Датчик за маслото Фиеста 1.1МИ Решен
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Датчик за маслото Фиеста 1.1МИ Решен
Днес забелязх, че ни ми свети лампичката за маслото и реших да споделя решението както и снимки. Порових се из форума, но не намерих снимки и затова пускам темата да помогна на колеги.
Решението се оказа извадих луличката и я вкарах на датчика и се оправи. Тук да попитам колко е нормално да свети лампата за маслото преди да изгасне. Случайно ми се намира един чисто нов датчик та и на него няколко снимки
Решението се оказа извадих луличката и я вкарах на датчика и се оправи. Тук да попитам колко е нормално да свети лампата за маслото преди да изгасне. Случайно ми се намира един чисто нов датчик та и на него няколко снимки
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Датчик за маслото Фиеста 1.1МИ Решен
при мен на същич мотор и кола
сутрин лампата светва при запалване изфорсирвам я до около 1500 оборота и изгасва ако не я изфорсирам свети около секунда - две
п.п. с масло 15в40 съм

п.п. с масло 15в40 съм



- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Датчик за маслото Фиеста 1.1МИ Решен
Приятеля ми с Ескорт 1.4MI '91. Имаше проблем та разбрах как му е действието и реших да споделя.
В този датчик влиза едно кабелче като луличка, като дадеш контакт взема маса (- минус) от датчика и лампата свети.
Като запалиш вдига се налягането в маслото изпутва котвата и се губи масата и лампата изгасва.
Изводи до който стигнах:
1. Ако не ти свети лампата за маслото вадиш луличката даваш я на маса, даваш контак и гледаш дали ти свети лампичката. Ако не изгоряла лампичка, или в инсталацията.
2.Ако свети постоянно слагам пробна лампа на датчика и трябва да светне, запалвам, пробната лампа трябва да изгасне.
Мисля че е ясно че нивото на маслото трябва да ти ОК.
Мислч че бях изчерпателен, ако съм объркал нещо моля ме поправете. Моят датчик и на Ескорта мисля е един и същ(не проверена информация)
В този датчик влиза едно кабелче като луличка, като дадеш контакт взема маса (- минус) от датчика и лампата свети.
Като запалиш вдига се налягането в маслото изпутва котвата и се губи масата и лампата изгасва.
Изводи до който стигнах:
1. Ако не ти свети лампата за маслото вадиш луличката даваш я на маса, даваш контак и гледаш дали ти свети лампичката. Ако не изгоряла лампичка, или в инсталацията.
2.Ако свети постоянно слагам пробна лампа на датчика и трябва да светне, запалвам, пробната лампа трябва да изгасне.
Мисля че е ясно че нивото на маслото трябва да ти ОК.
Мислч че бях изчерпателен, ако съм объркал нещо моля ме поправете. Моят датчик и на Ескорта мисля е един и същ(не проверена информация)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта