печалба колко си слага и за колко я е купил от там.
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
Съдя че е на 112К км. по ремъците и на двата пише че са 96-та година. Също сервизната книжка водена до 50К км показва годишно около 10К км. пробег за 10-11 години пак са си толкова километри. За разходите и печалбите:
колата - 300 Euro,
превоз - 300-350 Euro,
разход - 100-150 Euro
другото си е чиста печалба ориентировъчно около 1000 лв. Ама като не ми се занимава да тръгна аз да търся кола от Италия така ще е. Пък за колата за сега само добри работи мога да кажа, като изключа че е малко шантаво измислено разположението на двигателя и др. за обслужване чаркалаци. За смяна на ангренажен ремък разглобихме почти всичко в дясната част на двигателя , като и тампоните на мотора се маха. Ама ко да се прави не съм го мислил аз
колата - 300 Euro,
превоз - 300-350 Euro,
разход - 100-150 Euro
другото си е чиста печалба ориентировъчно около 1000 лв. Ама като не ми се занимава да тръгна аз да търся кола от Италия така ще е. Пък за колата за сега само добри работи мога да кажа, като изключа че е малко шантаво измислено разположението на двигателя и др. за обслужване чаркалаци. За смяна на ангренажен ремък разглобихме почти всичко в дясната част на двигателя , като и тампоните на мотора се маха. Ама ко да се прави не съм го мислил аз

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,25 зитек
По ремъците и на двата пише че са 96-та година произведени но кога са сложени е друг въпрос ( в смисъл може и да са сменени 1 път), за сервизната книжка може и да си прав, защото и моята е внос от Италия и гледам че пак около 9000-10000 км на година е пробега, произведена е юли 1998 но е купена 1999, тоест беше на 8 год и нещо като я купих февруари 2008 на 83000 км.
Тези макарони са големи палачори, карат и въобще не си поддържат нито двигателите нито нищо, колеги разправяха че като източили маслото от двигателя било ужас но не и подобие на масло.
За двигателя си прав, ама не си виждал други например Корса 16 V е ужас изпускателните колектори са отпред, смукателните отзад и нищо там не може да бръкнеш, на един приятел не можах да видя изобщо къде е байпасния клапан за празен ход. И този наш двигател има един съществен кусур, дано на теб не ти се случва, зъбчатката която е на коляновия вал за ангренажния ремък няма шпонка, просто е надяната и се притиска само от ремъчната шайба и болта отпред, като се олаби и превърти тази зъбчатка става меле на клапаните (на мен ми се случи и ми удари изпускателните клапани та ги сменях). Та тази зъбчатка ми я направиха да се заклиня на конус върху коляновия вал (някакво райбероване).
Второто което може да ти се случи на тези километри, е да потече лагер помпата на съединителя. Иначе аз друго съществено не съм сменял, една биалетка леко тропаше само и я смених. Сега ще ходя на реглаж на клапани тези дни че оня ден ги мерих и не са добре.
Абе каквото - такова, карай и си свиркай докато върви, после мамата..........
Тези макарони са големи палачори, карат и въобще не си поддържат нито двигателите нито нищо, колеги разправяха че като източили маслото от двигателя било ужас но не и подобие на масло.
За двигателя си прав, ама не си виждал други например Корса 16 V е ужас изпускателните колектори са отпред, смукателните отзад и нищо там не може да бръкнеш, на един приятел не можах да видя изобщо къде е байпасния клапан за празен ход. И този наш двигател има един съществен кусур, дано на теб не ти се случва, зъбчатката която е на коляновия вал за ангренажния ремък няма шпонка, просто е надяната и се притиска само от ремъчната шайба и болта отпред, като се олаби и превърти тази зъбчатка става меле на клапаните (на мен ми се случи и ми удари изпускателните клапани та ги сменях). Та тази зъбчатка ми я направиха да се заклиня на конус върху коляновия вал (някакво райбероване).
Второто което може да ти се случи на тези километри, е да потече лагер помпата на съединителя. Иначе аз друго съществено не съм сменял, една биалетка леко тропаше само и я смених. Сега ще ходя на реглаж на клапани тези дни че оня ден ги мерих и не са добре.
Абе каквото - такова, карай и си свиркай докато върви, после мамата..........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта